Nou breekt m'n lul,quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:04 schreef euh.. het volgende:
[..]
Juist. En er wordt niet van je gevraagd of je in ieder topic op dit forum de lengte van je penis breed uit wilt meten (haha) en dan ook nog eens het liefst meerdere keren per topic, waarbij je je medefok!kers op verschillende manieren duidelijk probeert te maken dat je Ron Jeremy himself zou kunnen uitperformen met je kwaliteiten.
Misschien is het allemaal wel echt waar wat je post, maar tot nu toe kom je op mij over als een persoon die alleen met iedere gepostte leugen een langere lul krijgt.
ik laat mijn lul nooit en te nimmmer zomaar aan een vent cq jongen zien bah bah het idee alleen al.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:17 schreef Ro-Maniak het volgende:
D'r is duidelijk maar 1 manier om jezelf nog geloofwaardig te laten overkomen.........
................
FOTO!!!!
![]()
Laat maar zien danquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:56 schreef deek het volgende:
[..]
ik laat mijn lul nooit en te nimmmer zomaar aan een vent cq jongen zien bah bah het idee alleen al.
Dadelijk al die homo's hier die op mijn trots zich gaan aftrekken. Alleen vrouwen mogen mijn paal zien, en ze mogen er van mij over fantaseren zoveel ze willen.
Hoe? Ik kan hier geen foto plaatsen ivm mannelijke "gluuders" Dus hoe kan ik hem aan jou laten zien.quote:
niet trots dus. duidelijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:07 schreef deek het volgende:
[..]
Hoe? Ik kan hier geen foto plaatsen ivm mannelijke "gluuders" Dus hoe kan ik hem aan jou laten zien.
Is wel een probleem dacht ik zo?
sluit ik mij helemaal bij aanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:56 schreef deek het volgende:
[..]
ik laat mijn lul nooit en te nimmmer zomaar aan een vent cq jongen zien bah bah het idee alleen al.
Dadelijk al die homo's hier die op mijn trots zich gaan aftrekken. Alleen vrouwen mogen mijn paal zien, en ze mogen er van mij over fantaseren zoveel ze willen.
quote:Op maandag 25 juli 2005 19:36 schreef SHE het volgende:
Ik snap niet dat vrouwen die dingen lelijk vinden.
Ze zijn prachtig ! Echt zo'n "wapen" ...ok, sommigen zijn niet zo leuk ( de paddestoelen, boomerangs en slurfjes enzo )
Maar verder![]()
Jij hebt je om laten bouwen, zeker?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:19 schreef DaMook het volgende:
Als er iets is om trots op te zijn is het dat ding wel
Neequote:Op donderdag 1 september 2005 00:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Jij hebt je om laten bouwen, zeker?
hygienequote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 08:46 schreef Ultrakneus het volgende:
geen last van hoor.
al die wilde verhalen over ongevoeligheid enz.....
ben er super tevreden over, heb er zelfs een foto van gemaakt, ingelijst en als kerst kaart verstuurd......ohja en er een gedicht over geschreven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |