Maar je hebt nu wel alles in huis voor vanavond? kooltjes, aanmaakblokjes, tuinfakkels, lampionnen, vleesje, stokbroodjes, kruidenboter, lekkere kaasjes, en iets voor toe?quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:57 schreef Waxxer het volgende:
O!! M!!! G!!!
Normaal gaan de koplampen v/d auto automatisch uit als ik de deur op slot doe, maar ik zag net dat ze gewoon brandden!!Gelukkig start de auto nog....
Ja hoor..quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:00 schreef creno het volgende:
[..]
vlarruphallo... is je cam nog droog
Pffft... ik heb gisteren al gebbqed in Zwolle.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:04 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Maar je hebt nu wel alles in huis voor vanavond? kooltjes, aanmaakblokjes, tuinfakkels, lampionnen, vleesje, stokbroodjes, kruidenboter, lekkere kaasjes, en iets voor toe?
Maar we gaan nu naar D.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Pffft... ik heb gisteren al gebbqed in Zwolle..
*proest*quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:07 schreef beaverhausen het volgende:
Maar we gaan nu naar D..
Dat Schattige Plaatsje met 1 straat, een kerk en 2 en een halve koe.
Ow ja, hoe kon ik Het Café nou vergeten?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:09 schreef XMN8R het volgende:
[..]je vergeet het café tegenover de kerk! Jij nog wel!
Die zou Ang3l toch meenemen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:07 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*proest*
Hebben we nog ergens roze slingers om de buurt een beetje op te vrolijken?!
ik heb een grote Red&Blue-vlagquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:07 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*proest*
Hebben we nog ergens roze slingers om de buurt een beetje op te vrolijken?!
Hoeft niet, we helpen wel effe met het kleed en de deuk en de tafel enzoquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Volgens mij rent Waxx nou gillend door het huis omdat hij denkt dat we zo langs komen..
Ik geef hem geen ongelijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Volgens mij rent Waxx nou gillend door het huis omdat hij denkt dat we zo langs komen..
ook niet als ik die vlag, en dan alleen die vlag, omdoequote:
oeh!quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:12 schreef creno het volgende:
[..]
ook niet als ik die vlag, en dan alleen die vlag, omdoe
Zou de burgemeester gelijk een kermis regelen en ons officieel welkom heten?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:12 schreef beaverhausen het volgende:
Ik geef hem geen ongelijk.
Ik denk dat heel D. nu gillend rondrent..
Als we nou allemaal IETS meenemen... American Party !quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:14 schreef Waxxer het volgende:
Nou, het ziet eruit alsof het gaat regenen hoor, zo...![]()
Ik heb nul komma niks in huis![]()
en het lokale recordboek erbij halen om notitie te maken van dat gigantisch aantal homo's in het dorpquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:15 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Zou de burgemeester gelijk een kermis regelen en ons officieel welkom heten?![]()
Oooooke, ik ben er al uit.... Ik dacht al ffquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:15 schreef Waxxer het volgende:
Hee wat is nitroglycerine ook alweer?
een zeer explosief goedje wat explodeert bij schokken of trillingen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:15 schreef Waxxer het volgende:
OMG !! daar is-ie nou toch niet de barbecue mee aan het opstoken he?!?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:18 schreef Great_Expectations het volgende:
een zeer explosief goedje wat explodeert bij schokken of trillingen..
Dan gaan je bloedvaten toch verwijden in zo'n geval??quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
een zeer explosief goedje wat explodeert bij schokken of trillingen..
Waxje... wat ben je van plan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:15 schreef Waxxer het volgende:
quote:Nitroglycerine is een van de eerste krachtige springstoffen die werd ontdekt; het werd aanvankelijk gebruikt voor tunnelbouw, wegenaanleg etc. maar door de grote gevoeligheid ervan - het kan al exploderen bij een relatief kleine slag of stoot of wat wrijving - was het vervoer een groot probleem en moest het vlak bij de gebruiksplaats worden gefabriceerd, en ondanks allerlei voorzorgsmaatregelen gebeurden er vaak ernstige ongelukken.
Heeft Papawax last van kloofjes in zijn anus?!quote:In de geneeskunde vindt nitroglycerine toepassing als vaatverwijdend middel bij angina pectoris en in zalven bij kloofjes in de anus. Hierbij is de gebruikelijke dosis enige milligrammen (een tabletje of spraytje 'onder de tong').
Nee, daar heeft hij geen last van. Ik denk ook niet dat je op recept zo'n spray kunt halen bij de apotheek he....quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
Heeft Papawax last van kloofjes in zijn anus?!![]()
Too much info..
yeah!quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:37 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik moet er weer vandoor!Ciao ciao en ik denk tot maandag vanavond!
Nou lijken me anuskloofjes al geen pretje... maar om nou iets wat ook gebruikt wordt als krachtige springstof d'rin te douwenquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Nitroglycerine is een van de eerste krachtige springstoffen die werd ontdekt; het werd aanvankelijk gebruikt voor tunnelbouw, wegenaanleg etc. maar door de grote gevoeligheid ervan - het kan al exploderen bij een relatief kleine slag of stoot of wat wrijving - was het vervoer een groot probleem en moest het vlak bij de gebruiksplaats worden gefabriceerd, en ondanks allerlei voorzorgsmaatregelen gebeurden er vaak ernstige ongelukken.
In de geneeskunde vindt nitroglycerine toepassing als vaatverwijdend middel bij angina pectoris en in zalven bij kloofjes in de anus. Hierbij is de gebruikelijke dosis enige milligrammen (een tabletje of spraytje 'onder de tong').
Laat dat hupsen toch schieten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:42 schreef Ang3l het volgende:
Zo.
Het is errug warm, en als je dan ook nog eens moet hupsen met een suede colbert aan als paspop voor de VETPoe hey!
*uitspringt*quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:01 schreef wizarddragon het volgende:
*inspringt*
Ik HEB al gehupstquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Laat dat hupsen toch schieten.. Doe wat je leuk vindt, als je liever lekker buiten in de zon gaat zitten.
.
*hand pak en dans*quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:01 schreef wizarddragon het volgende:
*inspringt*
raspatatjes?!quote:
Nee.. met pindasausquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
raspatatjes?!
doe mij ook maar, met veel mayo én een kaassouffleetje!
Raspawattes?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
raspatatjes?!
doe mij ook maar, met veel mayo én een kaassouffleetje!
FRIET!!!!!!!quote:
RAS-PATAT !!! die is YAMMIEEEEEEEEEquote:
Lieverd, patat is juist de boerse naam. Friet komt van frites, da's chiquequote:
Kga naar Brigitte Kaandorp, dus nee.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:46 schreef Vlarp het volgende:
Wie komt er vanavond nog maar naar Rotterdam??
Ik ben samen met XMN8R rond 11 uur in de Kameleon
In Braboland misschienquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lieverd, patat is juist de boerse naam. Friet komt van frites, da's chique
Geef maar een gil als je een keer mee wiltquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kga naar Brigitte Kaandorp, dus nee.
Can I take a rain-check? Bedoel, moet nuw eer flink gaan stappen en sjansen en sloeren natuurlijk
Patat is kamponelli randstadterigquote:
Daar denken ze chique te doen door te zeggen: "Ik ga even frites halen heur."quote:
Eetse moppiequote:Op zaterdag 10 september 2005 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Patat is kamponelli randstadterig
"Ken ik 'n p'tatje mayo krijge?"
Ow, de tortilla's zijn klaar. VRETUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHH!!!!!!! (Boer? Ik?)
Idd.. dat zei ik toch alquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:51 schreef Cybart het volgende:
HIER in brabant sta je voor lul als je een patatje besteld...
friet is the magic word!
Welke misteryman? En daarbij, de regenboog is zoooo 2002quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
moet jij niet naar de regenboog voor je misteryman?
nāh mot jč eins heil goed nāh mč luisteāhren lčp: we vragen hieāh altčd gewoān om patat dat is beteāh dan friet!quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:51 schreef Ang3l het volgende:
Patat is kamponelli randstadterig
"Ken ik 'n p'tatje mayo krijge?"
Ow, de tortilla's zijn klaar. VRETUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHH!!!!!!! (Boer? Ik?)
Oeh.. heb jij zo'n nederlands -> Hagenees vertaalding?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
nāh mot jč eins heil goed nāh mč luisteāhren lčp: we vragen hieāh altčd gewoān om patat dat is beteāh dan friet!
Uģteāhraāhrd hep ik niet zo'n veāhrtaalding, iedeāhrein hieāh kan makkelčk zondeāh zo'n machien?!quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:56 schreef Vlarp het volgende:
Oeh.. heb jij zo'n nederlands -> Hagenees vertaalding?
Dat is het hier ook nog steeds, maar daar heb ik een oplossing voor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:06 schreef TehRockstar het volgende:
Hier is het anders nog steeds walgelijk heet.
Ik wou dat ik een bad had.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is het hier ook nog steeds, maar daar heb ik een oplossing voor..
Doetus dat briesje doorsturen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:07 schreef XMN8R het volgende:
Het klaart hier juist een beetje op. En warm is lekker, maar er staat gelukkig een zeebriesje
.
G_L en chocolade vla?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Oooh, een bad! Dat is ook heerlijk als je ehm... Nou. Ja. Okee. Ik kan beter niets zegger.
.
Een zeebriesje hoort niet in Limlandquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:15 schreef beaverhausen het volgende:
Doetus dat briesje doorsturen.
Ach man, ga friet eten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:22 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Een zeebriesje hoort niet in Limland.
JAAAA !! PATAT!quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:23 schreef beaverhausen het volgende:
Ach man, ga friet eten..
Wij hebben ook recht op zeebriesjes!.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Oooh, een bad! Dat is ook heerlijk als je ehm... Nou. Ja. Okee. Ik kan beter niets zegger.
.
Je hebt denk ik wel een idee waar je die vlaaien kan steken he?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:26 schreef XMN8R het volgende:
[..]
JAAAA !! PATAT!
Jouw enige recht is het aanrecht! Ga nu dus maar snel vlaaien maken want ik heb geen toetje in huis!
Wat gemeen. Daar krijgt-ie vast kloofjes van terwijl XMN8R niet eens nitroglycerinezalf heeft.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je hebt denk ik wel een idee waar je die vlaaien kan steken he?
En nee, niet in je mond.
oeh! dus ze zijn al klaar?!quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:39 schreef beaverhausen het volgende:
Je hebt denk ik wel een idee waar je die vlaaien kan steken he?
En nee, niet in je mond.
Dan sturen we Waxje wel met de Waxmobiel en het noodmedicijnenkoffertje.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat gemeen. Daar krijgt-ie vast kloofjes van terwijl XMN8R niet eens nitroglycerinezalf heeft..
www.multivlaai.nlquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
oeh! dus ze zijn al klaar?!
eerst maar in mijn mond, dan komen ze vanzelf op de plek die jij waarschijnlijk bedoeld
*au*quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:44 schreef beaverhausen het volgende:
Dan sturen we Waxje wel met de Waxmobiel en het noodmedicijnenkoffertje..
Maar dan kan ik niet controleren of jij ze wel helemaal zelf hebt gemaakt...quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*au*
[..]
Maar dan kan ik niet controleren of jij ze wel helemaal zelf hebt gemaakt...
hoewel: *stalk-cam aanzet*
Slet!quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:51 schreef creno het volgende:
zooo, weer thuis, en meteen maar een mooie jongen van het station meegenomen
zo wilde ik hem eerst noemen jaquote:
te laatquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:54 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding].
*snel kleren aantrek*.
foto plaatsen zonder toestemming! Ban!quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
te laat![]()
*upload doe*
trouwens meid, beeeeeldige gordijntjes!
STALKER!quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
te laat![]()
*upload doe*
trouwens meid, beeeeeldige gordijntjes!
Het is mijn stalk-cam, en dus mijn foto, en ik geef mezelf toestemmingquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:56 schreef beaverhausen het volgende:
foto plaatsen zonder toestemming! Ban!
stond je nou alweer in je blootje voor de camquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
foto plaatsen zonder toestemming! Ban!
Ik vraag me ook af waarom hij nog gordijntjes heeft... ze zijn altijd open!quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:59 schreef petre86 het volgende:
stond je nou alweer in je blootje voor de cam
jij denkt ook niet terug aan die topics he..
Hij was aan het pozeren voor www.all4gay.nlquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
Hmpf ende Grmbl.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:58 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het is mijn stalk-cam, en dus mijn foto, en ik geef mezelf toestemming.
Welke zal ik als eerste doen, de toeten of de blillen.
Ik ontken alles!quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik kreeg een mepquote:
Er valt gewoon niet te ontsnappen aan jouw gestalk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:59 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af waarom hij nog gordijntjes heeft... ze zijn altijd open!
oepsquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij was aan het pozeren voor www.all4gay.nl
Ahhhwww... doe je wel lief tegen 'm? Anders is straks z'n tere kinderzieltje nog stukquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:01 schreef creno het volgende:
[..]
ik kreeg een mepen toen wilde ik hem kuthoer noemen, nou toen werd ik helemaal
dus uiteindelijk besloot ik de waarheid maar te posten
Jij loopt ook al de hele dag half-naakt rond?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is het hier ook nog steeds, maar daar heb ik een oplossing voor..
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij loopt ook al de hele dag half-naakt rond?
(en nee, zo heb ik niet opgetreden!)
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:03 schreef XMN8R het volgende:
Poll: welke foto van Beaverhausen zal ik als eerste posten?zijn toeten zijn blillen allebei ! geen één
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ach je billen mogen er best wezen hoorquote:
ik heb rocky niet opgehaald hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ahhhwww... doe je wel lief tegen 'm? Anders is straks z'n tere kinderzieltje nog stuk
Ik had maar 147.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat was jouw ranzigheidsscore ook al weer?
hihihiquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach je billen mogen er best wezen hoor
Ze staan allebei klaarquote:
Ah, dat moet CDP zijn dan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:05 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb rocky niet opgehaald hoor![]()
en hij slaat !
Call me Brutusquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
hihihi. euhm... ik bedoel... Ook gij Ang3l?!
.
Ik ga nog eens vlaaien voor je bakken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:07 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ze staan allebei klaar. Ik wacht nog effe de poll af.
Dat klinkt wel heel butch.quote:
Ja, tis me ware aardquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel butch..
Yvonne kan nu elk moment hier binnenvallenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:08 schreef beaverhausen het volgende:
Ik ga nog eens vlaaien voor je bakken..
.
Ang3l! who knew?!quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, tis me ware aard
Ik heb stiekem ook heel veel borsthaar
Nee, want er zijn geen bifi-foto's.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:09 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Yvonne kan nu elk moment hier binnenvallen.
Think againquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:11 schreef beaverhausen het volgende:
Nee, want er zijn geen bifi-foto's.
Althans niet van mij. Denk ik. Hoop ik..
Snapt dan hélemaal niemand dat het een verwijzing was naar Julius Ceasar?!quote:
Now that I'm unleashed you will see Angel's true naturequote:
Ze hebben wel een enorm chantagevoordeel nuquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, want er zijn geen bifi-foto's.
Althans niet van mij. Denk ik. Hoop ik..
stalk-cam weer he? Ik wist het.quote:
Ik snapte hem.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snapt dan hélemaal niemand dat het een verwijzing was naar Julius Ceasar?!
CULTUURBARBAREN!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Maar ik ben kei liev en onschuldig en alles.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze hebben wel een enorm chantagevoordeel nu
*scherp stel*quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:13 schreef beaverhausen het volgende:
stalk-cam weer he? Ik wist het..
quote:
Maar ik snapte hem echt!quote:
Dat komt overtuigender over zonder die hand in je broek.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar ik ben kei liev en onschuldig en alles..
JA ECHT, IK OOK!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar ik snapte hem echt!.
G_E!quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat komt overtuigender over zonder die hand in je broek..
Ok. Ga ik jou neuken (I mean, I already saw your ass). Sorry Vlarpquote:
Ik zie het met mijn sprituele oog, ik ben niet zo'n amateur als XMN8R.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_E!
Haal die cam hier weg!.
Sorry? Voor wat?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok. Ga ik jou neuken (I mean, I already saw your ass). Sorry Vlarp
Wacht dan zet ik de cam eerst even uit.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok. Ga ik jou neuken (I mean, I already saw your ass). Sorry Vlarp
G_Emanda?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik zie het met mijn sprituele oog, ik ben niet zo'n amateur als XMN8R..
Heeft Ang3l zo'n grote dat ie jou vanuit V. daar in V. kan penetreren?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wacht dan zet ik de cam eerst even uit.
Ja straks gaat MIJN ass door d egroep heenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wacht dan zet ik de cam eerst even uit.
Je mag blij zijn als het alleen bij je ass blijft.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja straks gaat MIJN ass door d egroep heen
Als je nś gaat lopen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:29 schreef Vlarp het volgende:
Ohhhh!!
De Heinenoordtunnel staat blank.. nu kan ik niet naar Rotterdam
Gelukkig is The OC al begonnen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Goh, nog twee weekjes en dan begint het nieuwe seizoen Desperate Housewives..
van wie hier heb jij meer dan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je mag blij zijn als het alleen bij je ass blijft..
als ik nou nog eens een cam had(hier niet dus)...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Van jou natuurlijk..
Jij zit altijd op all4gay.nl
Zo ben ik nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
als ik nou nog eens een cam had(hier niet dus)...
heey! HEEY HEEEEEEEEY WIE van jullie zit er naakt voor de cam en zegt dattie mij is?![]()
en dat nog wel tegen die arme vlarp.. en hij zeker al die filmpjes opslaan enzo.. nah..
![]()
![]()
![]()
en vlarp.. jij houdt daar alles dus goe in de gaten?
en het is een stuk duurder op de terugweg!quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:54 schreef Vlarp het volgende:
We kunnen via Dordrecht, duurt alleen wel een half uur langer
doe dan je zwembroekje aan en zwem over.. of skinnydippen..quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:51 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en het is een stuk duurder op de terugweg!
zag zojuist op het journaal dat zelfs boeren uit de buurt met giertank al bezig waren om water weg te halen, dus als d'r nog geskinnydipt moet worden zullen ze snel moeten zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
doe dan je zwembroekje aan en zwem over.. of skinnydippen..
Kleutermaffia.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:59 schreef wonderer het volgende:
IKEA = leuk.
Kinderen in IKEA = ...*geen ban wil*
WAAROM hebben ze zo'n ballenbad als ze die kinderen gewoon de winkel mee innemen??
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik moet vrijdag MET MIJN MOEDER naar de ikea.. echt geen woorden voor..
Eerste bus om 8:45 pakken?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:51 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en het is een stuk duurder op de terugweg!
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]. Blubberzwijn in de ballenbak.
Ik was ook met mijn moeder... leuk hoor. Vergieten passen (op hoofd), bedden uitproberen, schapenvacht omslaan en mekkeren...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik moet vrijdag MET MIJN MOEDER naar de ikea.. echt geen woorden voor..
Schop 'm daar eens weg danquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:08 schreef creno het volgende:
ff zwaaien vanaf de ander pc, want de jongen van het station zit op mijn pc een spelleke te spelen....
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:09 schreef Vlarp het volgende:
A29 / Heinenoordtunnel is al weer vrij als ik de berichten op www.anwb.nl mag geloven
quote:Actuele verkeerssituatie 10-09-2005 21:08 u.
Waarschuwing:
in het gebied Nederland Zware regenval, Gevaarlijke rij-omstandigheden In de Randstad, West-Brabant en Limburg zorgen zware regenbuien plaatselijk voor overlast op de weg. De buien gaan de komend uren verder uitbreiden over de zuidelijke helft van het land. De Heinenoordtunnel (A29) is in beide richtingen dicht vanwege wateroverlast. U kunt omrijden via Dordrecht en de Moerdijkbrug (A16). De Kiltunnel is speciaal tolvrij gemaakt vanwege de problemen op de A29.
dįįaaar komt het dus vandaanquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was ook met mijn moeder... leuk hoor. Vergieten passen (op hoofd), bedden uitproberen, schapenvacht omslaan en mekkeren...Mijn moeder is cool.
mijn moeder is aan 1 oor doof dus als ik iets duidelijk wil maken kan de halve ikea meegenieten..quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was ook met mijn moeder... leuk hoor. Vergieten passen (op hoofd), bedden uitproberen, schapenvacht omslaan en mekkeren...Mijn moeder is cool.
Vrijdag(avond) denk ik dat er minder kinderen rondhangen. Ik hoop het voor je.
Heb je ook op het kaartje geklikt van de verkeersinfo? Daar stond net nog een stremming bij de Heinenoordtunnel (zo'n driehoekje), nu staat er niets meer: conclusie: tunnel weer openquote:
ja dat is dus ook mijn angstbeeld dat ik er alleen onder begeleiding naar toe kan gaan omdat het anders hier direct een metamorfose zonder camerateam wordtquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:11 schreef wonderer het volgende:
Ik heb trouwens geen meubels gekocht, maar een fotolijst, dekbed plus overtrek, kussen, kaarsjes en houders, wasmand, magneten en nog wat spul. In totaal 35 euro, niet slechtMaar jezus, als ik geld had en Bradley hier woonde... geweldig, een huis inrichten
Lieve schat, kijk nou, die verkeersmelding is van 21:08.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb je ook op het kaartje geklikt van de verkeersinfo? Daar stond net nog een stremming bij de Heinenoordtunnel (zo'n driehoekje), nu staat er niets meer: conclusie: tunnel weer open
quote:
http://www.anwb.nl/verkee(...)ie_rotterdam.nl.htmlquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Lieve schat, kijk nou, die verkeersmelding is van 21:08..
Straks niet klagen dat-ie toch was afgesloten hč.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
http://www.anwb.nl/verkee(...)ie_rotterdam.nl.html
Daar staat ie niet meer bij eigenwijze G_E
dan gaattie alsnog skinny-dippen hequote:Op zaterdag 10 september 2005 21:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Straks niet klagen dat-ie toch was afgesloten hč..
Als ie er hard van wordt, heeft het toch zin?quote:
ja maar ik ga hem geen schop onder z'n hol geven, straks verdwijnt mijn voet nogquote:
De buschauffeur zal het vast wel wetenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Straks niet klagen dat-ie toch was afgesloten hč..
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:22 schreef creno het volgende:
[..]
ja maar ik ga hem geen schop onder z'n hol geven, straks verdwijnt mijn voet nog
quote:
op zaterdagquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:22 schreef Weemz het volgende:
Goedenavond... Zo. Hoe druk kįn het zijn op je werk zeg!
halloquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:27 schreef TehRockstar het volgende:
Goedenavond.
Ja. Op Zaterdag. Normaal hebben we zo'n 2 uur om alles af te ronden, schoon te maken en af te sluiten. Vandaag krap 1 uur denk ik. Misschien nog wel minder...quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet as. zaterdag ook werken hoor
kun je helaas niet alles schoon krijgen... moet de baas maar beter plannenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:28 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ja. Op Zaterdag. Normaal hebben we zo'n 2 uur om alles af te ronden, schoon te maken en af te sluiten. Vandaag krap 1 uur denk ik. Misschien nog wel minder...
Scholierquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:29 schreef petre86 het volgende:
[..]![]()
ik ben vanaf donderdag 12u vrij volgende week ( en dinsdag ook)
![]()
dat wordt dan weer flink de hond uitlaten? of blijf je heel de week in je nieuwe woonplaats ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:29 schreef petre86 het volgende:
[..]![]()
ik ben vanaf donderdag 12u vrij volgende week ( en dinsdag ook)
![]()
kom samen naar Rotterdam!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:31 schreef creno het volgende:
ik ga even aan robbert melden dat ik me om ga kleden en dan naar highstreet ga
en hij blijft daar achter de pc zitten?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:31 schreef creno het volgende:
ik ga even aan robbert melden dat ik me om ga kleden en dan naar highstreet ga
ook @ petre: nee we gaan beide naar highstreet !quote:
kun je niet meer stiekum flirten met anderenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:36 schreef creno het volgende:
[..]
ook @ petre: nee we gaan beide naar highstreet !
Uhuhquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
heb je ook zo'n slaafjes pak aan?
F*CKING GEWELDIGquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:39 schreef Stroekie het volgende:
OMG die play back show bij Paul de Leeuw Nu!!
die die kwamen uit Ruurlo... want je die blonde jongen zal van Paul toch nog wel de wind van voren gaan krijgenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
F*CKING GEWELDIG![]()
ik heb de tranen in me ogen man
Ik voelde me voor schut staan..quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
die pretoogjes ook..
wie stond er met wat te bungelen naast de camera?![]()
![]()
totdat je vergeet om de kraan dicht te draaienquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:48 schreef Blubberzwijn het volgende:
bad vol.. schuim erin![]()
heerlijk wegdromen..![]()
Kan ik hem eventueel van je kopen/krijgen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij ligt op m'n werk.. weet niet of ie weggegooid is
dat je niet zulke ingewikkelde dingen moet vragen op de zaterdagavondquote:
Peet, heb jij wel beeld/verbinding met Paul's after party?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat je niet zulke ingewikkelde dingen moet vragen op de zaterdagavond
het zijn iig 2 kerelswaarvan er 1 een vrouw speelt
OP NL 3 is nu journaal...quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Peet, heb jij wel beeld/verbinding met Paul's after party?
klopt, maar na elke gewone live uitzending gaat Paul op internet live nog ruim 1 half uur verder doorquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
OP NL 3 is nu journaal...
