ja ff meekijken wat voor vleesch er zoal te koop isquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hahahahaHai!
![]()
Zit je er ook al??
Stiekemerd!!
MIMI!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dat zijn allemaal fans, die als background jouw support verlenen![]()
en daar natuurlijk een andere nick gebruiken dan op FOK!!!!
slaap lekkersquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:12 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik ben er weg, en ik ga slapen! Het is me hier (thuis, in huis) ook veel te stil en leeg, zal morgen wel fotootjes laten zien
Nou, welterusten en succes daaro!![]()
Doeg!
Genoeg vleesch jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:13 schreef Remix het volgende:
[..]
ja ff meekijken wat voor vleesch er zoal te koop is
erg veel zo te zien
Nou ja, gratis af te halen zelfs...quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:13 schreef Remix het volgende:
[..]
ja ff meekijken wat voor vleesch er zoal te koop is
erg veel zo te zien
Whaha.. mja, al die onwelriekende penissen..quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, gratis af te halen zelfs...Gelukkig bestaat er (nog?) geen geur-internet...
nu met hele zaadjesquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:21 schreef Remix het volgende:
hema worsten, twee halen één betalen! met gratis mosterdsaus er bij!
Ik heb me sufgerukt.. nou goedquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:23 schreef Remix het volgende:
[..]
oh nu weer wel, net stond hij op de privé stand, wat heb je uitgespookt vlarpje?!
Ik vond mijn idee toch wel handig... maar mensen snappen het gewoon niet.quote:
Jammer dat je er niet bij wasquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:35 schreef Ang3l het volgende:
Wat voor ranzige webcamsex hadden we NU weer met z'n allen?!
quote:
Waar!? Waar!?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:45 schreef Ang3l het volgende:
*laat broek zakken voor cam* zucht... oké dan
Hmmz, datquote:
Je praat in raadselenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz, datstaakt naakt niet zo charmant
sorry... "staat"quote:
Ik ben nog nooit zo fijn klaargekomenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:56 schreef petre86 het volgende:en vlrap was ook leuk in de chat hoor
leuke chat heh?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik zat net eens ff daar te kijken ....![]()
*plattegrond geef*quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:08 schreef Stroekie het volgende:
Ben ik heel erg de weg kwijt als ik hier zeg dat ik dat Rowwen Heze bier best lekker vind ?
hup voor de draad ermeequote:Op zaterdag 10 september 2005 02:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
nou dat was ook weer een avontuur
quote:
Uh-oh... straks zink je...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
lang verhaal kort te maken
ik denk blikseminslag in dit huis, want er zit een scheur in de muur en er is op het dak tenminste een leiding gesprongen, het huis maakt water, veel water.
"kug een reddingsvest toegooit"quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
lang verhaal kort te maken
ik denk blikseminslag in dit huis, want er zit een scheur in de muur en er is op het dak tenminste een leiding gesprongen, het huis maakt water, veel water.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |