Maar je hebt nu wel alles in huis voor vanavond? kooltjes, aanmaakblokjes, tuinfakkels, lampionnen, vleesje, stokbroodjes, kruidenboter, lekkere kaasjes, en iets voor toe?quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:57 schreef Waxxer het volgende:
O!! M!!! G!!!
Normaal gaan de koplampen v/d auto automatisch uit als ik de deur op slot doe, maar ik zag net dat ze gewoon brandden!!Gelukkig start de auto nog....
Ja hoor..quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:00 schreef creno het volgende:
[..]
vlarruphallo... is je cam nog droog
Pffft... ik heb gisteren al gebbqed in Zwolle.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:04 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Maar je hebt nu wel alles in huis voor vanavond? kooltjes, aanmaakblokjes, tuinfakkels, lampionnen, vleesje, stokbroodjes, kruidenboter, lekkere kaasjes, en iets voor toe?
Maar we gaan nu naar D.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Pffft... ik heb gisteren al gebbqed in Zwolle..
*proest*quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:07 schreef beaverhausen het volgende:
Maar we gaan nu naar D..
Dat Schattige Plaatsje met 1 straat, een kerk en 2 en een halve koe.
Ow ja, hoe kon ik Het Café nou vergeten?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:09 schreef XMN8R het volgende:
[..]je vergeet het café tegenover de kerk! Jij nog wel!
Die zou Ang3l toch meenemen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:07 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*proest*
Hebben we nog ergens roze slingers om de buurt een beetje op te vrolijken?!
ik heb een grote Red&Blue-vlagquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:07 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*proest*
Hebben we nog ergens roze slingers om de buurt een beetje op te vrolijken?!
Hoeft niet, we helpen wel effe met het kleed en de deuk en de tafel enzoquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Volgens mij rent Waxx nou gillend door het huis omdat hij denkt dat we zo langs komen..
Ik geef hem geen ongelijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Volgens mij rent Waxx nou gillend door het huis omdat hij denkt dat we zo langs komen..
ook niet als ik die vlag, en dan alleen die vlag, omdoequote:
oeh!quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:12 schreef creno het volgende:
[..]
ook niet als ik die vlag, en dan alleen die vlag, omdoe
Zou de burgemeester gelijk een kermis regelen en ons officieel welkom heten?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:12 schreef beaverhausen het volgende:
Ik geef hem geen ongelijk.
Ik denk dat heel D. nu gillend rondrent..
Als we nou allemaal IETS meenemen... American Party !quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:14 schreef Waxxer het volgende:
Nou, het ziet eruit alsof het gaat regenen hoor, zo...![]()
Ik heb nul komma niks in huis![]()
en het lokale recordboek erbij halen om notitie te maken van dat gigantisch aantal homo's in het dorpquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:15 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Zou de burgemeester gelijk een kermis regelen en ons officieel welkom heten?![]()
Oooooke, ik ben er al uit.... Ik dacht al ffquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:15 schreef Waxxer het volgende:
Hee wat is nitroglycerine ook alweer?
een zeer explosief goedje wat explodeert bij schokken of trillingen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:15 schreef Waxxer het volgende:
OMG !! daar is-ie nou toch niet de barbecue mee aan het opstoken he?!?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:18 schreef Great_Expectations het volgende:
een zeer explosief goedje wat explodeert bij schokken of trillingen..
Dan gaan je bloedvaten toch verwijden in zo'n geval??quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
een zeer explosief goedje wat explodeert bij schokken of trillingen..
Waxje... wat ben je van plan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:15 schreef Waxxer het volgende:
quote:Nitroglycerine is een van de eerste krachtige springstoffen die werd ontdekt; het werd aanvankelijk gebruikt voor tunnelbouw, wegenaanleg etc. maar door de grote gevoeligheid ervan - het kan al exploderen bij een relatief kleine slag of stoot of wat wrijving - was het vervoer een groot probleem en moest het vlak bij de gebruiksplaats worden gefabriceerd, en ondanks allerlei voorzorgsmaatregelen gebeurden er vaak ernstige ongelukken.
Heeft Papawax last van kloofjes in zijn anus?!quote:In de geneeskunde vindt nitroglycerine toepassing als vaatverwijdend middel bij angina pectoris en in zalven bij kloofjes in de anus. Hierbij is de gebruikelijke dosis enige milligrammen (een tabletje of spraytje 'onder de tong').
Nee, daar heeft hij geen last van. Ik denk ook niet dat je op recept zo'n spray kunt halen bij de apotheek he....quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
Heeft Papawax last van kloofjes in zijn anus?!![]()
Too much info..
yeah!quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:37 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik moet er weer vandoor!Ciao ciao en ik denk tot maandag vanavond!
Nou lijken me anuskloofjes al geen pretje... maar om nou iets wat ook gebruikt wordt als krachtige springstof d'rin te douwenquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Nitroglycerine is een van de eerste krachtige springstoffen die werd ontdekt; het werd aanvankelijk gebruikt voor tunnelbouw, wegenaanleg etc. maar door de grote gevoeligheid ervan - het kan al exploderen bij een relatief kleine slag of stoot of wat wrijving - was het vervoer een groot probleem en moest het vlak bij de gebruiksplaats worden gefabriceerd, en ondanks allerlei voorzorgsmaatregelen gebeurden er vaak ernstige ongelukken.
In de geneeskunde vindt nitroglycerine toepassing als vaatverwijdend middel bij angina pectoris en in zalven bij kloofjes in de anus. Hierbij is de gebruikelijke dosis enige milligrammen (een tabletje of spraytje 'onder de tong').
Laat dat hupsen toch schieten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:42 schreef Ang3l het volgende:
Zo.
Het is errug warm, en als je dan ook nog eens moet hupsen met een suede colbert aan als paspop voor de VETPoe hey!
*uitspringt*quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:01 schreef wizarddragon het volgende:
*inspringt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |