Topic verneukt... Nu al...quote:
NPquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Topic verneukt... Nu al...
Spijtig
als je nog geen GBA of GBA SP hebt is het een leuk hebbedingetje, maar dan heb ik weer zoiets van : leg er 3 tientjes bij en je hebt een DS waar je ook GBA spellen op kan spelen + DS gamesquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:20 schreef King_of_cubes het volgende:
Gameboy Micro is mooi maar om die nou ook weer te gaan kopen
Ik twijfel serieusquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:20 schreef King_of_cubes het volgende:
Gameboy Micro is mooi maar om die nou ook weer te gaan kopen
Ik heb dus een DS en dat is genoeg vind ik zelf...quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als je nog geen GBA of GBA SP hebt is het een leuk hebbedingetje, maar dan heb ik weer zoiets van : leg er 3 tientjes bij en je hebt een DS waar je ook GBA spellen op kan spelen + DS games
Die is wel zeer geil ja..quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik twijfel serieus
Vooral die Famicon versie![]()
iddquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:50 schreef Tomasso het volgende:
Roy, als jij de Famicon Micro binnen hebt, wil je dan ff pics plaatsen?![]()
je bent een the New Mario Bros topic vergetenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:59 schreef Thomper het volgende:
Mag ik even zeggen dat die shitload aan topics van mij serieus bedoeld zijn? Anders hadden we iedere week een topic moeten maken, nu zijn ze er tenminste allemaal al gelijk.
Nee, dit is gewoon een apart Nintendo slowchat topicquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:02 schreef Xrenity het volgende:
Wordt dit de vervanger voor de DS/Rev/Cube topics?
beetje overbodige draad imo
Vind ik niet echt, hier kun je discusseren over Nintendo als bedrijf en over dingen die niet echt bij 1 N console passen..quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:02 schreef Xrenity het volgende:
Wordt dit de vervanger voor de DS/Rev/Cube topics?
beetje overbodige draad imo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |