Hij is Veghel42quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
als je maar screenies maakt hoor ( of wat is ang3ls naam? )
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gelukkig blijk ik niet de enige te zijn die het gemist heeft![]()
Ik kijk er naar. Bij Vlarp zit'ie er idd half in nu.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:11 schreef creno het volgende:
zit iedereen op dat camding ?
Het is leukquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:11 schreef creno het volgende:
zit iedereen op dat camding ?
wat is je naam?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik kijk er naar. Bij Vlarp zit'ie er idd half in nu.
tja... als je vrijgezel bent !quote:
Wat denk je zelf..quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:18 schreef Waxxer het volgende:
Vlarp, trek anders je fietsbroekje eens aan?![]()
ik heb een snotneus dus als ik ga lachen gaat het lopenquote:
Ahhw.. wat liefquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:21 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb een snotneus dus als ik ga lachen gaat het lopen
en ik zou het niet leuk vinden als m'n vriendje daar gaat zitten loeren, dus doe het zelf ook niet![]()
Wijn..?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, beentjes over elkaar, niets aan de handglas rode wijn erbij....
Nou, mijn vader zit heel vaak aan andere vrouwen en daar verdient hij ook nog eens aan... echt erg hoor eigenlijk, dat dįt mag!quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:21 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb een snotneus dus als ik ga lachen gaat het lopen
en ik zou het niet leuk vinden als m'n vriendje daar gaat zitten loeren, dus doe het zelf ook niet![]()
Ik was bier pakkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:24 schreef Waxxer het volgende:
Oh Vlarp ius uit beeld!! Trekt'ie 'm an?? Trekt'ie 'm an??!!
Hahaha ze zijn écht.... raar! Van Kooten en De Bie achtig...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:19 schreef Stroekie het volgende:
Waxxer wat heb je Wogibi verteld dat die linker vertrokken is??
never mind, hij's alweer gearriveerd![]()
voor zover ik begrepen heb zit tanja nu in huize "rob" !quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Creno
nog geen kater of bijsmaak gekregen na de anti Tanja climax vanavond?
maar zou ook wel erg groot gezichtsverlies zijn als de eerste die eruit gaat die zwangere is waar ze nu net alle publiciteit mee troken, en tot aan kamervragen aan toe.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:29 schreef creno het volgende:
[..]
voor zover ik begrepen heb zit tanja nu in huize "rob" !
Het liefst had ik haar zien vertrekken, het haalt zo wel een beetje het concept BB uit het programma, ze zit nu gezellig met moeders daar (toch?)
wahat??quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:29 schreef Waxxer het volgende:
Oke. Ik kan als 14-jarige daten met een 43-jarige kerel en iemand uit Meppel wil wel naar mijn caravan in Beltschutsloot komen, waar ik alleen ben. Mijn ouders zijn namelijk weg. En die caravan is van mijn ouders. Van mijn ehhh... alter ego daar dan he?
die rechter kon wel de broer van Martin Brosius zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha ze zijn écht.... raar! Van Kooten en De Bie achtig...
Jouw treft geen blaamquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik zit er al weer een uur of wat niet meer op
Vlarpquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:02 schreef Vlarp het volgende:
Ik probeer "heyy" over te halen z'n kop te laten zien
Wat doet hij nu eigenlijk? Een cocktail shaken?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vlarp
je hebt hem zover gekregen dat hij nu z'n "koppie" laaat zien![]()
Hahaha..quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat doet hij nu eigenlijk? Een cocktail shaken?
ja dat zijn allemaal fans, die als background jouw support verlenenquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:10 schreef Vlarp het volgende:
Ik word echt alleen maar door fokkers aangesproken daar.. ik zweer het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |