Tja, als iets niet samen gaat is het wel Italië en de islam.quote:Op zondag 11 september 2005 14:45 schreef Drugshond het volgende:
Italië wil alle moslimscholen sluiten : Ze zijn lekker bezig in Italie
http://www2.rnw.nl/rnw/nl/news/international/#4576076quote:Mugabe op bezoek in Cuba
President Robert Mugabe van Zimbabwe is in Cuba aangekomen voor een driedaags bezoek. De omstreden president zal onder meer gesprekken voeren met zijn al even omstreden ambtgenoot Fidel Castro.
Volgens regeringsfunctionarissen wordt onder meer gesproken over het 'Amerikaans imperialisme'. Zimbabwe en Cuba worden door de Amerikaanse regering gerekend tot de 'voorposten van de tirannie'. Op de agenda staan verder wat wordt genoemd zaken van historisch en wetenschappelijk belang. Cuba en Zimbabwe werken al nauw samen, onder meer op het gebied van onderwijs.
De kater kwam laterquote:Op zondag 11 september 2005 10:32 schreef sigme het volgende:
Ik heb niet eens de kater die ik had verwacht.
Soort zoekt soort.quote:Op zondag 11 september 2005 15:10 schreef zakjapannertje het volgende:
nieuws over andere bananenrepublieken:
[..]
http://www2.rnw.nl/rnw/nl/news/international/#4576076
hij's fijn
Wat idioot. Zou er wel perversie bestaan volgens deze socioloog? Je kan ieder gedrag wel als behorend tot een cultuur benoemen, en als het woord 'cultuur' vervolgens uitsluit dat het pervers is, blijft er geen perversie over.quote:Op zondag 11 september 2005 16:05 schreef Monidique het volgende:
Ik zag laatst Rondom Tien en het ging over "het seksuele gedrag van Nederlandse jongeren". In het programma zat ook een socioloog, waaraan ik mij behoorlijk stoorde. Ik haal het nu even uit m'n herinnering -straks even online bekijken-, maar hij antwoordde op de opmerking van de presentator dat groepsverkrachtingen uitingen van pervers gedrag zijn, dat het niet pervers is, maar onderdeel van die straatcultuur. Verbazing! Ik verwachtte dat iemand vroeg of die straatcultuur dan niet gewoon pervers is, maar die vraag kwam niet. Hoe dan ook, het staat wel online, denk ik, laatste minuten.
Dat is inderdaad wat ik er van kon maken.quote:Op zondag 11 september 2005 16:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat idioot. Zou er wel perversie bestaan volgens deze socioloog? Je kan ieder gedrag wel als behorend tot een cultuur benoemen, en als het woord 'cultuur' vervolgens uitsluit dat het pervers is, blijft er geen perversie over.
Ik kan geen bewegende beelden bekijken op mijn computer, waarom is dat zeurende meisje een wegzapmoment of waar kan je niet tegen?quote:Op zondag 11 september 2005 16:18 schreef Monidique het volgende:
En als er dan zo'n meisje begint te zeuren van "en als ik een kort rokje draag dan mag ik verkracht worden?" dan moet je gewoon even wegzappen. Want dat deed ik toen ook. O, o, o, daar kan ik niet tegen.
Het is inderdaad net zo idioot als beweren dat Mohammed de Profeet geen pedofiel is.quote:Op zondag 11 september 2005 16:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat idioot. Zou er wel perversie bestaan volgens deze socioloog? Je kan ieder gedrag wel als behorend tot een cultuur benoemen, en als het woord 'cultuur' vervolgens uitsluit dat het pervers is, blijft er geen perversie over.
Ik kan er niet tegen als er zo'n cliché wordt gebruikt. Door wijze mensjes. Ik kan ook niet tegen wijze mensjes, daarom kan ik niet kijken naar het Jongeren Lagerhuis.quote:Op zondag 11 september 2005 16:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kan geen bewegende beelden bekijken op mijn computer, waarom is dat zeurende meisje een wegzapmoment of waar kan je niet tegen?
http://abcnews.go.com/GMA/Investigation/story?id=1115448&page=1quote:"Yesterday, London and Madrid. Tomorrow, Los Angeles and Melbourne, God willing. At this time, don't count on us demonstrating restraint or compassion," the tape warns. "We are Muslims. We love peace, but peace on our terms, peace as laid down by Islam, not the so-called peace of occupiers and dictators."
Ik heb me d'r nooit in verdiept, dat gezanik over dat trouwen met een 9-jarig (toch?) meisje. Deed 'ie d'r wat mee volgens de overlevering?quote:Op zondag 11 september 2005 16:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het is inderdaad net zo idioot als beweren dat Mohammed de Profeet geen pedofiel is.
Pedosexualiteit is een zeer ernstig vergrijp. Is Detroux ook een armzalig iemand en slachtoffer van zijn omgeving en tijd?quote:Op zondag 11 september 2005 16:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb me d'r nooit in verdiept, dat gezanik over dat trouwen met een 9-jarig (toch?) meisje.
Ja, het Beest verkrachte haar tijdens haar 12 levensjaar.quote:Deed 'ie d'r wat mee volgens de overlevering?
Hij trouwde ermee. Er was wel een groot leeftijdsverschil maar dat was toen vrij normaal geloof ik. Ach het is gezannik en een flauw excuus om op moslims te kankeren. Niveau van wolfje dus.quote:Op zondag 11 september 2005 16:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb me d'r nooit in verdiept, dat gezanik over dat trouwen met een 9-jarig (toch?) meisje. Deed 'ie d'r wat mee volgens de overlevering?
quote:Op zondag 11 september 2005 16:05 schreef Drugshond het volgende:
[[url=http://xs45.xs.to/pics/05360/Donner_01.jpg]afbeelding][/url]
We hebben een neger.....![]()
Van hetzelfde als zeggen dat blanken zich schuldig moeten voelen over ons slavernij verleden.quote:Op zondag 11 september 2005 17:03 schreef du_ke het volgende:
Hij trouwde ermee. Er was wel een groot leeftijdsverschil maar dat was toen vrij normaal geloof ik. Ach het is gezannik en een flauw excuus om op moslims te kankeren. Niveau van wolfje dus.
Terwijl er een heel nieuw subforum is, design.quote:Op zondag 11 september 2005 17:06 schreef Drugshond het volgende:
Jammer dat er niet meer inzendingen zijn.......![]()
Je bent toch ook niet schuldig?quote:Op zondag 11 september 2005 17:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Van hetzelfde als zeggen dat blanken zich schuldig moeten voelen over ons slavernij verleden.
Het was toen niet verboden dus ik voel me niet schuldig.
Inderdaad al is dat iets korter geleden. Maar gedane zaken nemen geen keer.quote:Op zondag 11 september 2005 17:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Van hetzelfde als zeggen dat blanken zich schuldig moeten voelen over ons slavernij verleden.
Het was toen niet verboden dus ik voel me niet schuldig.
Nee maar indirect worden er weleens pogingen gedaan.quote:Op zondag 11 september 2005 17:18 schreef Monidique het volgende:
Je bent toch ook niet schuldig?
Onenigheid in het linkse kamp der quasi-intellectuelenquote:Op zondag 11 september 2005 17:26 schreef pberends het volgende:
http://www.hannekegroenteman.nl/archief/2005/05/02/jack
Hanneke Groenteman over Cheque Spijkerman.
O, ik veroordeel slavernij wel.quote:Op zondag 11 september 2005 17:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee maar indirect worden er weleens pogingen gedaan.
Ik veroordeel de profeet Mohammed niet en derhalve veroordeel ik slavernij ook niet.
rekening houdend met de tijdgeest van vroeger
Ik veroordeel slavernij net als pedofilie. Dat kan namelijk ook, zonder gelijk de schuldigen zelf te veroordelen vanwege de tijdsgeest.quote:Op zondag 11 september 2005 17:22 schreef MrX1982 het volgende:
Ik veroordeel de profeet Mohammed niet en derhalve veroordeel ik slavernij ook niet.
rekening houdend met de tijdgeest van vroeger
Ik veroordeel het nu ook ja. Maar ik veroordeel het niet met terugwerkende kracht.quote:Op zondag 11 september 2005 17:42 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik veroordeel slavernij net als pedofilie. Dat kan namelijk ook, zonder gelijk de schuldigen zelf te veroordelen vanwege de tijdsgeest.
Maar je veroordeelt de slavernij op dezelfde manier als de pedofilie van Mohammed?quote:Op zondag 11 september 2005 17:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Mensen die de profeet Mohammed niet veroordelen als pedofiel vertonen de eerste tekenen van dhimmithude. Of ze zijn kinderlijk naief, natuurlijk.
Of ze hebben minder last van een bekrompen geest als de gemiddelde mislukte it'er uit Apeldoornquote:Op zondag 11 september 2005 17:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Mensen die de profeet Mohammed niet veroordelen als pedofiel vertonen de eerste tekenen van dhimmithude. Of ze zijn kinderlijk naief, natuurlijk.
De hele discussie over slavernij is de hypocrisie zelve. Slavernij is niet netjes, nee, maar in het midden-oosten en Afrika is het nog steeds dagelijkse praktijk. De Europeanen en Amerikanen erop aankijken dat er toen slaven uit diezelfde regio's werden meegenomen getuigd van een blik op de wereld die ik beslist niet deel.quote:Op zondag 11 september 2005 17:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar je veroordeelt de slavernij op dezelfde manier als de pedofilie van Mohammed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |