Peet voor jouw sweet dreamsquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:14 schreef petre86 het volgende:
trusten vlarp en alvast ook de rest
en kug.. lieslaarzen dan maar aan en slapen op luchtbed..
oh dank je welquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
voor jou de dromen die je wil hebben
Ik wílde, maar ik werd geweigerd...quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:06 schreef TehRockstar het volgende:
Wie van jullie is er wel naar uNitelife geweest?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wílde, maar ik werd geweigerd...
Neuh.. ga'k nu doenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai!![]()
Heb je al ontbeten, mamma begroet, haartjes gekamd en je fietskleding opgeruimd??
je was te oud?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wílde, maar ik werd geweigerd...
Hier klikken, homo.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
je was te oud?
wat is Unitelife?
werd het gesponserd door Nickelodeon?
kwamen Kus & chipz optreden?
Ervaring?quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou, hij typt met een grote bek want hij heeft maar een klein mondje..
Sorry.. vannacht gelachen op aal4gay.nlquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Fotoboek en zijn eigen woorden, jij viespeuk..
Laten doen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:03 schreef Waxxer het volgende:
HOE moet je een tapijt neerleggen???Met een onderzeil???
![]()
![]()
Tapijt met van dat foam-achtige spul aan de onderkant KAN zonder ondertapijt gelegd. Tapijt ZONDER van dat foam-achtige spul, maar direct de euhm.. houdendelaag zou ik altijd op ondertapijt leggen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:03 schreef Waxxer het volgende:
HOE moet je een tapijt neerleggen???Met een onderzeil???
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:02 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar ik hoop toch niet dat trs zich hier laat wegjagen.. Hij houdt het namelijk wel levendig hier.
Misschien heb ik iets gemist, maar waarom ben je dit dan ook allemaal aan het doen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:08 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ja, sorryis mijn schuld: er is dus een tapijt en zo'n foam-onderlaag. Alleen weet ik dus niet hoe ik dat allemaal moet organiseren, het is zooo groot, en dan heb ik aan de ene kant de bobbels weg, en dan begint het weer aan de andere kant, en dan vice versa enz enz enz...
HELP!!!
Hé, ik ben ook heus wel aardig hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]Een aardig woord uit de mond van G_E?
ik had 96quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:03 schreef Vlarp het volgende:
133. (133) Vlarp 28709 ( + 131 )
21. Vlarp 131
Ik heb flink doorgepost gisteren, was de op 20 na actiefste poster gisteren
Pappa en mamma zijn op vakantie en de parketvloer is in de was gezet. Dus ik zet alles terug, heb ik beloofd (en dan kan ik fatsoenlijk zitten én ik kan mijn auto-rijd gedrag verbloemen).quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Misschien heb ik iets gemist, maar waarom ben je dit dan ook allemaal aan het doen?.
Ooooooh.... dan is het het handigste om het tapijt gewoon uit te rollen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Pappa en mamma zijn op vakantie en de parketvloer is in de was gezet. Dus ik zet alles terug, heb ik beloofd (en dan kan ik fatsoenlijk zitten én ik kan mijn auto-rijd gedrag verbloemen).
bel thomas van EHET ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:08 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ja, sorryis mijn schuld: er is dus een tapijt en zo'n foam-onderlaag. Alleen weet ik dus niet hoe ik dat allemaal moet organiseren, het is zooo groot, en dan heb ik aan de ene kant de bobbels weg, en dan begint het weer aan de andere kant, en dan vice versa enz enz enz...
HELP!!!
Dat onderding verschuift steeds... Naja, ik doe wel wat, want ik leg hem waarschijnlijk toch weer verkeerd om enzo...quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ooooooh.... dan is het het handigste om het tapijt gewoon uit te rollen..
Weet ik.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hé, ik ben ook heus wel aardig hoor..
Moet je dat onderding dat niet juist omdraaien? Meestal is het idee dat zo'n onderding ook als anti-slip mat dient, dus als het wegschuift....quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat onderding verschuift steeds... Naja, ik doe wel wat, want ik leg hem waarschijnlijk toch weer verkeerd om enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |