Hint: stop em in je gamecube.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:42 schreef Cerbie het volgende:
Ik vrees dat ik Metroid Prime weer ongespeeld terug ga geven, het doosje staat stof te happen in m'n kastje
Nog niet geprobeerd? Werelds is hetquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:42 schreef Cerbie het volgende:
Ik vrees dat ik Metroid Prime weer ongespeeld terug ga geven, het doosje staat stof te happen in m'n kastje
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd? Werelds is het
Leer eens fatsoenlijk gamen danquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:46 schreef Chocobo het volgende:
Ik moet alleen die spin eindbaas nog doen met MP2.... die baas waarin je op zijn poten moet rollen... krijg die niet voor elkaar.... iemand tips ?
Gijs leer jij eens fatsoenlijke games spelenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Leer eens fatsoenlijk gamen dan
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
Enige spel dat we nog enigsinds grappig lijkt voor Zelda is Chibi Robo.
[afbeelding]
Die is toch al heeeel lang in ontwikkeling?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
Enige spel dat we nog enigsinds grappig lijkt voor Zelda is Chibi Robo.
[afbeelding]
Yup.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die is toch al heeeel lang in ontwikkeling?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:05 schreef Strolie75 het volgende:
Eternal Darkness gekocht op eBay.Voor de backlog
Dat systeem is erg leuk ja, ik heb het spel al een keer met een god uitgespeeld en ben met de tweede bijna klaar. Het wordt wel wat makkelijk als je de recoverspreuk hebt, als je die aligned met groen krijg je sanity terugquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wereldspel !
Sanity systeem heerst... ipv een krachtbalk en heb je een sanity meter.... als muren gaan bloeden en deuren verdwijnen en je babies hoort huilen gaat het niet goed meer![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:38 schreef Strolie75 het volgende:
Ook maar Luigi's Mansion gekocht op eBay.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Nog iemand geinteresseerd in klussen met een kleine robot
Is Samus te neuken ?quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:23 schreef BMH het volgende:
Hoe meer procenten je haalt van items hoe mooier het einde wordt.
Alleen als je drie keer op de Metroid met mariosnor springt en een rondje draaitquote:
RE4 heerst iddquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:41 schreef Retarded het volgende:
Ben weer overnieuw begonnen met RE4. Had het spel bij de release gekocht, maar nooit echt veel kunnen spelen (was het dorp nog niet uit)... Nu ben ik al redelijk ver in het kasteel. Het is en blijft een supergoede game! Misschien wel de beste op de Cube (na mario kart natuurlijk
)
true, 1 van de weinige games die goed nederlands ingesproken is, maar toch engels uitgespeeldquote:Op zondag 28 augustus 2005 16:14 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb gisteren voor 8.50 Beyond Good & Evil gekocht. De Nederlandse synchronisatie valt mij 100% mee en tot nu toe speelt het gewoon erg lekker weg
Ik ben benieuwd Gijs. Er zijn een aantal oude games die ik nog wil op de GC. En nu het einde van deze generatie consoles in zicht kom zijn ze goedkoop te vinden.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:02 schreef Notorious_Roy het volgende:De humor in dat spel is geniaal
Luig heerst!
Het Nederlands klinkt inderdaad best goed! Maar niet goed genoeg om hem niet even op Engels te zetten.quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
true, 1 van de weinige games die goed nederlands ingesproken is, maar toch engels uitgespeeld
Waar heb je hem zo goedkoop gehaald?quote:Op zondag 28 augustus 2005 16:14 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb gisteren voor 8.50 Beyond Good & Evil gekocht. De Nederlandse synchronisatie valt mij 100% mee en tot nu toe speelt het gewoon erg lekker weg
Use the cold bottles, Lukequote:Op zondag 28 augustus 2005 23:40 schreef Retarded het volgende:
Damn! Zit nu bij een sterk monster in de riolen van het kasteel (RE4). Ik heb de lift geactiveerd door de powerswitch over te halen, maar de deur waar ik uit moet sluit voor 3 minuten en er komt een zeer sterk (en lelijk) monster op me afgerend![]()
Succes met zoekenquote:
Kniel voor mij! Pas als gij Ressie Evil 4 gespeeld hebt zult gij als gelijke behandeld worden.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:42 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb Resident Evil 4 nog niet gespeeld
Niemand is perfectquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:42 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb Resident Evil 4 nog niet gespeeld
Ik heb hem ook doodgeschoten!quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:52 schreef speknek het volgende:
Huh, heb je hem doodgeschoten?. Ik heb het volgens mij gewoon uitgehouden totdat de lift het deed. Inderdaad zoveel mogelijk van die tanks omver schieten.
Ik wil de NTSC-versie, die heeft een mooier hoesje.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:41 schreef BMH het volgende:
Ikaruga ligt bij Nedgame in de 2e handse rekken.
Ben nu ook eindelijk begonnen aan Donkey Konga + vanmiddag lekker ge-Chrystal ChronicledLEUUUK!
Mijn ouders hebben hem voor mij meegenomen bij de Makro.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Waar heb je hem zo goedkoop gehaald?
Tipquote:Op maandag 29 augustus 2005 07:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor Ikaruga zou ik gewoon de PAL versie nemen. Tis een game die je niet lang achter elkaar speelt (je bent kapot na een uur) en dan duurt het Freeloaden relatief lang...
quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:44 schreef Chocobo het volgende:
Eindelijk wat meer info, incl. de nieuwe Mario !
Revolution onthuld...op 16 september
Na de vele teleurstellingen van afgelopen week, omdat de Revo nog steeds niet onthuld is, lijkt het er op dat vandaag toch echt dé dag van de onthulling bekend is gemaakt. Lees snel verder voor meer details...
Wanneer Iwata op 16 september aanstaande een toespraak houdt aan het begin van de Tokyo Game Show, zal hij tegelijkertijd de Revolution en de controller ervan onthullen. Daarnaast zullen ook allerlei spellen getoond worden, waar Mario 128 de grootste titel van zal zijn.
Misschien is het wel goed om te vermelden dat de bron van dit exclusieve nieuws de altijd betrouwbare bron SPONG is. Hoewel de site in het verleden veel uit de duim zoog, lijkt het er wel op dat ze het deze keer juist zullen hebben. De site wist namelijk enkele dagen geleden ook al te vertellen dat het evenement in Londen (gisteren) geen Revo onthulling zou bevatten, hoewel dat wel werd beweerd.
Wij kijken uit naar 16 september, en de Tokyo Game Show, jij ook?
Ik vind 't nog wel een topgame, oké de loop missies en het schieten is voor achterlijke mongolen(á la Rayman) maar de vliegmissies zijn nog bijzonder vet! Ook de Battle of Hoth is prachtig, lekker tussen die enorme walkers lopen. Bovendien kan je deel 2 nog volledig op Co-op uitspelen, héél vetquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:55 schreef Cheiron het volgende:
Rogue Squadron 3 is wel een stukje minder dan deel twee, in ieder geval de eerste paar missies. Ondanks dat het allemaal wat meer filmisch is opgezet is de StarWars-feel een stuk minder. Daarnaast ziet het lopen er onvoorstelbaar knullig uit
Tis een flinkequote:
Baard,... het enige wat ik nog weet was de belofte van Nintendo dat Mario 128 op Cube zou komenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis een flinkeen bovendien komt het nieuws van Spong...
Ik denk gewoon dat ie 128 verschillende games waar Mario in voorkomt, bedoelde. Dat klopt toch redelijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:12 schreef Chocobo het volgende:
Baard,... het enige wat ik nog weet was de belofte van Nintendo dat Mario 128 op Cube zou komen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat ie 128 verschillende games waar Mario in voorkomt, bedoelde. Dat klopt toch redelijk.
Vermoeiend hequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:17 schreef H.Flick het volgende:
Jungle Beat is echt leuk! Ik heb hem gisteren in de FRS actie gekocht en ik vermaak me er prima mee.
OOT en MM zijn de beste Zelda's die ik kenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:29 schreef Darkzell het volgende:
Hmmm...moet eerlijk zeggen dat ik ook nog nooit een Zelda op de N64 gespeeld heb. Wel een paar op de gameboy en natuurlijk A Link To The Past op SNES.
Beetje inconsistent gemodelt (mooi hoofd, vreemd lichaam)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:52 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Mijn mario, wat doe je toch.
Ik twijfel nog of ik SSX On Tour gewoon op de PS2 zal halen of op de cube vanwege die extra characters. Tot nu toe heb ik alle SSX spellen op de PS2 gespeeld en ben dus gewend aan die controls. En aangezien de gamecube een shoulderbutton mist vraag ik me wel af eigenlijk hoe de controls bij de vorige SSX delen waren en of dit fatoenlijk te spelen was. Al vraag ik me nu af of Mario&co het wel waard zijn om het sowieso voor de cube te halen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:52 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Mijn mario, wat doe je toch.
Andere sites beweren weer dat Nintendo niet aanwezig zal zijn op de TGS.quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:44 schreef Chocobo het volgende:
Wij kijken uit naar 16 september, en de Tokyo Game Show, jij ook?
Nee, je maakt een grapje!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:51 schreef Chocobo het volgende:
Neeeeee.... zag net screens van Mario GymnasticsMario die aan het turnen was... dit gaat te ver
![]()
Hahaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:51 schreef Chocobo het volgende:
Neeeeee.... zag net screens van Mario GymnasticsMario die aan het turnen was... dit gaat te ver
![]()
als dat zo is dan is nintendo ECHT zichzelf naar de tering aan het helpen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:51 schreef Chocobo het volgende:
![]()
Oh god, het bestaat echtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario GymnasticsHet gaat dezelfde mat gebruiken als DDR met Mario
Overigens speelt Peach de hoofdrol en niet Mario.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |