abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30484058
Knappe jongen.
  zondag 11 september 2005 @ 14:41:54 #203
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_30484159
Veel minder knap dan jij natuurlijk, JFCape.
  zondag 11 september 2005 @ 14:45:34 #205
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_30484240
quote:
Op zondag 11 september 2005 14:45 schreef Drugshond het volgende:
Italië wil alle moslimscholen sluiten : Ze zijn lekker bezig in Italie
Tja, als iets niet samen gaat is het wel Italië en de islam.
pi_30484938
nieuws over andere bananenrepublieken:
quote:
Mugabe op bezoek in Cuba

President Robert Mugabe van Zimbabwe is in Cuba aangekomen voor een driedaags bezoek. De omstreden president zal onder meer gesprekken voeren met zijn al even omstreden ambtgenoot Fidel Castro.
Volgens regeringsfunctionarissen wordt onder meer gesproken over het 'Amerikaans imperialisme'. Zimbabwe en Cuba worden door de Amerikaanse regering gerekend tot de 'voorposten van de tirannie'. Op de agenda staan verder wat wordt genoemd zaken van historisch en wetenschappelijk belang. Cuba en Zimbabwe werken al nauw samen, onder meer op het gebied van onderwijs.
http://www2.rnw.nl/rnw/nl/news/international/#4576076

hij's fijn
pi_30484948
quote:
Op zondag 11 september 2005 10:32 schreef sigme het volgende:
Ik heb niet eens de kater die ik had verwacht.
De kater kwam later
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 11 september 2005 @ 15:11:51 #209
93744 Finder_elf_towns
pi_30484964
quote:
Op zondag 11 september 2005 15:10 schreef zakjapannertje het volgende:
nieuws over andere bananenrepublieken:
[..]

http://www2.rnw.nl/rnw/nl/news/international/#4576076

hij's fijn
Soort zoekt soort.
pi_30485883
Zo, redelijke race.
  zondag 11 september 2005 @ 15:45:56 #211
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30485952
Goede race.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_30486517
Ik zag laatst Rondom Tien en het ging over "het seksuele gedrag van Nederlandse jongeren". In het programma zat ook een socioloog, waaraan ik mij behoorlijk stoorde. Ik haal het nu even uit m'n herinnering -straks even online bekijken-, maar hij antwoordde op de opmerking van de presentator dat groepsverkrachtingen uitingen van pervers gedrag zijn, dat het niet pervers is, maar onderdeel van die straatcultuur. Verbazing! Ik verwachtte dat iemand vroeg of die straatcultuur dan niet gewoon pervers is, maar die vraag kwam niet. Hoe dan ook, het staat wel online, denk ik, laatste minuten.
  zondag 11 september 2005 @ 16:05:41 #214
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_30486677
kut race

die foto van Donner
pi_30486798
Kijk en huiver vanaf 30:00.
pi_30486895
En als er dan zo'n meisje begint te zeuren van "en als ik een kort rokje draag dan mag ik verkracht worden?" dan moet je gewoon even wegzappen. Want dat deed ik toen ook. O, o, o, daar kan ik niet tegen.
pi_30486904
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:05 schreef Monidique het volgende:
Ik zag laatst Rondom Tien en het ging over "het seksuele gedrag van Nederlandse jongeren". In het programma zat ook een socioloog, waaraan ik mij behoorlijk stoorde. Ik haal het nu even uit m'n herinnering -straks even online bekijken-, maar hij antwoordde op de opmerking van de presentator dat groepsverkrachtingen uitingen van pervers gedrag zijn, dat het niet pervers is, maar onderdeel van die straatcultuur. Verbazing! Ik verwachtte dat iemand vroeg of die straatcultuur dan niet gewoon pervers is, maar die vraag kwam niet. Hoe dan ook, het staat wel online, denk ik, laatste minuten.
Wat idioot. Zou er wel perversie bestaan volgens deze socioloog? Je kan ieder gedrag wel als behorend tot een cultuur benoemen, en als het woord 'cultuur' vervolgens uitsluit dat het pervers is, blijft er geen perversie over.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_30486953
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat idioot. Zou er wel perversie bestaan volgens deze socioloog? Je kan ieder gedrag wel als behorend tot een cultuur benoemen, en als het woord 'cultuur' vervolgens uitsluit dat het pervers is, blijft er geen perversie over.
Dat is inderdaad wat ik er van kon maken.
pi_30487005
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:18 schreef Monidique het volgende:
En als er dan zo'n meisje begint te zeuren van "en als ik een kort rokje draag dan mag ik verkracht worden?" dan moet je gewoon even wegzappen. Want dat deed ik toen ook. O, o, o, daar kan ik niet tegen.
Ik kan geen bewegende beelden bekijken op mijn computer, waarom is dat zeurende meisje een wegzapmoment of waar kan je niet tegen?
  zondag 11 september 2005 @ 16:22:51 #221
93744 Finder_elf_towns
pi_30487044
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Het is inderdaad net zo idioot als beweren dat Mohammed de Profeet geen pedofiel is.
pi_30487054
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik kan geen bewegende beelden bekijken op mijn computer, waarom is dat zeurende meisje een wegzapmoment of waar kan je niet tegen?
Ik kan er niet tegen als er zo'n cliché wordt gebruikt. Door wijze mensjes. Ik kan ook niet tegen wijze mensjes, daarom kan ik niet kijken naar het Jongeren Lagerhuis.
pi_30487113

Engels is moeilijk
pi_30487115
quote:
"Yesterday, London and Madrid. Tomorrow, Los Angeles and Melbourne, God willing. At this time, don't count on us demonstrating restraint or compassion," the tape warns. "We are Muslims. We love peace, but peace on our terms, peace as laid down by Islam, not the so-called peace of occupiers and dictators."
http://abcnews.go.com/GMA/Investigation/story?id=1115448&page=1
pi_30487149
Only a few years ago, Adam Gadahn was a southern California teenager with interests in the environment and heavy metal music.

Ik plaats dit maar voordat anderen het plaatsen. Geen commentaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')