abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:45:55 #226
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_30198531
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:53 schreef vamos1 het volgende:

hygiene
Wat een onzin! Alsof ik me onbesneden penis niet kan wassen! En alsof een besneden penis standaard schoon is!?!

Mijn delen zijn me edel! En daar blijf je bij uit de buurt met messen, scharen en ander sloopmateriaal!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_30198660
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:45 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wat een onzin! Alsof ik me onbesneden penis niet kan wassen! En alsof een besneden penis standaard schoon is!?!

Mijn delen zijn me edel! En daar blijf je bij uit de buurt met messen, scharen en ander sloopmateriaal!
Kan me een geweldige aflevering herrineren van ''Kinderen geen bezwaar' waarin die gozer naar het ziekenhuis moest om zijn zaadleiders te laten dicht schroeien; de broer van die vent deelde jouw opvatting
pi_30198668
Tegenmij zeggen ze altijd:"Ik vond het erg lekker, vooral toen je bewoog"

Is dat goed?
pi_30198693
  vrijdag 2 september 2005 @ 13:11:32 #230
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_30199296
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:50 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Kan me een geweldige aflevering herrineren van ''Kinderen geen bezwaar' waarin die gozer naar het ziekenhuis moest om zijn zaadleiders te laten dicht schroeien; de broer van die vent deelde jouw opvatting
En dat zou dan de enige reden kunnen zijn, voor mij, om mijn standpunt te herzien.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 5 september 2005 @ 15:14:39 #231
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_30289103
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 21:10 schreef DarkDancer het volgende:
btw, een lul is nooit recht. hij is altijd wel krom. daarnaast is de grootte (zolang hij maar niet te klein is, minimaal 12 cm zou ik zeggen) niet het belangrijkste.

ten eerste zitten bij de vrouw de meeste gevoelszenuwen net in de vagina en erbuiten (clit) en gaat het om je kunnen in bed. sommige boeren raggen erop los en denken dat ze goed zijn in bed.
een beetje vrouw zal veel meer houden van een goede likbeurt om daarna een beetje geplaagd te worden met een piemel die over haar klitje wrijft dan een lompe macho die na 10 seconden bonken zichzelf leegspuit en zijn broek aantrekt.

sommige kerels weten echt niet hoe ze een vrouw moeten verwennen, zijn dan vaak ook degene die de grootse bek hebben over hun geslacht en hun kunnen.
De mijne is kaars en kaars recht..alleen staat ie een beetje om zijn as gedraaid (niet dat ie getwist is ofzo:P)
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
  maandag 5 september 2005 @ 16:02:12 #232
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_30290495
ik schaam me er niet voor. Maar om nou te zeggen dat ik er trots op ben..
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 5 september 2005 @ 16:36:35 #233
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_30291443
Zo trots als een pauw, mijn vriendin kijkt nog wel eens met bewondering naar de grootte en zegt me nog wel es dat ze 'm heerlijk vindt (zowel lengte als omtrek).
Dat vind ik het belangrijkste, dat zij er blij mee is en er "de handen etc. vol aan/ mee heeft"
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_30292526
Ik vind die van mij een goede sub-topper, een beetje het SC Heerenveen onder de penissen (geen topper zoals Ajax of PSV maar ook geen Cambuur) Netjes en degelijk presterend.
pi_30294332
Ben er zeker trots op

Qua grootte en vorm zit alles goed voor mekaar 'down under'
pi_30386791
Ben er redelijk trots op, alleen in erectie staat ie recht vooruit met een kromming naar onder. Dat vind ik iets minder mooi.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_30536359
ik ben eigenlijk niet eens zo heel trots, heeft zo zijn redenen...

- te strakke voorhuid, in stijfe toestand zit de huid tot 3/4 over de eikel, ik vind dat maar stom eruit zien, weet ook niet of ik nu wel normaal seks kan hebben, en of ik het wel durf
- stijf is ie slechts 15 cm, volgens mij niet heel geweldig

tja om nou te zeggen datik trots ben, nee valt mee .. heb liever die kut voorhuid weg maar durf geen stappen te ondernemen, ook me vriendin ben ik bang voor de reactie als ze hem voor het eerst gaat zien
pi_30538596
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 11:37 schreef liquide het volgende:
ik ben eigenlijk niet eens zo heel trots, heeft zo zijn redenen...

- te strakke voorhuid, in stijfe toestand zit de huid tot 3/4 over de eikel, ik vind dat maar stom eruit zien, weet ook niet of ik nu wel normaal seks kan hebben, en of ik het wel durf
- stijf is ie slechts 15 cm, volgens mij niet heel geweldig

tja om nou te zeggen datik trots ben, nee valt mee .. heb liever die kut voorhuid weg maar durf geen stappen te ondernemen, ook me vriendin ben ik bang voor de reactie als ze hem voor het eerst gaat zien
Zal wel meevallen hoor, en 15 cm schijnt aardig gemiddeld te zijn
pi_30539172
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:03 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

15 cm schijnt aardig gemiddeld te zijn
wat vind jij ervan?
pi_30539328
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:27 schreef SlimShady het volgende:

[..]

wat vind jij ervan?
Ik heb geen ervaring met die maat dus kan er weinig over zeggen, maar statistisch gezien is het toch gemiddeld of niet?
pi_30539422
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:03 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Zal wel meevallen hoor, en 15 cm schijnt aardig gemiddeld te zijn
16,1 -> Vrouwen die zeuren om een grote piemel.
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_30539537
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:38 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

16,1 -> Vrouwen die zeuren om een grote piemel.
dan is 15 toch 'aardig' gemiddeld En de dikte is ook belangrijk he
pi_30540249
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:43 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

dank je
pi_30540288
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:43 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Hmjah..dan is 17 dus ook "aardig" gemiddeld...waar trek je een grens?
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  dinsdag 13 september 2005 @ 14:17:22 #245
129258 nadiiii
helaas beZet
pi_30540382
piemols zijn geweldig

vooral die van mijn vriendje
[ 't duurde ff maar het was het wachten dubbeldwars waard ]
!!!!!!!!!!! JHK !!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://fotoboek.fok.nl/nadiiii
pi_30540706
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 14:13 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Hmjah..dan is 17 dus ook "aardig" gemiddeld...waar trek je een grens?
stel niet van die moeilijke vragen Zolang je tussen de 15 en de 22 zit heb je in ieder geval weinig te klagen denk ik (stel je voor dat je er een hebt van 9 cm.. en te groot is ook weer lastig, tenzij je een hele diepe vriendin hebt ofzo)
pi_30540752
oww ok dat scheelt, 15 is dus nog wel te doen maar ik ben het met je eens, onder de 14 ergens lijkt me wel verrekt klein, en groot lijkt me alleen maar lastig, en tja de dikte ... mhm nooit opgemeten eigenlijk
pi_30540817
Toch is die dikte veel belangerijker, want de vagina van een vrouw is maar zo'n 10 cm diep(wel elastisch)....

Het meeste gevoel in de vagina zit hem in de ingang zeg maar, die ring van bespiering, dus lengte doet daar geen bal mee, dikte wel...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_30540866
stomme vraag maar wat moet ik me van de gemiddelde dikte ongeveer voorstellen :S volgens mij is die van mij namelijk niet echt dik helaas
pi_30540920
Tjeempig, weet ik veel, gewoon lekker in verhouding, niet moddervet, maar ook niet heel dun...

Lieverd, maak je niet zo druk, het gaat erom hoe je ermee omgaat en geloof me, er is meer dan neuken alleen, richt je daar niet zo op.

Het meisje dat jou leuk genoeg vindt om mee in bed te gaan vindt jou leuk, niet alleen je pik.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')