Ik ga vandaag voor de 150quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik had 96omg zo ongeveer het hoogste aantal ooit voor mij op een dag
Met de hoek van een glazen salontafelbladquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:08 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ja, sorryis mijn schuld: er is dus een tapijt en zo'n foam-onderlaag. Alleen weet ik dus niet hoe ik dat allemaal moet organiseren, het is zooo groot, en dan heb ik aan de ene kant de bobbels weg, en dan begint het weer aan de andere kant, en dan vice versa enz enz enz...
HELP!!!
Misschien is het verstandig als je toegeeft dat je gewoon een Onhandige Homo bent, ermee te stoppen voor je nog meer brokken veroorzaakt en de auto te gebruiken om een bloemetje voor je moeder te kopen. "Sorry mams, ik ben misschien onhandig en homo, maar ik heb wel bloemen voor je.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Met de hoek van een glazen salontafelbladMaar je ziet het niet zo erg, en straks staat er een stoel voor.... Althans, als ik hiermee verder ga
Beetje rochel en wat uitwrijven doet wonderenquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Met de hoek van een glazen salontafelbladMaar je ziet het niet zo erg, en straks staat er een stoel voor.... Althans, als ik hiermee verder ga
Bloemen of een kleinigheidje doen het altijd goed..quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Misschien is het verstandig als je toegeeft dat je gewoon een Onhandige Homo bent, ermee te stoppen voor je nog meer brokken veroorzaakt en de auto te gebruiken om een bloemetje voor je moeder te kopen. "Sorry mams, ik ben misschien onhandig en homo, maar ik heb wel bloemen voor je.".
Wat gezondquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:25 schreef Cybart het volgende:
lunch
broodje met sla, gegrilde geitenkaas, honing, gegrilde cherrytomaatjes en geroosterde pijnboompitten
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:28 schreef Waxxer het volgende:
Het is heel minimaal gelukkig, gewoon een klein minuscuul deukje van een paar mm in van dat glasvezelbehang, of hoe dat spul heet. Tafel is heel, er staan al wat dingen en daar laat ik het idd bijIk zweet als een otter ook
Het is wel goed!! Puh!!
*resultaat afwacht*quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:31 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga NIKS meer doen, behalve eetstoelen terugzetten. Ik ben veel te bang wat stuk te maken, en dan gebeurt het JUIST....
Ga hem nou niet zo zitten pesten. Die jongen is al lang blij dat hij eindelijk weer kan Fok!en.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:32 schreef XMN8R het volgende:
geen wonder dat je gaat zweten van al dat geren!
sorry, dat was niet de bedoeling... maar ik zie het gewoon helemaal voor mequote:Op zaterdag 10 september 2005 13:36 schreef Great_Expectations het volgende:
Ga hem nou niet zo zitten pesten. Die jongen is al lang blij dat hij eindelijk weer kan Fok!en..
Nou, ik heb onze Schepper dermate veel vervloekt de afgelopen paar uur, dat ik me niet kan concentreren, én ik ben helemaal alleen, dus dit is dan mijn uitlaatklep om even te janken, te schreeuwen en te krijsen, gewoon alles ff kwijt, en dan weer verder...quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]tapijt terugleggen
fokkers op de hoogte houden
advies vragen over tapijt
tapijt nog een keer rechtleggen
tafel verplaatsen
put in de muur maken
geen wonder dat je gaat zweten van al dat geren!
regel dan ook versterking!quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik heb onze Schepper dermate veel vervloekt de afgelopen paar uur, dat ik me niet kan concentreren, én ik ben helemaal alleen, dus dit is dan mijn uitlaatklep om even te janken, te schreeuwen en te krijsen, gewoon alles ff kwijt, en dan weer verder...
Ik zweet vooral van dat tegenwerkende tapijt en het optillen van een 4-pers bank
Kun je die optillen dan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik heb onze Schepper dermate veel vervloekt de afgelopen paar uur, dat ik me niet kan concentreren, én ik ben helemaal alleen, dus dit is dan mijn uitlaatklep om even te janken, te schreeuwen en te krijsen, gewoon alles ff kwijt, en dan weer verder...
Ik zweet vooral van dat tegenwerkende tapijt en het optillen van een 4-pers bank
Ik ook, en dat is gelijk het probleem, omdat dat kleed ook breed is, en dan heb je die bank weer neergezet, en dan ligt de andere kant weer scheefquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kun je die optillen dan?Ik zou'm alleen aan een kant omhoog krijgen
Ik vrees voor het huisquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:57 schreef XMN8R het volgende:
Is waxxer nu de barbeceu aan het aansteken en het vlees aan het ontdooien?!
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:57 schreef XMN8R het volgende:
Is waxxer nu de barbecue aan het ontdooien en het vlees aan het aansteken?!
Heb je de quote gelezen?quote:
Het is nu al bijna een half uur verdacht stil in D.quote:
Je bent een kanjer hoor!quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:19 schreef Waxxer het volgende:
Nouhou....
Ik heb de kat verzorgd, de afwasmachine ingepakt en aangezet, ff een tijdschriftje gelezen buiten, was opgevouwen, ik ben zooooo lief bezig vandaag!Ik ben zooooo GOED en ben zooooo al die aandacht waard waar ik zo om smeek hier, he CB en KK en DM en Er en de lurkers en de mensen die er géén ópenlijk commentaar op hebben?
ik heb een week lang twee katten verzorgd, de wasmachine aan het werk gezet, de droger aan het werk gezet, de afwasmachine toeren laten draaien, de kattenbak schoongemaakt, en het huis door moeten luchten, de post verzameld en gesorteerd, de vloer geveegd, gestofzuigd en gedweild.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:19 schreef Waxxer het volgende:
Nouhou....
Ik heb de kat verzorgd, de afwasmachine ingepakt en aangezet, ff een tijdschriftje gelezen buiten, was opgevouwen, ik ben zooooo lief bezig vandaag!Ik ben zooooo GOED en ben zooooo al die aandacht waard waar ik zo om smeek hier, he CB en KK en DM en Er en de lurkers en de mensen die er géén ópenlijk commentaar op hebben?
Whehehe.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
en direct ga ik werken.
En ik moet nog een overhoring in elkaar knutselen.
We zijn trots op je Waxquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:19 schreef Waxxer het volgende:
Nouhou....
Yep, dus trek je beste kleedje maar aan! We gaan naar D. !!!!quote:
komt goed uit, ik heb net nieuwe kledingquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:47 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Yep, dus trek je beste kleedje maar aan! We gaan naar D. !!!!
Het wordt kei-gezellig in Waxxers achtertuin!quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:51 schreef creno het volgende:
komt goed uit, ik heb net nieuwe kledingeen colbertje, een shirt en een broek, eigenlijk voor de bruiloft van een vriendin, maar wat niet weet wat niet deert
We gaan toch niet naar het Spannend Bosje he?quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:47 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Yep, dus trek je beste kleedje maar aan! We gaan naar D. !!!!
Ik beloof niksquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:54 schreef beaverhausen het volgende:
We gaan toch niet naar het Spannend Bosje he?.
wapperen, dat klinkt als een klusje voor kug,cazman en cybartquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:57 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik beloof niks.
Vlarp en ik hebben nieuwe kleertjes in NY gekocht, dus wij moeten ook uit de rook blijven. Iemand anders zal moeten barbeknoeien enzo. Gaat er iemand mee die het vuur kan aanwapperen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |