Hint: stop em in je gamecube.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:42 schreef Cerbie het volgende:
Ik vrees dat ik Metroid Prime weer ongespeeld terug ga geven, het doosje staat stof te happen in m'n kastje
Nog niet geprobeerd? Werelds is hetquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:42 schreef Cerbie het volgende:
Ik vrees dat ik Metroid Prime weer ongespeeld terug ga geven, het doosje staat stof te happen in m'n kastje
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd? Werelds is het
Leer eens fatsoenlijk gamen danquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:46 schreef Chocobo het volgende:
Ik moet alleen die spin eindbaas nog doen met MP2.... die baas waarin je op zijn poten moet rollen... krijg die niet voor elkaar.... iemand tips ?
Gijs leer jij eens fatsoenlijke games spelenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Leer eens fatsoenlijk gamen dan
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
Enige spel dat we nog enigsinds grappig lijkt voor Zelda is Chibi Robo.
[afbeelding]
Die is toch al heeeel lang in ontwikkeling?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
Enige spel dat we nog enigsinds grappig lijkt voor Zelda is Chibi Robo.
[afbeelding]
Yup.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die is toch al heeeel lang in ontwikkeling?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:05 schreef Strolie75 het volgende:
Eternal Darkness gekocht op eBay.Voor de backlog
Dat systeem is erg leuk ja, ik heb het spel al een keer met een god uitgespeeld en ben met de tweede bijna klaar. Het wordt wel wat makkelijk als je de recoverspreuk hebt, als je die aligned met groen krijg je sanity terugquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wereldspel !
Sanity systeem heerst... ipv een krachtbalk en heb je een sanity meter.... als muren gaan bloeden en deuren verdwijnen en je babies hoort huilen gaat het niet goed meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |