Waar hangt de gelukkige eigenaar daarvan trouwens uit? Heb al een tijdje geen kloontjes meer voorbij zien komen?quote:Op maandag 25 juli 2005 02:40 schreef Xennia het volgende:
Ik vind het allemaal afzichtelijke dingen, maar er is er wel een die bijzonder goed voelt
Beter zoeken.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:42 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Waar hangt de gelukkige eigenaar daarvan trouwens uit? Heb al een tijdje geen kloontjes meer voorbij zien komen?
Details.. Puisten, hoeken van 90 graden, groene haren?quote:Op maandag 25 juli 2005 02:45 schreef Sanne1805 het volgende:
[quote]Op maandag 25 juli 2005 02:39 schreef RedDevil085 het volgende:
Wat ik me toen afvroeg was: zijn alle mannen trots op hun penis? Of zijn er ook kerels die zoiets hebben van: mjah, had ik maar een grotere/kleinere/minder of meer gekromde?
Jeesz wat een achterlijke vraag! Natuurlijk zijn er ontevreden mannen en vaak ook met een zeer goede reden daarvoor!
Ze kunnen prachtig en fier zijn, maar ook verschrikkelijk onsmakelijk!
Zit daar verschil in dan?quote:Op maandag 25 juli 2005 02:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Beter zoeken.
Vandaag ben ik hem ook nog niet tegen gekomen. Hij had een toernooi en een zuipfestijn
groenen haren kunnen een welkome verassing zijn, puisten, nee nooit gezien, verkeerd besneden, ja, dat kan een zeer creatief gevolg hebben....quote:Op maandag 25 juli 2005 02:46 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Details.. Puisten, hoeken van 90 graden, groene haren?
voor zover ik weet kunnen weinig mannen erbij. daarnaast lijkt mij niet dat mannen als ze het kunnen er een beetje aan gaan zitten lurken.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:45 schreef Sanne1805 het volgende:
Wat ik me toen afvroeg was: zijn alle mannen trots op hun penis? Of zijn er ook kerels die zoiets hebben van: mjah, had ik maar een grotere/kleinere/minder of meer gekromde?
Jeesz wat een achterlijke vraag! Natuurlijk zijn er ontevreden mannen en vaak ook met een zeer goede reden daarvoor!
Ze kunnen prachtig en fier zijn, maar ook verschrikkelijk onsmakelijk!
geen last van hoor.quote:
"Prettige feestdagen"quote:Op maandag 25 juli 2005 08:46 schreef Ultrakneus het volgende:
[..]
heb er zelfs een foto van gemaakt, ingelijst en als kerst kaart verstuurd......ohja en er een gedicht over geschreven![]()
idd, en dan de reactie van je schoon oudersquote:
"Rezpect tha cock, tame tha cunt!"quote:Op maandag 25 juli 2005 02:39 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik moest daarnet even denken aan een scene uit "Magnolia" waarin Tom Cruise iets staat te roepen over trots zijn op je pieleman... Love your cock, was volgens mij wat íe zei...
quote:Op maandag 25 juli 2005 15:39 schreef SexyRomeo het volgende:
[..]
"Rezpect tha cock, tame tha cunt!"
Dat zei hij, yo. Great movie.
eenschquote:Op maandag 25 juli 2005 15:36 schreef Litpho het volgende:
Ik ga voor de prachtige middenweg en zeg dat ik er "tevreden" mee ben.
Triest dat je je er onzeker door zou laten voelen vanwege een vrouw. Als je piem0l haar niet bevalt bek je haar toch gewoon af? Dat zijn nu werkelijk geen zaken waar ik mij druk over maak. Alsjeblieft zeg, zo'n wijf zal wel even bepalen of het wel of niet goed is? Met de riem erover!quote:Op maandag 25 juli 2005 17:31 schreef Venderwel het volgende:
In het begin was ik er wel wat onzeker over, maar na verschillende relaties wist ik dat ik absoluut niet onzeker hoefde te zijn daarover! Al voel je je wel lullig als bij de eerste keer blijkt dat een normaal condoom niet past.......en de dame in kwestie al voordat je de condoom hebt uitgepakt zegt: Die gaat niet passen!
ik had ook zoietsquote:Op maandag 25 juli 2005 17:31 schreef Venderwel het volgende:
In het begin was ik er wel wat onzeker over, maar na verschillende relaties wist ik dat ik absoluut niet onzeker hoefde te zijn daarover! Al voel je je wel lullig als bij de eerste keer blijkt dat een normaal condoom niet past.......en de dame in kwestie al voordat je de condoom hebt uitgepakt zegt: Die gaat niet passen!
Ik vind ze ook leukquote:Op maandag 25 juli 2005 19:36 schreef SHE het volgende:
Ik snap niet dat vrouwen die dingen lelijk vinden.
Ze zijn prachtig ! Echt zo'n "wapen" ...ok, sommigen zijn niet zo leuk ( de paddestoelen, boomerangs en slurfjes enzo )
Maar verder![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 20:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik vind ze ook leukIn stijve toestand dan wel. Ik mag er graag van dichtbij aanzitten en bewonderen en onderzoeken. Komt vast door de penisnijd die ik vroeger had ('Ik wil er ook 1!"). Ik wil er nog steeds wel eentje trouwens. Niet dat ik een man zou willen zijn (hell no), maar ik zou wel een penis willen hebben.
En dan de eerste weken niet van mijn kamer afkomen![]()
Geef is link naar topic dan; want ik heb een beetje zelfde probleemquote:Op maandag 25 juli 2005 20:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik had ook zoiets. Probeerde het wel in geen bijzijn van een vrouw, maar het lukte gewoon niet
. Toen een keer hier wat gepost, en goed geholpen
Dat klinkt beterquote:Trots is overdreven, maar ik ben er wel zeer tevreden mee.
Okquote:Op maandag 25 juli 2005 22:17 schreef deek het volgende:
Die van mij is maar 12 cm in stijve toestand, het is net een asperge, niet echt opwindend dus.
Grapje!!
hahahahahaha
Nee joh hij meet 23 cm in harde toestand, met een flinke zak die eraan hangt.
Ik zorg er wel voor dat er altijd vrouwen aan zitten met hele kleine handjes, lijkt die nog groter.
Ohja ik ben ook nog besneden, kan ik iedereen aanraden, weg met de paling geur, nooit meer een stink lul, echt!!
Dat uit zich voornamelijk op momenten dat ik de rij voor de damestoiletten ziequote:Op maandag 25 juli 2005 22:02 schreef Rabrynil het volgende:
Daar zit op zich wat in, je bent 'blij' dat je er één hebt...
Soms zijn dingen zo lelijk dat ze vanzelf weer mooi worden hč....quote:Op maandag 25 juli 2005 19:36 schreef SHE het volgende:
Ik snap niet dat vrouwen die dingen lelijk vinden.
Ze zijn prachtig ! Echt zo'n "wapen" ...ok, sommigen zijn niet zo leuk ( de paddestoelen, boomerangs en slurfjes enzo )
Maar verder![]()
Als ik iedere post moest geloven waarin dit beweerd wordt, dan zou 23 cm nu zo ongeveer het Nederlands gemiddelde zijn.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:17 schreef deek het volgende:
Grapje!!
hahahahahaha
Palinggeur?? Stinklul?? Dan is er toch echt iets grondig mis met je doucheritueel.quote:Ohja ik ben ook nog besneden, kan ik iedereen aanraden, weg met de paling geur, nooit meer een stink lul, echt!!
Een flinke zak, oh joyquote:Op maandag 25 juli 2005 22:17 schreef deek het volgende:
Die van mij is maar 12 cm in stijve toestand, het is net een asperge, niet echt opwindend dus.
Grapje!!
hahahahahaha
Ik zorg er wel voor dat er altijd vrouwen aan zitten met hele kleine handjes, lijkt die nog groter.
Foto's???quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Tijd om het nummer van Rodney Carrington weer eens te beluisteren: "Dear Penis"...
En als ik mijn mailbox mag geloven, de meesten van de internettende mannen zijn trots, anders zouden er geen foto's mee gestuurd worden (alsof ik daarop zit te wachten)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |