Ik vrees voor het huisquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:57 schreef XMN8R het volgende:
Is waxxer nu de barbeceu aan het aansteken en het vlees aan het ontdooien?!
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:57 schreef XMN8R het volgende:
Is waxxer nu de barbecue aan het ontdooien en het vlees aan het aansteken?!
Heb je de quote gelezen?quote:
Het is nu al bijna een half uur verdacht stil in D.quote:
Je bent een kanjer hoor!quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:19 schreef Waxxer het volgende:
Nouhou....
Ik heb de kat verzorgd, de afwasmachine ingepakt en aangezet, ff een tijdschriftje gelezen buiten, was opgevouwen, ik ben zooooo lief bezig vandaag!Ik ben zooooo GOED en ben zooooo al die aandacht waard waar ik zo om smeek hier, he CB en KK en DM en Er en de lurkers en de mensen die er géén ópenlijk commentaar op hebben?
ik heb een week lang twee katten verzorgd, de wasmachine aan het werk gezet, de droger aan het werk gezet, de afwasmachine toeren laten draaien, de kattenbak schoongemaakt, en het huis door moeten luchten, de post verzameld en gesorteerd, de vloer geveegd, gestofzuigd en gedweild.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:19 schreef Waxxer het volgende:
Nouhou....
Ik heb de kat verzorgd, de afwasmachine ingepakt en aangezet, ff een tijdschriftje gelezen buiten, was opgevouwen, ik ben zooooo lief bezig vandaag!Ik ben zooooo GOED en ben zooooo al die aandacht waard waar ik zo om smeek hier, he CB en KK en DM en Er en de lurkers en de mensen die er géén ópenlijk commentaar op hebben?
Whehehe.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
en direct ga ik werken.
En ik moet nog een overhoring in elkaar knutselen.
We zijn trots op je Waxquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:19 schreef Waxxer het volgende:
Nouhou....
Yep, dus trek je beste kleedje maar aan! We gaan naar D. !!!!quote:
komt goed uit, ik heb net nieuwe kledingquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:47 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Yep, dus trek je beste kleedje maar aan! We gaan naar D. !!!!
Het wordt kei-gezellig in Waxxers achtertuin!quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:51 schreef creno het volgende:
komt goed uit, ik heb net nieuwe kledingeen colbertje, een shirt en een broek, eigenlijk voor de bruiloft van een vriendin, maar wat niet weet wat niet deert
We gaan toch niet naar het Spannend Bosje he?quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:47 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Yep, dus trek je beste kleedje maar aan! We gaan naar D. !!!!
Ik beloof niksquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:54 schreef beaverhausen het volgende:
We gaan toch niet naar het Spannend Bosje he?.
wapperen, dat klinkt als een klusje voor kug,cazman en cybartquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:57 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik beloof niks.
Vlarp en ik hebben nieuwe kleertjes in NY gekocht, dus wij moeten ook uit de rook blijven. Iemand anders zal moeten barbeknoeien enzo. Gaat er iemand mee die het vuur kan aanwapperen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |