Maar je hebt nu wel alles in huis voor vanavond? kooltjes, aanmaakblokjes, tuinfakkels, lampionnen, vleesje, stokbroodjes, kruidenboter, lekkere kaasjes, en iets voor toe?quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:57 schreef Waxxer het volgende:
O!! M!!! G!!!
Normaal gaan de koplampen v/d auto automatisch uit als ik de deur op slot doe, maar ik zag net dat ze gewoon brandden!!Gelukkig start de auto nog....
Ja hoor..quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:00 schreef creno het volgende:
[..]
vlarruphallo... is je cam nog droog
Pffft... ik heb gisteren al gebbqed in Zwolle.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:04 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Maar je hebt nu wel alles in huis voor vanavond? kooltjes, aanmaakblokjes, tuinfakkels, lampionnen, vleesje, stokbroodjes, kruidenboter, lekkere kaasjes, en iets voor toe?
Maar we gaan nu naar D.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Pffft... ik heb gisteren al gebbqed in Zwolle..
*proest*quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:07 schreef beaverhausen het volgende:
Maar we gaan nu naar D..
Dat Schattige Plaatsje met 1 straat, een kerk en 2 en een halve koe.
Ow ja, hoe kon ik Het Café nou vergeten?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:09 schreef XMN8R het volgende:
[..]je vergeet het café tegenover de kerk! Jij nog wel!
Die zou Ang3l toch meenemen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:07 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*proest*
Hebben we nog ergens roze slingers om de buurt een beetje op te vrolijken?!
ik heb een grote Red&Blue-vlagquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:07 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*proest*
Hebben we nog ergens roze slingers om de buurt een beetje op te vrolijken?!
Hoeft niet, we helpen wel effe met het kleed en de deuk en de tafel enzoquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Volgens mij rent Waxx nou gillend door het huis omdat hij denkt dat we zo langs komen..
Ik geef hem geen ongelijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Volgens mij rent Waxx nou gillend door het huis omdat hij denkt dat we zo langs komen..
ook niet als ik die vlag, en dan alleen die vlag, omdoequote:
oeh!quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:12 schreef creno het volgende:
[..]
ook niet als ik die vlag, en dan alleen die vlag, omdoe
Zou de burgemeester gelijk een kermis regelen en ons officieel welkom heten?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:12 schreef beaverhausen het volgende:
Ik geef hem geen ongelijk.
Ik denk dat heel D. nu gillend rondrent..
Als we nou allemaal IETS meenemen... American Party !quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:14 schreef Waxxer het volgende:
Nou, het ziet eruit alsof het gaat regenen hoor, zo...![]()
Ik heb nul komma niks in huis![]()
en het lokale recordboek erbij halen om notitie te maken van dat gigantisch aantal homo's in het dorpquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:15 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Zou de burgemeester gelijk een kermis regelen en ons officieel welkom heten?![]()
Oooooke, ik ben er al uit.... Ik dacht al ffquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:15 schreef Waxxer het volgende:
Hee wat is nitroglycerine ook alweer?
een zeer explosief goedje wat explodeert bij schokken of trillingen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:15 schreef Waxxer het volgende:
OMG !! daar is-ie nou toch niet de barbecue mee aan het opstoken he?!?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:18 schreef Great_Expectations het volgende:
een zeer explosief goedje wat explodeert bij schokken of trillingen..
Dan gaan je bloedvaten toch verwijden in zo'n geval??quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
een zeer explosief goedje wat explodeert bij schokken of trillingen..
Waxje... wat ben je van plan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:15 schreef Waxxer het volgende:
quote:Nitroglycerine is een van de eerste krachtige springstoffen die werd ontdekt; het werd aanvankelijk gebruikt voor tunnelbouw, wegenaanleg etc. maar door de grote gevoeligheid ervan - het kan al exploderen bij een relatief kleine slag of stoot of wat wrijving - was het vervoer een groot probleem en moest het vlak bij de gebruiksplaats worden gefabriceerd, en ondanks allerlei voorzorgsmaatregelen gebeurden er vaak ernstige ongelukken.
Heeft Papawax last van kloofjes in zijn anus?!quote:In de geneeskunde vindt nitroglycerine toepassing als vaatverwijdend middel bij angina pectoris en in zalven bij kloofjes in de anus. Hierbij is de gebruikelijke dosis enige milligrammen (een tabletje of spraytje 'onder de tong').
Nee, daar heeft hij geen last van. Ik denk ook niet dat je op recept zo'n spray kunt halen bij de apotheek he....quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
Heeft Papawax last van kloofjes in zijn anus?!![]()
Too much info..
yeah!quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:37 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik moet er weer vandoor!Ciao ciao en ik denk tot maandag vanavond!
Nou lijken me anuskloofjes al geen pretje... maar om nou iets wat ook gebruikt wordt als krachtige springstof d'rin te douwenquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Nitroglycerine is een van de eerste krachtige springstoffen die werd ontdekt; het werd aanvankelijk gebruikt voor tunnelbouw, wegenaanleg etc. maar door de grote gevoeligheid ervan - het kan al exploderen bij een relatief kleine slag of stoot of wat wrijving - was het vervoer een groot probleem en moest het vlak bij de gebruiksplaats worden gefabriceerd, en ondanks allerlei voorzorgsmaatregelen gebeurden er vaak ernstige ongelukken.
In de geneeskunde vindt nitroglycerine toepassing als vaatverwijdend middel bij angina pectoris en in zalven bij kloofjes in de anus. Hierbij is de gebruikelijke dosis enige milligrammen (een tabletje of spraytje 'onder de tong').
Laat dat hupsen toch schieten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:42 schreef Ang3l het volgende:
Zo.
Het is errug warm, en als je dan ook nog eens moet hupsen met een suede colbert aan als paspop voor de VETPoe hey!
*uitspringt*quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:01 schreef wizarddragon het volgende:
*inspringt*
Ik HEB al gehupstquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Laat dat hupsen toch schieten.. Doe wat je leuk vindt, als je liever lekker buiten in de zon gaat zitten.
.
*hand pak en dans*quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:01 schreef wizarddragon het volgende:
*inspringt*
raspatatjes?!quote:
Nee.. met pindasausquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
raspatatjes?!
doe mij ook maar, met veel mayo én een kaassouffleetje!
Raspawattes?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
raspatatjes?!
doe mij ook maar, met veel mayo én een kaassouffleetje!
FRIET!!!!!!!quote:
RAS-PATAT !!! die is YAMMIEEEEEEEEEquote:
Lieverd, patat is juist de boerse naam. Friet komt van frites, da's chiquequote:
Kga naar Brigitte Kaandorp, dus nee.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:46 schreef Vlarp het volgende:
Wie komt er vanavond nog maar naar Rotterdam??
Ik ben samen met XMN8R rond 11 uur in de Kameleon
In Braboland misschienquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lieverd, patat is juist de boerse naam. Friet komt van frites, da's chique
Geef maar een gil als je een keer mee wiltquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kga naar Brigitte Kaandorp, dus nee.
Can I take a rain-check? Bedoel, moet nuw eer flink gaan stappen en sjansen en sloeren natuurlijk
Patat is kamponelli randstadterigquote:
Daar denken ze chique te doen door te zeggen: "Ik ga even frites halen heur."quote:
Eetse moppiequote:Op zaterdag 10 september 2005 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Patat is kamponelli randstadterig
"Ken ik 'n p'tatje mayo krijge?"
Ow, de tortilla's zijn klaar. VRETUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHH!!!!!!! (Boer? Ik?)
Idd.. dat zei ik toch alquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:51 schreef Cybart het volgende:
HIER in brabant sta je voor lul als je een patatje besteld...
friet is the magic word!
Welke misteryman? En daarbij, de regenboog is zoooo 2002quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
moet jij niet naar de regenboog voor je misteryman?
nâh mot jè eins heil goed nâh mè luisteâhren lèp: we vragen hieâh altèd gewoân om patat dat is beteâh dan friet!quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:51 schreef Ang3l het volgende:
Patat is kamponelli randstadterig
"Ken ik 'n p'tatje mayo krijge?"
Ow, de tortilla's zijn klaar. VRETUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHH!!!!!!! (Boer? Ik?)
Oeh.. heb jij zo'n nederlands -> Hagenees vertaalding?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
nâh mot jè eins heil goed nâh mè luisteâhren lèp: we vragen hieâh altèd gewoân om patat dat is beteâh dan friet!
Uìteâhraâhrd hep ik niet zo'n veâhrtaalding, iedeâhrein hieâh kan makkelèk zondeâh zo'n machien?!quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:56 schreef Vlarp het volgende:
Oeh.. heb jij zo'n nederlands -> Hagenees vertaalding?
Dat is het hier ook nog steeds, maar daar heb ik een oplossing voor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:06 schreef TehRockstar het volgende:
Hier is het anders nog steeds walgelijk heet.
Ik wou dat ik een bad had.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is het hier ook nog steeds, maar daar heb ik een oplossing voor..
Doetus dat briesje doorsturen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:07 schreef XMN8R het volgende:
Het klaart hier juist een beetje op. En warm is lekker, maar er staat gelukkig een zeebriesje
.
G_L en chocolade vla?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Oooh, een bad! Dat is ook heerlijk als je ehm... Nou. Ja. Okee. Ik kan beter niets zegger.
.
Een zeebriesje hoort niet in Limlandquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:15 schreef beaverhausen het volgende:
Doetus dat briesje doorsturen.
Ach man, ga friet eten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:22 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Een zeebriesje hoort niet in Limland.
JAAAA !! PATAT!quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:23 schreef beaverhausen het volgende:
Ach man, ga friet eten..
Wij hebben ook recht op zeebriesjes!.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Oooh, een bad! Dat is ook heerlijk als je ehm... Nou. Ja. Okee. Ik kan beter niets zegger.
.
Je hebt denk ik wel een idee waar je die vlaaien kan steken he?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:26 schreef XMN8R het volgende:
[..]
JAAAA !! PATAT!
Jouw enige recht is het aanrecht! Ga nu dus maar snel vlaaien maken want ik heb geen toetje in huis!
Wat gemeen. Daar krijgt-ie vast kloofjes van terwijl XMN8R niet eens nitroglycerinezalf heeft.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je hebt denk ik wel een idee waar je die vlaaien kan steken he?
En nee, niet in je mond.
oeh! dus ze zijn al klaar?!quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:39 schreef beaverhausen het volgende:
Je hebt denk ik wel een idee waar je die vlaaien kan steken he?
En nee, niet in je mond.
Dan sturen we Waxje wel met de Waxmobiel en het noodmedicijnenkoffertje.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat gemeen. Daar krijgt-ie vast kloofjes van terwijl XMN8R niet eens nitroglycerinezalf heeft..
www.multivlaai.nlquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
oeh! dus ze zijn al klaar?!
eerst maar in mijn mond, dan komen ze vanzelf op de plek die jij waarschijnlijk bedoeld
.
*au*quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:44 schreef beaverhausen het volgende:
Dan sturen we Waxje wel met de Waxmobiel en het noodmedicijnenkoffertje..
Maar dan kan ik niet controleren of jij ze wel helemaal zelf hebt gemaakt...quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*au*
[..]
Maar dan kan ik niet controleren of jij ze wel helemaal zelf hebt gemaakt...
hoewel: *stalk-cam aanzet*
.
Slet!quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:51 schreef creno het volgende:
zooo, weer thuis, en meteen maar een mooie jongen van het station meegenomen
zo wilde ik hem eerst noemen jaquote:
te laatquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:54 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding].
*snel kleren aantrek*.
foto plaatsen zonder toestemming! Ban!quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
te laat![]()
*upload doe*
trouwens meid, beeeeeldige gordijntjes!
STALKER!quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
te laat![]()
*upload doe*
trouwens meid, beeeeeldige gordijntjes!
Het is mijn stalk-cam, en dus mijn foto, en ik geef mezelf toestemmingquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:56 schreef beaverhausen het volgende:
foto plaatsen zonder toestemming! Ban!
stond je nou alweer in je blootje voor de camquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
foto plaatsen zonder toestemming! Ban!
Ik vraag me ook af waarom hij nog gordijntjes heeft... ze zijn altijd open!quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:59 schreef petre86 het volgende:
stond je nou alweer in je blootje voor de cam
jij denkt ook niet terug aan die topics he..
Hij was aan het pozeren voor www.all4gay.nlquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
Hmpf ende Grmbl.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:58 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het is mijn stalk-cam, en dus mijn foto, en ik geef mezelf toestemming.
Welke zal ik als eerste doen, de toeten of de blillen.
Ik ontken alles!quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik kreeg een mepquote:
Er valt gewoon niet te ontsnappen aan jouw gestalk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:59 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af waarom hij nog gordijntjes heeft... ze zijn altijd open!
oepsquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij was aan het pozeren voor www.all4gay.nl
Ahhhwww... doe je wel lief tegen 'm? Anders is straks z'n tere kinderzieltje nog stukquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:01 schreef creno het volgende:
[..]
ik kreeg een mepen toen wilde ik hem kuthoer noemen, nou toen werd ik helemaal
dus uiteindelijk besloot ik de waarheid maar te posten
Jij loopt ook al de hele dag half-naakt rond?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is het hier ook nog steeds, maar daar heb ik een oplossing voor..
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij loopt ook al de hele dag half-naakt rond?
(en nee, zo heb ik niet opgetreden!)
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:03 schreef XMN8R het volgende:
Poll: welke foto van Beaverhausen zal ik als eerste posten?zijn toeten zijn blillen allebei ! geen één
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ach je billen mogen er best wezen hoorquote:
ik heb rocky niet opgehaald hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ahhhwww... doe je wel lief tegen 'm? Anders is straks z'n tere kinderzieltje nog stuk
Ik had maar 147.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat was jouw ranzigheidsscore ook al weer?
hihihiquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach je billen mogen er best wezen hoor
Ze staan allebei klaarquote:
Ah, dat moet CDP zijn dan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:05 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb rocky niet opgehaald hoor![]()
en hij slaat !
Call me Brutusquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
hihihi. euhm... ik bedoel... Ook gij Ang3l?!
.
Ik ga nog eens vlaaien voor je bakken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:07 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ze staan allebei klaar. Ik wacht nog effe de poll af.
Dat klinkt wel heel butch.quote:
Ja, tis me ware aardquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel butch..
Yvonne kan nu elk moment hier binnenvallenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:08 schreef beaverhausen het volgende:
Ik ga nog eens vlaaien voor je bakken..
.
Ang3l! who knew?!quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, tis me ware aard
Ik heb stiekem ook heel veel borsthaar
Nee, want er zijn geen bifi-foto's.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:09 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Yvonne kan nu elk moment hier binnenvallen.
Think againquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:11 schreef beaverhausen het volgende:
Nee, want er zijn geen bifi-foto's.
Althans niet van mij. Denk ik. Hoop ik..
Snapt dan hélemaal niemand dat het een verwijzing was naar Julius Ceasar?!quote:
Now that I'm unleashed you will see Angel's true naturequote:
Ze hebben wel een enorm chantagevoordeel nuquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, want er zijn geen bifi-foto's.
Althans niet van mij. Denk ik. Hoop ik..
stalk-cam weer he? Ik wist het.quote:
Ik snapte hem.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snapt dan hélemaal niemand dat het een verwijzing was naar Julius Ceasar?!
CULTUURBARBAREN!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Maar ik ben kei liev en onschuldig en alles.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze hebben wel een enorm chantagevoordeel nu
*scherp stel*quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:13 schreef beaverhausen het volgende:
stalk-cam weer he? Ik wist het..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |