Ik HEB al gehupstquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Laat dat hupsen toch schieten.. Doe wat je leuk vindt, als je liever lekker buiten in de zon gaat zitten.
.
*hand pak en dans*quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:01 schreef wizarddragon het volgende:
*inspringt*
raspatatjes?!quote:
Nee.. met pindasausquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
raspatatjes?!
doe mij ook maar, met veel mayo én een kaassouffleetje!
Raspawattes?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
raspatatjes?!
doe mij ook maar, met veel mayo én een kaassouffleetje!
FRIET!!!!!!!quote:
RAS-PATAT !!! die is YAMMIEEEEEEEEEquote:
Lieverd, patat is juist de boerse naam. Friet komt van frites, da's chiquequote:
Kga naar Brigitte Kaandorp, dus nee.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:46 schreef Vlarp het volgende:
Wie komt er vanavond nog maar naar Rotterdam??
Ik ben samen met XMN8R rond 11 uur in de Kameleon
In Braboland misschienquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lieverd, patat is juist de boerse naam. Friet komt van frites, da's chique
Geef maar een gil als je een keer mee wiltquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kga naar Brigitte Kaandorp, dus nee.
Can I take a rain-check? Bedoel, moet nuw eer flink gaan stappen en sjansen en sloeren natuurlijk
Patat is kamponelli randstadterigquote:
Daar denken ze chique te doen door te zeggen: "Ik ga even frites halen heur."quote:
Eetse moppiequote:Op zaterdag 10 september 2005 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Patat is kamponelli randstadterig
"Ken ik 'n p'tatje mayo krijge?"
Ow, de tortilla's zijn klaar. VRETUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHH!!!!!!! (Boer? Ik?)
Idd.. dat zei ik toch alquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:51 schreef Cybart het volgende:
HIER in brabant sta je voor lul als je een patatje besteld...
friet is the magic word!
Welke misteryman? En daarbij, de regenboog is zoooo 2002quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
moet jij niet naar de regenboog voor je misteryman?
nâh mot jè eins heil goed nâh mè luisteâhren lèp: we vragen hieâh altèd gewoân om patat dat is beteâh dan friet!quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:51 schreef Ang3l het volgende:
Patat is kamponelli randstadterig
"Ken ik 'n p'tatje mayo krijge?"
Ow, de tortilla's zijn klaar. VRETUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHH!!!!!!! (Boer? Ik?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |