quote:
Maar ik snapte hem echt!quote:
Dat komt overtuigender over zonder die hand in je broek.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar ik ben kei liev en onschuldig en alles..
JA ECHT, IK OOK!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar ik snapte hem echt!.
G_E!quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat komt overtuigender over zonder die hand in je broek..
Ok. Ga ik jou neuken (I mean, I already saw your ass). Sorry Vlarpquote:
Ik zie het met mijn sprituele oog, ik ben niet zo'n amateur als XMN8R.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_E!
Haal die cam hier weg!.
Sorry? Voor wat?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok. Ga ik jou neuken (I mean, I already saw your ass). Sorry Vlarp
Wacht dan zet ik de cam eerst even uit.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok. Ga ik jou neuken (I mean, I already saw your ass). Sorry Vlarp
G_Emanda?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik zie het met mijn sprituele oog, ik ben niet zo'n amateur als XMN8R..
Heeft Ang3l zo'n grote dat ie jou vanuit V. daar in V. kan penetreren?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wacht dan zet ik de cam eerst even uit.
Ja straks gaat MIJN ass door d egroep heenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wacht dan zet ik de cam eerst even uit.
Je mag blij zijn als het alleen bij je ass blijft.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja straks gaat MIJN ass door d egroep heen
Als je nú gaat lopen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:29 schreef Vlarp het volgende:
Ohhhh!!
De Heinenoordtunnel staat blank.. nu kan ik niet naar Rotterdam
Gelukkig is The OC al begonnen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Goh, nog twee weekjes en dan begint het nieuwe seizoen Desperate Housewives..
van wie hier heb jij meer dan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je mag blij zijn als het alleen bij je ass blijft..
als ik nou nog eens een cam had(hier niet dus)...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Van jou natuurlijk..
Jij zit altijd op all4gay.nl
Zo ben ik nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
als ik nou nog eens een cam had(hier niet dus)...
heey! HEEY HEEEEEEEEY WIE van jullie zit er naakt voor de cam en zegt dattie mij is?![]()
en dat nog wel tegen die arme vlarp.. en hij zeker al die filmpjes opslaan enzo.. nah..
![]()
![]()
![]()
en vlarp.. jij houdt daar alles dus goe in de gaten?
en het is een stuk duurder op de terugweg!quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:54 schreef Vlarp het volgende:
We kunnen via Dordrecht, duurt alleen wel een half uur langer
doe dan je zwembroekje aan en zwem over.. of skinnydippen..quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:51 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en het is een stuk duurder op de terugweg!
zag zojuist op het journaal dat zelfs boeren uit de buurt met giertank al bezig waren om water weg te halen, dus als d'r nog geskinnydipt moet worden zullen ze snel moeten zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
doe dan je zwembroekje aan en zwem over.. of skinnydippen..
Kleutermaffia.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:59 schreef wonderer het volgende:
IKEA = leuk.
Kinderen in IKEA = ...*geen ban wil*
WAAROM hebben ze zo'n ballenbad als ze die kinderen gewoon de winkel mee innemen??
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik moet vrijdag MET MIJN MOEDER naar de ikea.. echt geen woorden voor..
Eerste bus om 8:45 pakken?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:51 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en het is een stuk duurder op de terugweg!
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]. Blubberzwijn in de ballenbak.
Ik was ook met mijn moeder... leuk hoor. Vergieten passen (op hoofd), bedden uitproberen, schapenvacht omslaan en mekkeren...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik moet vrijdag MET MIJN MOEDER naar de ikea.. echt geen woorden voor..
Schop 'm daar eens weg danquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:08 schreef creno het volgende:
ff zwaaien vanaf de ander pc, want de jongen van het station zit op mijn pc een spelleke te spelen....
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:09 schreef Vlarp het volgende:
A29 / Heinenoordtunnel is al weer vrij als ik de berichten op www.anwb.nl mag geloven
quote:Actuele verkeerssituatie 10-09-2005 21:08 u.
Waarschuwing:
in het gebied Nederland Zware regenval, Gevaarlijke rij-omstandigheden In de Randstad, West-Brabant en Limburg zorgen zware regenbuien plaatselijk voor overlast op de weg. De buien gaan de komend uren verder uitbreiden over de zuidelijke helft van het land. De Heinenoordtunnel (A29) is in beide richtingen dicht vanwege wateroverlast. U kunt omrijden via Dordrecht en de Moerdijkbrug (A16). De Kiltunnel is speciaal tolvrij gemaakt vanwege de problemen op de A29.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |