oooohhh... ja.... nou ja, dat was mijn piemel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:52 schreef Vlarp het volgende:
Ik haat het als mensen me iets laten zien maar geen verdere uitleg willen geven ..![]()
![]()
een schieuwnierig aagje????quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:52 schreef Vlarp het volgende:
Ik haat het als mensen me iets laten zien maar geen verdere uitleg willen geven ..![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oooohhh... ja.... nou ja, dat was mijn piemel.zag je dat niet?
Peet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:59 schreef TehRockstar het volgende:
Niemand die The Four Feathers kijkt?
Ik dacht hey, een citrusvrucht ofzo, en nee, hij is niet van mijquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is dat jou euhm..
wat is het uberhaupt.. ik zie huidkleur en wat haartjes..
achter op het plein bij Heuvelgalerie??quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:16 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Helemaal klaar voor Forecast en VET.
Stoombad doen. :pquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:19 schreef creno het volgende:
mun deus sit fustopt
Ziet eruit als een flikker.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
[[url=http://img119.imageshack.us/img119/2049/xxbi0021sm.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img119.imageshack.us/img119/1109/05tg0114bp.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img119.imageshack.us/img119/6482/05tg0106dq.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img119.imageshack.us/img119/7774/05tg0099tp.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img119.imageshack.us/img119/148/05rixfm091s7ql.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ja een of ander iets van de forecast, en da's onze sponsor dus we moeten dansen, 4 jongens & 4 meiden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
achter op het plein bij Heuvelgalerie??
was vanavond nog nergens iets te zien dat d'r morgen wat te doen is
Ik wou net zeggen "mijn latijn is wat roestig" toen ik het snapte.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:19 schreef creno het volgende:
mun deus sit fustopt
Yay voor handdoeken. Neem anders van die vaporub.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:24 schreef creno het volgende:
@ rocky, das niets voor mij, zo in mijn blote kont daar gaan zitten, ik ga zo wel effe tocotholin snuiven
ik hoef morgen niet te werken, dus kom vermoedelijk niet in Eindhoven.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja een of ander iets van de forecast, en da's onze sponsor dus we moeten dansen, 4 jongens & 4 meiden.
Al die ranzige flikkers daarquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:29 schreef creno het volgende:
gaat er morgen iemand naar de gay-family-day in bobbejaanland ?
nee die in de efteling in oktober!! en wat deed jij met het songfestival in de efteling dan?quote:
Waarom lijkt gay family me nu een contradictio in terminus?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:29 schreef creno het volgende:
Het bestaan hiervan is een grapje he? Ja? Toch?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:29 schreef creno het volgende:
Wonderer toch, je denkt in CDA-termen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom lijkt gay family me nu een contradictio in terminus?
Oh bahquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:45 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Wonderer toch, je denkt in CDA-termen.![]()
Je ingegroeide teennagel is eraf gevallen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:01 schreef petre86 het volgende:
ik ben blij en opgelucht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en blij
en opgelucht
en erg blij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vertel straks wel waarom![]()
Je bent out?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:01 schreef petre86 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
en blij
en opgelucht
en erg blij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
iets beters nogquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je ingegroeide teennagel is eraf gevallen?
Dat kind wordt rokend geboren..quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Teerbaby...Dat kind maar kuchen in die baarmoeder en alles....
Het bierflesje zat niet zo vacuumdingeshoeschrijfjedatDMzalhetwelwetenevenalsError als je had gedacht??quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:01 schreef petre86 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
en blij
en opgelucht
en erg blij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kind.. jij hoefde toch niet meer uit de kast te komen, de hele wereld kan het al aan je zien!quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
iets beters nog
@ wonderer.. jij mag niet meer raden!![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
teerbaby is toch een racistisch woord voor neger
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kind.. jij hoefde toch niet meer uit de kast te komen, de hele wereld kan het al aan je zien!
De vlam zat al in de pijpquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat kind wordt rokend geboren...
Alsof ze in amerika zwarten hebben. Da's hooguit chocomel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
in Amerika kom je er niet mee weg als je daar iemand tar-baby zou noemen, want dat is zo mogelijk nog erger dan het N-woord.
Naja, dan had ik er Camel-Kid van moeten maken...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
in Amerika kom je er niet mee weg als je daar iemand tar-baby zou noemen, want dat is zo mogelijk nog erger dan het N-woord.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kind.. jij hoefde toch niet meer uit de kast te komen, de hele wereld kan het al aan je zien!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
I hear you’ve been seeing someone
Someone from my neighborhood
I hear you looked both so happy
Like I always knew you would
It’s a story of sex and power
Intense til the bitter end
We dance in the late night hour
In cold dark jealousy
You said I should trust my instincts
You said I could keep my cool
Now I’m made to look the weakling
I behave like a village fool
In cold dark jealousy
Night falls with the dirty secrets
Paper notes in your overcoat
I wonder what you’ve been doing
Holidaying on my best friend’s boat
In cold dark jealousy
In cold dark jealousy
In cold dark jealousy
In cold dark jealousy
In cold dark jealousy
In cold dark jealousy
Belinda en Roxy zijn niet meer in de handel volgens mij......quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naja, dan had ik er Camel-Kid van moeten maken...
Je hebt zwart-zwart (darkies) en licht-zwart (lighties) en je wil niet weten dat er ook onderling racisme bestaat...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alsof ze in amerika zwarten hebben. Da's hooguit chocomel.
Ben benieuwd. Ik geloof dat NH redelijk blank is. Niet dat ik iets tegen zwarten heb, maar die problematiek heb ik even geen zin in. Ben allang blij dat ik die Marokkanen ontloop zo.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Je hebt zwart-zwart (darkies) en licht-zwart (lighties) en je wil niet weten dat er ook onderling racisme bestaat...
De een is te zwart (dat zijn tarbabies)
De ander te licht
en dan heb je nog oreo's
Oreo's zijn toch ook koekjes, of vergis ik me nu?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Je hebt zwart-zwart (darkies) en licht-zwart (lighties) en je wil niet weten dat er ook onderling racisme bestaat...
De een is te zwart (dat zijn tarbabies)
De ander te licht
en dan heb je nog oreo's
I don't knowquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
In cold dark jealousy
You said I should trust my instincts
You said I could keep my cool
Now I’m made to look the weakling
I behave like a village fool
In cold dark jealousy
Night falls with the dirty secrets
Paper notes in your overcoat
I wonder what you’ve been doing
Holidaying on my best friend’s boat
In cold dark jealousy
In cold dark jealousy
In cold dark jealousy
In cold dark jealousy
In cold dark jealousy
In cold dark jealousy
We zijn allemaal heet.... Jij ook?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:33 schreef Weemz het volgende:
Het lijken wel de tropen hier!
Mijn hoofd?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:31 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb er welgeteld één hoofd gezien....
Jup. En nat...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:35 schreef Waxxer het volgende:
We zijn allemaal heet.... Jij ook?
quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Verder tepels, tepels, tepels, wormpjes, er kwam nog een cockring voorbij, een handjevol scrotums.... her en der een buikje....en één origineel Numandsdorps hoofdje
Wat klinkt dat leuk, ene handjevol scrotumsquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Verder tepels, tepels, tepels, wormpjes, er kwam nog een cockring voorbij, een handjevol scrotums.... her en der een buikje....en één origineel Numandsdorps hoofdje
Je kunt de schermpjes niet naast elkaar zetten, zoals een mozaikkanaal op tvquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat klinkt dat leuk, ene handjevol scrotumszoiets als een bosje piemels
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat klinkt dat leuk, ene handjevol scrotumszoiets als een bosje piemels
Mag ik dan je pik zien?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:48 schreef Vlarp het volgende:
"Zou ik je blote borst eens mogen zien?"![]()
- "Nee"
Hey.. dan ga ik wel op msn hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
als je maar screenies maakt hoor ( of wat is ang3ls naam? )
Hij is Veghel42quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
als je maar screenies maakt hoor ( of wat is ang3ls naam? )
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gelukkig blijk ik niet de enige te zijn die het gemist heeft![]()
Ik kijk er naar. Bij Vlarp zit'ie er idd half in nu.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:11 schreef creno het volgende:
zit iedereen op dat camding ?
Het is leukquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:11 schreef creno het volgende:
zit iedereen op dat camding ?
wat is je naam?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik kijk er naar. Bij Vlarp zit'ie er idd half in nu.
tja... als je vrijgezel bent !quote:
Wat denk je zelf..quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:18 schreef Waxxer het volgende:
Vlarp, trek anders je fietsbroekje eens aan?![]()
ik heb een snotneus dus als ik ga lachen gaat het lopenquote:
Ahhw.. wat liefquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:21 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb een snotneus dus als ik ga lachen gaat het lopen
en ik zou het niet leuk vinden als m'n vriendje daar gaat zitten loeren, dus doe het zelf ook niet![]()
Wijn..?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, beentjes over elkaar, niets aan de handglas rode wijn erbij....
Nou, mijn vader zit heel vaak aan andere vrouwen en daar verdient hij ook nog eens aan... echt erg hoor eigenlijk, dat dįt mag!quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:21 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb een snotneus dus als ik ga lachen gaat het lopen
en ik zou het niet leuk vinden als m'n vriendje daar gaat zitten loeren, dus doe het zelf ook niet![]()
Ik was bier pakkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:24 schreef Waxxer het volgende:
Oh Vlarp ius uit beeld!! Trekt'ie 'm an?? Trekt'ie 'm an??!!
Hahaha ze zijn écht.... raar! Van Kooten en De Bie achtig...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:19 schreef Stroekie het volgende:
Waxxer wat heb je Wogibi verteld dat die linker vertrokken is??
never mind, hij's alweer gearriveerd![]()
voor zover ik begrepen heb zit tanja nu in huize "rob" !quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Creno
nog geen kater of bijsmaak gekregen na de anti Tanja climax vanavond?
maar zou ook wel erg groot gezichtsverlies zijn als de eerste die eruit gaat die zwangere is waar ze nu net alle publiciteit mee troken, en tot aan kamervragen aan toe.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:29 schreef creno het volgende:
[..]
voor zover ik begrepen heb zit tanja nu in huize "rob" !
Het liefst had ik haar zien vertrekken, het haalt zo wel een beetje het concept BB uit het programma, ze zit nu gezellig met moeders daar (toch?)
wahat??quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:29 schreef Waxxer het volgende:
Oke. Ik kan als 14-jarige daten met een 43-jarige kerel en iemand uit Meppel wil wel naar mijn caravan in Beltschutsloot komen, waar ik alleen ben. Mijn ouders zijn namelijk weg. En die caravan is van mijn ouders. Van mijn ehhh... alter ego daar dan he?
die rechter kon wel de broer van Martin Brosius zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha ze zijn écht.... raar! Van Kooten en De Bie achtig...
Jouw treft geen blaamquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik zit er al weer een uur of wat niet meer op
Vlarpquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:02 schreef Vlarp het volgende:
Ik probeer "heyy" over te halen z'n kop te laten zien
Wat doet hij nu eigenlijk? Een cocktail shaken?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vlarp
je hebt hem zover gekregen dat hij nu z'n "koppie" laaat zien![]()
Hahaha..quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat doet hij nu eigenlijk? Een cocktail shaken?
ja dat zijn allemaal fans, die als background jouw support verlenenquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:10 schreef Vlarp het volgende:
Ik word echt alleen maar door fokkers aangesproken daar.. ik zweer het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |