Nou breekt m'n lul,quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:04 schreef euh.. het volgende:
[..]
Juist. En er wordt niet van je gevraagd of je in ieder topic op dit forum de lengte van je penis breed uit wilt meten (haha) en dan ook nog eens het liefst meerdere keren per topic, waarbij je je medefok!kers op verschillende manieren duidelijk probeert te maken dat je Ron Jeremy himself zou kunnen uitperformen met je kwaliteiten.
Misschien is het allemaal wel echt waar wat je post, maar tot nu toe kom je op mij over als een persoon die alleen met iedere gepostte leugen een langere lul krijgt.
ik laat mijn lul nooit en te nimmmer zomaar aan een vent cq jongen zien bah bah het idee alleen al.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:17 schreef Ro-Maniak het volgende:
D'r is duidelijk maar 1 manier om jezelf nog geloofwaardig te laten overkomen.........
................
FOTO!!!!
![]()
Laat maar zien danquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:56 schreef deek het volgende:
[..]
ik laat mijn lul nooit en te nimmmer zomaar aan een vent cq jongen zien bah bah het idee alleen al.
Dadelijk al die homo's hier die op mijn trots zich gaan aftrekken. Alleen vrouwen mogen mijn paal zien, en ze mogen er van mij over fantaseren zoveel ze willen.
Hoe? Ik kan hier geen foto plaatsen ivm mannelijke "gluuders" Dus hoe kan ik hem aan jou laten zien.quote:
niet trots dus. duidelijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:07 schreef deek het volgende:
[..]
Hoe? Ik kan hier geen foto plaatsen ivm mannelijke "gluuders" Dus hoe kan ik hem aan jou laten zien.
Is wel een probleem dacht ik zo?
sluit ik mij helemaal bij aanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:56 schreef deek het volgende:
[..]
ik laat mijn lul nooit en te nimmmer zomaar aan een vent cq jongen zien bah bah het idee alleen al.
Dadelijk al die homo's hier die op mijn trots zich gaan aftrekken. Alleen vrouwen mogen mijn paal zien, en ze mogen er van mij over fantaseren zoveel ze willen.
quote:Op maandag 25 juli 2005 19:36 schreef SHE het volgende:
Ik snap niet dat vrouwen die dingen lelijk vinden.
Ze zijn prachtig ! Echt zo'n "wapen" ...ok, sommigen zijn niet zo leuk ( de paddestoelen, boomerangs en slurfjes enzo )
Maar verder![]()
Jij hebt je om laten bouwen, zeker?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:19 schreef DaMook het volgende:
Als er iets is om trots op te zijn is het dat ding wel
Neequote:Op donderdag 1 september 2005 00:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Jij hebt je om laten bouwen, zeker?
hygienequote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 08:46 schreef Ultrakneus het volgende:
geen last van hoor.
al die wilde verhalen over ongevoeligheid enz.....
ben er super tevreden over, heb er zelfs een foto van gemaakt, ingelijst en als kerst kaart verstuurd......ohja en er een gedicht over geschreven![]()
Wat een onzin! Alsof ik me onbesneden penis niet kan wassen! En alsof een besneden penis standaard schoon is!?!quote:
Kan me een geweldige aflevering herrineren van ''Kinderen geen bezwaar' waarin die gozer naar het ziekenhuis moest om zijn zaadleiders te laten dicht schroeien; de broer van die vent deelde jouw opvattingquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat een onzin! Alsof ik me onbesneden penis niet kan wassen! En alsof een besneden penis standaard schoon is!?!![]()
![]()
Mijn delen zijn me edel! En daar blijf je bij uit de buurt met messen, scharen en ander sloopmateriaal!![]()
En dat zou dan de enige reden kunnen zijn, voor mij, om mijn standpunt te herzien.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:50 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Kan me een geweldige aflevering herrineren van ''Kinderen geen bezwaar' waarin die gozer naar het ziekenhuis moest om zijn zaadleiders te laten dicht schroeien; de broer van die vent deelde jouw opvatting
De mijne is kaars en kaars recht..alleen staat ie een beetje om zijn as gedraaid (niet dat ie getwist is ofzo:P)quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:10 schreef DarkDancer het volgende:
btw, een lul is nooit recht. hij is altijd wel krom. daarnaast is de grootte (zolang hij maar niet te klein is, minimaal 12 cm zou ik zeggen) niet het belangrijkste.
ten eerste zitten bij de vrouw de meeste gevoelszenuwen net in de vagina en erbuiten (clit) en gaat het om je kunnen in bed. sommige boeren raggen erop los en denken dat ze goed zijn in bed.
een beetje vrouw zal veel meer houden van een goede likbeurt om daarna een beetje geplaagd te worden met een piemel die over haar klitje wrijft dan een lompe macho die na 10 seconden bonken zichzelf leegspuit en zijn broek aantrekt.
sommige kerels weten echt niet hoe ze een vrouw moeten verwennen, zijn dan vaak ook degene die de grootse bek hebben over hun geslacht en hun kunnen.
Zal wel meevallen hoor, en 15 cm schijnt aardig gemiddeld te zijnquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:37 schreef liquide het volgende:
ik ben eigenlijk niet eens zo heel trots, heeft zo zijn redenen...
- te strakke voorhuid, in stijfe toestand zit de huid tot 3/4 over de eikel, ik vind dat maar stom eruit zien, weet ook niet of ik nu wel normaal seks kan hebben, en of ik het wel durf
- stijf is ie slechts 15 cm, volgens mij niet heel geweldig![]()
tja om nou te zeggen datik trots ben, nee valt mee .. heb liever die kut voorhuid wegmaar durf geen stappen te ondernemen, ook me vriendin ben ik bang voor de reactie als ze hem voor het eerst gaat zien
![]()
wat vind jij ervan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
15 cm schijnt aardig gemiddeld te zijn
Ik heb geen ervaring met die maat dus kan er weinig over zeggen, maar statistisch gezien is het toch gemiddeld of niet?quote:
16,1 -> Vrouwen die zeuren om een grote piemel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Zal wel meevallen hoor, en 15 cm schijnt aardig gemiddeld te zijn
dan is 15 toch 'aardig' gemiddeldquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:38 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
16,1 -> Vrouwen die zeuren om een grote piemel.
dank jequote:Op dinsdag 13 september 2005 13:43 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
dan is 15 toch 'aardig' gemiddeldEn de dikte is ook belangrijk he
![]()
Hmjah..dan is 17 dus ook "aardig" gemiddeld...waar trek je een grens?quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:43 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
dan is 15 toch 'aardig' gemiddeldEn de dikte is ook belangrijk he
![]()
stel niet van die moeilijke vragenquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:13 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hmjah..dan is 17 dus ook "aardig" gemiddeld...waar trek je een grens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |