dááaaar komt het dus vandaanquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was ook met mijn moeder... leuk hoor. Vergieten passen (op hoofd), bedden uitproberen, schapenvacht omslaan en mekkeren...Mijn moeder is cool.
mijn moeder is aan 1 oor doof dus als ik iets duidelijk wil maken kan de halve ikea meegenieten..quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was ook met mijn moeder... leuk hoor. Vergieten passen (op hoofd), bedden uitproberen, schapenvacht omslaan en mekkeren...Mijn moeder is cool.
Vrijdag(avond) denk ik dat er minder kinderen rondhangen. Ik hoop het voor je.
Heb je ook op het kaartje geklikt van de verkeersinfo? Daar stond net nog een stremming bij de Heinenoordtunnel (zo'n driehoekje), nu staat er niets meer: conclusie: tunnel weer openquote:
ja dat is dus ook mijn angstbeeld dat ik er alleen onder begeleiding naar toe kan gaan omdat het anders hier direct een metamorfose zonder camerateam wordtquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:11 schreef wonderer het volgende:
Ik heb trouwens geen meubels gekocht, maar een fotolijst, dekbed plus overtrek, kussen, kaarsjes en houders, wasmand, magneten en nog wat spul. In totaal 35 euro, niet slechtMaar jezus, als ik geld had en Bradley hier woonde... geweldig, een huis inrichten
Lieve schat, kijk nou, die verkeersmelding is van 21:08.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb je ook op het kaartje geklikt van de verkeersinfo? Daar stond net nog een stremming bij de Heinenoordtunnel (zo'n driehoekje), nu staat er niets meer: conclusie: tunnel weer open
quote:
http://www.anwb.nl/verkee(...)ie_rotterdam.nl.htmlquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Lieve schat, kijk nou, die verkeersmelding is van 21:08..
Straks niet klagen dat-ie toch was afgesloten hè.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
http://www.anwb.nl/verkee(...)ie_rotterdam.nl.html
Daar staat ie niet meer bij eigenwijze G_E
dan gaattie alsnog skinny-dippen hequote:Op zaterdag 10 september 2005 21:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Straks niet klagen dat-ie toch was afgesloten hè..
Als ie er hard van wordt, heeft het toch zin?quote:
ja maar ik ga hem geen schop onder z'n hol geven, straks verdwijnt mijn voet nogquote:
De buschauffeur zal het vast wel wetenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Straks niet klagen dat-ie toch was afgesloten hè..
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:22 schreef creno het volgende:
[..]
ja maar ik ga hem geen schop onder z'n hol geven, straks verdwijnt mijn voet nog
quote:
op zaterdagquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:22 schreef Weemz het volgende:
Goedenavond... Zo. Hoe druk kán het zijn op je werk zeg!
halloquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:27 schreef TehRockstar het volgende:
Goedenavond.
Ja. Op Zaterdag. Normaal hebben we zo'n 2 uur om alles af te ronden, schoon te maken en af te sluiten. Vandaag krap 1 uur denk ik. Misschien nog wel minder...quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet as. zaterdag ook werken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |