abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30520053
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou ben ik groot voorstander van allerlei pogingen meer onuitputtelijke energiebronnen te vinden, maar zeggen dat er ruimte zat in voor windmolens...
Zo'n kreng zie je van kilometers afstand, en staat dag in dag uit in beeld te draaien. Ik woon soms in een afgelegen stukje nederland, daar hoor ik geruis van de snelweg. Geen last van. Maar als ik een draaimolen op mijn horizon zou hebben staan, laat staan een hele rij, dan kan je mij wel opbergen. Dan vlucht ik naar de grote stad.
Haha ok dat is wel een punt. Al zal het een kwestie van gewenning zijn en blijven er ruim voldoende plekken over zonder molens in de buurt.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_30520118
Arjan Ederveen gaat meedoen met een bloemencorso @Ned3
pi_30520137
En stranden met z'n wagen .
pi_30520175
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:07 schreef du_ke het volgende:

[..]

Haha ok dat is wel een punt. Al zal het een kwestie van gewenning zijn en blijven er ruim voldoende plekken over zonder molens in de buurt.
Ja, net zoals er voldoende plekken zijn waar geen asfaltwegen liggen .
pi_30520201
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:12 schreef pberends het volgende:

[..]

en terecht, je krijgt er mooie wielerrondes door
pi_30520287
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:12 schreef pberends het volgende:

[..]

Het is een kwestie van keuzes maken. Snelwegen zijn bijvoorbeeld heel goed te combineren met windmolens en een vorm van zonneenergie.
  maandag 12 september 2005 @ 19:34:41 #157
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_30520804
Als de olieprijs blijft stijgen is het helemaal niet nodig (als het al nodig is) dat er ook maar 1 euro subsidie gegeven wordt aan zonnecellen/windmolens/kerncentrales.
pi_30520807
Snelwegen, de slagader van elke Westerse economie
  maandag 12 september 2005 @ 19:41:42 #159
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_30521009
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:34 schreef MrX1982 het volgende:
Jij met je dooddoeners
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_30521120
quote:
In Zweden hebben feministen een politieke partij opgericht, het Feministisch Initiatief, dat onder meer tot doel heeft het huwelijk af te schaffen. De partij wil volgend jaar meedoen aan de parlementsverkiezingen in het Scandinavische land en de oprichtsters denken daarbij meteen goed hun mannetje te kunnen staan: men rekent op de steun van zo'n twintig procent van het electoraat.

Het huwelijk moet overboord, zo vindt het Feministisch Initiatief, omdat het in deze samenlevingsvorm "niet om liefde, maar om bezit draait". In plaats daarvan pleit de partij voor een nieuw soort samenlevingsvorm, met de juridische status van het huwelijk nu, waarin geen onderscheid tussen man en vrouw meer wordt gemaakt, en waarin bovendien meer dan twee mensen een verbintenis met elkaar aan kunnen gaan.

Hoewel zo'n verbintenis in principe ook ruimte biedt om er een harem op na te houden is dat weer niet de bedoeling. "Het is absoluut niet ons doel om samenlevingsvormen te krijgen met een patriarchale structuur waarbij een man er acht vrouwen op nahouden die hem allemaal moeten gehoorzamen", aldus Tiina Rosenberg, één der oprichtsters van de partij.

Overigens hoopt het Feministisch Initiatief ook veel mannelijke kiezers aan zich te kunnen binden. Om de steun van de mannelijke kiezers te krijgen belooft de partij zich ook sterk te zullen maken voor de zesurige werkdag.
http://www.feministisktin(...)media/1112600569.jpg

Ik kan begrijpen waarom ze tegen het huwelijk is
Feministen zijn mannen in een vrouwen lichaam, feminisme is pure frustratie
pi_30521154
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:34 schreef MrX1982 het volgende:
Weet je wat mooi is? Een spliksplinternieuwe, bijna uitgestorven lege snelweg. Compleet met spliksplinternieuwe tankstations, glanzend in de zon, maagdelijk schoon en ongebruikt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_30521240
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:45 schreef MrX1982 het volgende:
blaat
quote:
Jij met je dooddoeners
.
pi_30521286
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:46 schreef sigme het volgende:
Weet je wat mooi is? Een spliksplinternieuwe, bijna uitgestorven lege snelweg. Compleet met spliksplinternieuwe tankstations, glanzend in de zon, maagdelijk schoon en ongebruikt.
Een snelweg is de visualisatie van individuele vrijheid. Een van de hoogst mogelijke verworvenheden.
pi_30521338
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:49 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

[..]

.
Je durft toch niet te beweren dat ik geen gelijk heb?
pi_30521463
Nee, daar zijn je berichten veel te slap voor. .
pi_30521531
Whatever JdW

Ik lach me iig een deuk als ik zo'n bericht lees en dan de foto zie van die "vrouw"
pi_30521565
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:58 schreef MrX1982 het volgende:
Whatever JdW
Een wigger en een wijf ineen. ''Talk to da hand, da face ain't lisnin'!'' .
pi_30521608
Hoi.
pi_30521638
Dragen zwarte wegen niet meer bij aan het broeikaseffect? Kunnen die wegen niet beter lichter zijn ivm warmteabsorptie?
pi_30521658
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:59 schreef Johan_de_With het volgende:
Een wigger en een wijf ineen. ''Talk to da hand, da face ain't lisnin'!'' .
Ik luister nooit als ik op internet zit
pi_30521728
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:00 schreef Monidique het volgende:
Hoi.
Mongoolse duivelsdog.
pi_30521748
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:50 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Een snelweg is de visualisatie van individuele vrijheid. Een van de hoogst mogelijke verworvenheden.
Ik hou meer van verlaten wegen dan van snelwegen.

Dit is een zandpad notabene:
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_30522000
quote:

[..]

.
pi_30522144
Auto's irriteren me eigenlijk de tyfus. Ze schokken veel ruimte op en maken veel te veel herrie. Als ik op de fiets ben en moet wachten op een stoplicht op een hele horde auto's die voorbij moet gaan omdat die mensen te lui zijn om de fiets te pakken denk ik: waarom krijg ik geen voorrang? Ik ben hier goed voor het milieu aan't bezig zijn. Ik ben degene die zorgt dat de olieprijzen niet verder stijgen. Ik ben degene die weinig ruimte opeist. Ik ben degene die weinig geluidsoverlast veroorzaakt.
pi_30522233
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:18 schreef pberends het volgende:
Auto's irriteren me eigenlijk de tyfus. Ze schokken veel ruimte op en maken veel te veel herrie. Als ik op de fiets ben en moet wachten op een stoplicht op een hele horde auto's die voorbij moet gaan omdat die mensen te lui zijn om de fiets te pakken denk ik: waarom krijg ik geen voorrang? Ik ben hier goed voor het milieu aan't bezig zijn. Ik ben degene die zorgt dat de olieprijzen niet verder stijgen. Ik ben degene die weinig ruimte opeist. Ik ben degene die weinig geluidsoverlast veroorzaakt.
op jou valt voor de overheid weinig te verdienen, tenzij je rokend en drinkend de fiets op stapt, zonder bel, lampen, reflectoren en een goed humeur
pi_30522282
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:01 schreef pberends het volgende:
Dragen zwarte wegen niet meer bij aan het broeikaseffect? Kunnen die wegen niet beter lichter zijn ivm warmteabsorptie?
Je kan ze deels gebruiken als alternatieve energiebron bv door een deel van de warmte die er zomers op valt op te slaan en te gebruiken om de wegen in de winter op temperatuur te houden. Daar zijn al wat veelbelovende proeven mee gedaan maar het is wel prijzig.

De auto's die er over rijden dragen voorlopig meer bij aan het broeikaseffect.
pi_30522293
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:21 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

op jou valt voor de overheid weinig te verdienen, tenzij je rokend en drinkend de fiets op stapt, zonder bel, lampen, reflectoren en een goed humeur
.

Ze moeten die Donner eens aanhouden!
pi_30522446
quote:

[..]

.
pi_30522469
Minority Report.
pi_30522542
quote:
!
  maandag 12 september 2005 @ 21:05:30 #182
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_30523567
quote:
Economie EU moet weer concurreren

De 25 ministers van Financiën van de landen van de Europese Unie lieten dit weekeinde in Manchester merken wel te weten hoe Europa er weer bovenop komt. Nu de rest van de Europese Unie nog.

Aan de Europese ministers van Financiën zal het niet liggen: unaniem zijn zij van mening dat onmiddellijk actie moet worden ondernomen om de economie in de Unie aan te zwengelen. De binnen Europa zo omstreden dienstenrichtlijn moet worden ingevoerd om de interne markt te completeren, sociale stelsels moeten hervormd, scholing moet opgevoerd en de Europese lidstaten mogen zich niet laten verleiden tot protectionistische maatregelen. En het helpt ook als de Unie nu eens snel werk maakt van het schrappen van overbodige regelgeving voor het bedrijfsleven.

Met deze boodschap die de ministers dit weekeinde in het Britse Manchester afgaven, kunnen de Europese regeringsleiders verder aan de slag. Zij komen eind volgende maand onder leiding van de Britse premier Blair in de buurt van Londen bijeen om ,,in informele sfeer'' met elkaar te praten over hoe de kwakkelende Europese economie weer aansluiting kan krijgen bij de rest van de wereld. Het moet een open dialoog worden, niet gehinderd door gevoeligheden. Dus staat de meerjarenbegroting voor de Europese Unie, waarover de EU-leiders tijdens hun laatste ontmoeting in juni hardhandig met elkaar in botsing kwamen, nadrukkelijk niet op de agenda. Hetzelfde geldt voor de Europese Grondwet, al weer zo'n verscheurend thema.

Onder leiding van Blairs kroonprins Gordon Brown verrichtten de Europese ministers van Financiën - in een eveneens informele setting - alvast enkele voorbereidende werkzaamheden voor de top van dit najaar. De plaats van samenkomst had nauwelijks symbolischer kunnen zijn: het door bouwkranen omringde nieuwe Manchester International Convention Centre is slechts een van de vele voorbeelden van de transformatie die de oude industriestad doormaakt op weg naar een modern centrum van de snelgroeiende dienstensector. Zo willen de Europese ministers van Financiën het de wantrouwende burgers graag voorhouden: vervanging van het oude hoeft niet per definitie tot verslechtering te leiden. In de woorden van Gordon Brown op een persconferentie: ,,We zitten in een overgangsfase waarbij de mensen moeten beseffen dat het beter is te investeren dan te beschermen.''

De sterke stijging van de olieprijzen is volgens hem wederom een voorbeeld van de kwetsbaarheid van de Europese economie. De duurdere olie raakt Europa harder dan de Verenigde Staten of China. Voor het zoveelste achtereenvolgende jaar zal de Europese economie minder groeien dan die van de belangrijkste concurrenten.

Met hun oproep om haast te maken met structurele hervormingen lieten de ministers van Financiën merken goed te hebben geluisterd naar de bijdrage van de econoom André Sapir. Deze invloedrijke adviseur van de Europese Commissie was samen met de bestuursvoorzitters van Unilever, Vodafone en Reckitt Benckiser dit weekeinde een van de inleiders voor de discussie. Sapir had felle kritiek op het uitblijven van de dienstenrichtlijn, die het mogelijk moet maken de zeer arbeidsintensieve sector - in totaal goed voor 70 procent van de werkgelegenheid - grensoverschrijdend binnen Europa te laten werken.

Het al jaren geleden aangekondigde voornemen om binnen Europa de grenzen te openen voor de dienstverlenende bedrijven kwam dit voorjaar na sterk verzet uit vooral Frankrijk tot stilstand. De goedkope Poolse loodgieter die al het werk van zijn dure Franse collega's ging overnemen werd hét symbool van de dreiging die de Europese welvaartsstaten boven het hoofd hing. Maar volgens Sapir keren degenen die tegen de dienstenrichtlijn zijn zich niet alleen tegen het bestaande Europese verdrag maar ook ,,tegen de realiteit''.

In een notitie voor de ministers van Financiën stelt hij: ,,Het is niet de interne markt die het Europees sociaal model bedreigt, maar de onmogelijkheid om dit model te hervormen. Met of zonder dienstenrichtlijn zal de rol van China als producerend land blijven groeien, en zal ook de exodus van dienstverleningsactiviteiten naar India onvermijdelijk blijken te zijn. Met of zonder dienstenrichtlijn zullen twaalf nieuwe lidstaten van de Unie met hun lage lonen invloed uitoefenen op de dienstenmarkt van de nabijgelegen oude EU-lidstaten met hun veel hogere inkomens. Gebeurt het niet openlijk, dan gebeurt het wel in de schemering.''

Voor de ministers van Financiën waren de aansporingen van Sapir, plus die van de captains of industry (,,meer innoveren, meer flexibiliteit, minder regels'') niet echt een punt van discussie. Zij zijn binnen hun regeringen toch al degenen die het meest recht in de leer zijn, zoals de Nederlandse minister Zalm zei.

De verklaring waarin de ministers van Financiën oproepen tot economische hervormingen kwam dan ook zonder al te veel moeite tot stand. Maar nu de anderen nog. Te beginnen volgende maand bij de regeringsleiders.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  maandag 12 september 2005 @ 21:07:13 #183
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_30523615
quote:

[..]

Exact.
pi_30523915
heb je al een rijbewijs wolfje?
  maandag 12 september 2005 @ 21:30:08 #185
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_30524656
Mensen die Duits verstaan, er is nu een verkiezingsdebat op Duits1.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30524713
Wat een kloteaccent van Stoiber...Beiers toch? Lijkt wel Hitler.

Sie verrrrrsprechen sich viel.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30525150
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:43 schreef pberends het volgende:

[..]

Ow, volgens de techneutjes is het allemaal wel zo ongeveer uitgevonden. Aan de techniek kan je bijna niets meer verbeteren
Een IT'er zou moeten weten dat technologie nooit stilstaat.
pi_30525525

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_30525677
Samen met dat hondsvot van een broer van je ben je echt de meest oubollige atheist die ik ken, Vincent.
  maandag 12 september 2005 @ 22:21:14 #192
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_30525918
dag dag
Donner 1
Donner 2
Streng!
  maandag 12 september 2005 @ 22:22:19 #193
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_30525940
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_30526119
.
pi_30526557
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:22 schreef George-Butters het volgende:
[afbeelding]
pi_30526625
Vanwege Hart van Nederland.

/cp Chimaira - Nothing Remains.

Na de film zal ik vertellen over mijn droom van gisteravond.
pi_30526820
ongelooflijk, de VS was Frankrijk te snel af:
quote:
161 tt-EEN 161 ma 12 sep 22:27:25
buitenland ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

FRANKRIJK HELPT INDIA MET KERNPROGRAMMA
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Frankrijk helpt India met zijn atoom-
programma. Dat is beslist op de ontmoe-
ting tussen de Franse president Chirac
en de Indiase premier Singh in Parijs.

Het gaat uitsluitend om kernenergie
voor vreedzaam gebruik. Maar ook dat
mag niet volgens internationale
afspraken.

Frankrijk gaat ervan uit dat India de
verspreiding van kernwapens zal tegen-
gaan, ook al heeft het land het non-
proliferatieverdrag niet ondertekend.

Daardoor krijgt India geen hulp van
landen die het verdrag wel onderteken-
den. Frankrijk wil de nucleaire samen-
werking nu toch opnemen in een akkoord.
pi_30527437
quote:
CDA bedankt leden met balkonscène in Efteling

KAATSHEUVEL - Met een balkonscène inclusief kus gaf premier Balkenende samen met zijn vrouw Bianca zaterdagavond in de Efteling het startschot voor de campagne 'Het CDA komt naar u toe'. Tevens bedankte de partijleider daarmee de CDA-leden voor hun steun en dienstbaarheid van de afgelopen 25jaar. Het CDA had 3000 leden uitgenodigd om het 25-jarig jubileum met een aantal partijkopstukken te komen vieren in het familie-attractiepark. De partij wilde met deze speciale dag haar leden bedanken voor hun grote vrijwillige inzet. "Het is een heel andere dag dan tijdens een partijcongres," zei een medewerker van het partijbureau. Er werd dan ook nauwelijks politiek bedreven. "Het is twintig jaar geleden dat ik in de Efteling ben geweest. Dit was een mooie kans om weer eens naar toe te gaan," zei een partijlid uit het Zuid-Limburgse Margraten. Daarmee was meteen de bedoeling duidelijk. Veel leden hadden hun kinderen meegenomen voor een dagje in de 'wereld vol wonderen'. Het CDA had het attractiepark uitgekozen om het karakter van familiepartij te bekrachtigen. Tijdens de dag konden de lokale en provinciale CDA'ers van gedachten wisselen met de christen democratische Tweede Kamerleden. Maar ook op de foto gaan met een CDA-minister was geen probleem. "Het CDA is een familiepartij. Dat moet ook tijdens deze dag blijken," aldus Balkenende, nadat hij aan een 8-jarig meisje een handtekening had uitgedeeld. Volgens de meeste leden ligt de kracht van het CDA in de familiegedachte. " Het CDA-effect is de bindende factor. Het is een hechte partij. Dat bindt mensen," aldus een lid uit het Brabantse Dongen. Minister Bot van Buitenlandse Zaken, die bij de Dongense CDA'ers aan tafel schuift, is het daarmee eens. "We hebben het vandaag gezellig met elkaar. Er hoeft niet altijd over politiek gesproken te worden," aldus Bot, die het erg naar zijn zin had in Kaatsheuvel. Ondanks de goede sfeer onder de partijgenoten was de lucht boven het pretpark vaak dreigend met de nodige bliksem en donder. "Typisch CDA," zei partijvoorzitter Marja van Bijsterveldt, "Slechte voorspellingen, goede uitkomsten."

http://www.telegraaf.nl/binnenland/article25307501.ece
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_30528322
O ja, ik droomde dat ik droomde dat droomde... et cetera. Erg vermoeiend. De hele tijd wakker worden en dan niet wakker zijn. Als je droomt kan je soms wakker worden als je wilt, dus dat deed ik, maar ik bleef dromen, maar dacht wakker te zijn.

Maar goed, vooral toen een baby tegen mij zei 'red de kinderen', begon mij een beetje te dagen dat het niet echt was. Dus ik werd wakker en weer en weer en weer en uiteindelijk werd ik echt wakker! Het bleek dat ik aan een spelletje meedeed, o en ik was Tom Cruise maar dat ter zijde. Een zeer interessant spelletje: mensen werden in een droomfase gebracht en diegene die als eerst wakker kon worden, had gewonnen. Maar ja, je moest wel zeker zijn dat je wakker was. Goed, dat bleek dus echt het geval te zijn, maar de goede lezer heeft al door dat dit niet helemaal echt was. Dus ik werd weer wakker en weer en weer, maar uiteindelijk werd ik écht echt wakker. Ik voelde me heel raar, zo surreëel en om zeker te weten dat dit niet nog een droom was, spande ik mijn gedachte in zoals in de dromen om wakker te worden. Ik was echt wakker. Maar toen viel ik weer in slaap en begonnen we weer opnieuw.

Zeer vermoeiend. Zeer lastig uit te leggen ook.
  maandag 12 september 2005 @ 23:48:24 #203
93744 Finder_elf_towns
pi_30528514
quote:
Op maandag 12 september 2005 21:16 schreef du_ke het volgende:
heb je al een rijbewijs wolfje?
Geen tijd. Geen auto. Geen noodzaak.
pi_30529357
quote:
... Norway has amassed huge savings from the oil that began to flow in the 1970s, setting aside $190 billion so far for future generations, or $41,000 for each Norwegian.

However, some Norwegians would like to see the benefits now, and the far-right Progress Party, an ally of Bondevik's government, proposes using it to fund Mediterranean holidays for pensioners...
Reuters

pi_30529643
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:28 schreef du_ke het volgende:
.
Ja jij als stationshalliberaal begrijpt dat niet.

Als je morgen weer in de trein stapt bedenk maar eens hoe dat ding uberhaupt kan rijden.
pi_30529698
quote:
Op maandag 12 september 2005 23:48 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Geen noodzaak.
Als die er is ben je al te laat....
pi_30529764
Die Noren zijn ook niet bepaald slim. Ze hoeven alleen maar een blik te werpen op Duitsland om te zien wat hun te wachten staat.
pi_30529811
Federal Emergency Management Agency director Mike Brown resigned today after coming under fire over his qualifications and for what critics call a bungled response to Hurricane Katrina.

Asked about the resignation as he toured the devastated city of Gulfport, Mississippi, President Bush said he could not comment.

Nee, niet zo gek dat de idioot in het Witte Huis geen commentaar heeft als een van zijn vriendjes incompetent blijkt te zijn en ontslag "neemt". Zal het onderzoek van Bush concluderen dat Brown daar neergezet is omdat hij een goede kennis was van een grote geldschieter voor de verkiezingscampagne van Bush? Ongetwijfeld!
pi_30529868
Welterusten, , !
pi_30530575
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:30 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ja jij als stationshalliberaal begrijpt dat niet.

Als je morgen weer in de trein stapt bedenk maar eens hoe dat ding uberhaupt kan rijden.
Ik zal morgen slechts op mijn fietsje stappen . Een schone eerlijke en efficiente manier van vervoer in de stad.
pi_30530618
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:36 schreef MrX1982 het volgende:
Die Noren zijn ook niet bepaald slim. Ze hoeven alleen maar een blik te werpen op Duitsland om te zien wat hun te wachten staat.
Oh? Leg eens uit?
pi_30530646
quote:
Op maandag 12 september 2005 23:48 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Geen tijd. Geen auto. Geen noodzaak.
Maar dan wel de snelweg het ultieme welvaartsgevoel vinden. Beetje apart.
pi_30530915
quote:

Geniaal! Ik zou zeggen, Stem voor, Stem Pberends!
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_30532242
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:21 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik zal morgen slechts op mijn fietsje stappen . Een schone eerlijke en efficiente manier van vervoer in de stad.
, en je wordt er goed wakker van. En je kunt er (normaal gesproken) geen mensen mee doodrijden.
pi_30532817
quote:
Op maandag 12 september 2005 16:05 schreef Chewie het volgende:

[..]

Jij wel, ik mag nog 1,5 uur
Maar ik zit nu al 2 uur binnen in mijn suf kantoor. Heb zowaar al vanalles gedaan ook.
  dinsdag 13 september 2005 @ 09:29:43 #216
93744 Finder_elf_towns
pi_30533489
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:23 schreef du_ke het volgende:

[..]

Oh? Leg eens uit?
quote:
Noorse oppositie wint verkiezingen

OSLO De rood-groene oppositie heeft de
parlementsverkiezingen in Noorwegen
gewonnen.Na telling van 98 procent van
de stemmen kunnen de 3 linkse partijen
op 88 van de 169 zetels rekenen.Premier
Bondevik heeft de nederlaag van zijn
centrum-rechtse coalitie toegegeven.

Oppositieleider Stoltenberg heeft in de
campagne beloofd om meer geld uit te
geven.Veel Noren vinden dat de huidige
regering te hard bezuinigt,terwijl er
veel wordt verdiend aan de olie.

Opvallend is de opmars van de extreem-
rechtse Vooruitgangspartij.Die passeert
de conservatieven en wordt achter de
socialisten tweede partij van het land.
Genoeg uitleg dacht ik zo
pi_30533624
Hallo.
pi_30534182
quote:
Is Bush the commanding, decisive, jovial president you've been hearing about for years in so much of the mainstream press?

Maybe not so much.

Judging from the blistering analyses in Time, Newsweek, and elsewhere these past few days, it turns out that Bush is in fact fidgety, cold and snappish in private. He yells at those who dare give him bad news and is therefore not surprisingly surrounded by an echo chamber of terrified sycophants. He is slow to comprehend concepts that don't emerge from his gut. He is uncomprehending of the speeches that he is given to read. And oh yes, one of his most significant legacies -- the immense post-Sept. 11 reorganization of the federal government which created the Homeland Security Department -- has failed a big test.
http://www.washingtonpost(...)LI2005041100879.html
pi_30534530
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 09:40 schreef Chewie het volgende:

[..]

[..]

Genoeg uitleg dacht ik zo
Er is genoeg geld er wordt flink gespaard. Dan mag er ook geld uitgegeven worden lijkt me. Met alles oppotten kom je ook nergens.
pi_30534613
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 10:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

Er is genoeg geld er wordt flink gespaard. Dan mag er ook geld uitgegeven worden lijkt me. Met alles oppotten kom je ook nergens.
Ik doelde meer op de uitslag van de verkiezingen.
pi_30534683
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 10:35 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik doelde meer op de uitslag van de verkiezingen.
Die lijkt me prima, het is een vrij conservatief land daar mag best wat verlichting in komen . En met Rood-Groen is niets mis denk ook niet dat de CDU het in Duitsland ook maar iets beter had gedaan de afgelopen jaren...
pi_30534901
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 10:39 schreef du_ke het volgende:

[..]

Die lijkt me prima, het is een vrij conservatief land daar mag best wat verlichting in komen . En met Rood-Groen is niets mis denk ook niet dat de CDU het in Duitsland ook maar iets beter had gedaan de afgelopen jaren...
Extreem rechts als tweede partij vind jij prima?

CDU gaat het in de toekomst ook niet beter doen
pi_30534954
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 10:47 schreef Chewie het volgende:

[..]

Extreem rechts als tweede partij vind jij prima?

CDU gaat het in de toekomst ook niet beter doen
Nee natuurlijk vind ik dat niet prima maar dat achterlijke volk hoort er schijnbaar bij momenteel. Daarom ben ik blij dat Rood Groen in elk geval aan de macht komt en niet die extreem rechtse partij.

Dat populistisch (extreem) rechts soms snel op kan komen hebben we helaas al in meer landen gemerkt (NL, Oostenrijk, Frankrijk en Belgie).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')