Is er weer wat gebeurd?
lukte mij ook niet nee..quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
klopt, maar na elke gewone live uitzending gaat Paul op internet live nog ruim 1 half uur verder door
en hij had wel een errug leuke leuke jongen uit Ruurlo te gast, maar verbidning hier is dus waardeloos, dus dat wordt wellicht pas na het weekend dat ik dus deel 2 van vandaag kan zien![]()
juist ik hele pc reset en op het moment dat ik dan eindelijk verbinding heb gaat het zaallicht uit en loopt Paul de trap op en de kleedkamer is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:23 schreef petre86 het volgende:
nu wel trouwens
wrom?quote:
Ik heb je persconferentie gehoord op AT5quote:
CDP tochquote:
Wat ga je er aan doen?quote:
swingers op rtl 7quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:03 schreef petre86 het volgende:
is er nog iets leuks op tv? was iets om 22:10 beginnen ergens.. maar weet niet meer wat
swingers rtl7 dus
Mij er eerst over beklagen en vervolgens ga ik iets anders doen, om misschien straks nog even te kijken of de situatie is verbeterd.quote:
Ik heb Zus en Zo op mijn verjaardag gekregenquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
swingers op rtl 7![]()
zus en zo ep ned 3![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb Zus en Zo op mijn verjaardag gekregenEr ligt al een exemplaar in Amerika, da's wel jammer... mja.
swingers is met Joep Sertons toch? *aanzet*
Naaktquote:
Geweldig hequote:Op zaterdag 10 september 2005 23:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
liedjes van charly & the chocolate factory![]()
![]()
truste allemaal
ik denk 2 homo'squote:Op zaterdag 10 september 2005 21:50 schreef wonderer het volgende:
Even... die reclame van Funda, met Hans Leendertse en Frans van Deursen... ik ben van mening dat Van Deursen een vrouw speelt, maar anderen zeggen dat het twee homo's zijn...
Wat denken jullie?
http://www.funda.nl/data/avi/commercial.asp <-- daar de commercial.
t zag dr niet uitquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb je persconferentie gehoord op AT5![]()
Was gister, zoveel gezopen dat k vandaag hele dag heb geslapen en voel me verkouden en kutquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
CDP toch
dat komt nu dan toch wel erg ongelegen voor jouw
je mag toch zometeen met Mevr Grifftith in de limo op pad?
och arm tochquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
t zag dr niet uit
[..]
Was gister, zoveel gezopen dat k vandaag hele dag heb geslapen en voel me verkouden en kut
griffith betaalde?quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
t zag dr niet uit
[..]
Was gister, zoveel gezopen dat k vandaag hele dag heb geslapen en voel me verkouden en kut
wat heb je?quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Griffith betaalde niet..dat deden de clubs
En ze kan erg tof dansen..
Maar ben nu ziekjes..t zat r de hele week al aan te komen
oh?quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
toch niet ookal pfeiffer he?
dan weet ik van wie je het zou kunnen hebben namelijk![]()
Goorlapquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het erover eens waren dat ik geen slet was.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
Rozen zijn mooi, jij vage pseudo-tukker 'studerend' in pluskut.quote:Op zondag 11 september 2005 00:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
vuige brabo uit een stad die in een dal ligt vol met prikkelplanten
maar euh, jij had je toch ook op pfiefer laten testen ??quote:Op zondag 11 september 2005 00:18 schreef TehRockstar het volgende:
Lief doen, enzo.
Ja, ik heb het.quote:Op zondag 11 september 2005 00:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar euh, jij had je toch ook op pfiefer laten testen ??![]()
*knuffelt met wonderer*quote:Op zondag 11 september 2005 00:22 schreef wonderer het volgende:
*knuffelt wiz*
"doel TRS een doekje voor"quote:Op zondag 11 september 2005 00:30 schreef TehRockstar het volgende:
Gangknuffel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |