verstandigquote:
mischien was het ook niet zo slim om terug te komen, als hij zn oude prestaties niet meer herhaalt dan is hij de lulquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:04 schreef DarkShine het volgende:
Na Vloet krijgt ook Stevens dit zooitje ongeregeld niet aan het voetballen.
Hopelijk neemt Hendriks na dit seizoen ook een aantal van zijn aangekochte rotzooi mee (Vicelich, Bodor...)quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mischien was het ook niet zo slim om terug te komen, als hij zn oude prestaties niet meer herhaalt dan is hij de lul
tis lastig voor mij omdat k ver van Roda af sta maar heeft Hendriks niet heel veel gedaan voor de club en is het dan niet heel makkelijk om te zeiken over mislukte aankopen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hopelijk neemt Hendriks na dit seizoen ook een aantal van zijn aangekochte rotzooi mee (Vicelich, Bodor...)
truste Eendjequote:Op zaterdag 10 september 2005 02:11 schreef rubbereend het volgende:
maar k ga nu echt slapen
Hij heeft idd veel gedaan voor de club, heel veel. Zonder hem speelden we nu op het niveau van MVV en Fortuna, of we bestonden zelfs niet meer...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis lastig voor mij omdat k ver van Roda af sta maar heeft Hendriks niet heel veel gedaan voor de club en is het dan niet heel makkelijk om te zeiken over mislukte aankopen?
Je hebt het wel over de Europacup 2 winnaar van 88, of zit je dat nog steeds dwars?quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:19 schreef golfer het volgende:
Jubileum Hools en dan zo'n kut topictitel?
Pciesquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:19 schreef golfer het volgende:
Jubileum Hools en dan zo'n kut topictitel?
Nou,een RB zou er nu wel ingaan,bruiloft gehad diequote:Op zaterdag 10 september 2005 03:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die lust ik straks wel jaOf een Red Bull
Niet naar Engeland toe dit weekend DG?
Alleen hij mag mee,zij mag al op vakantie met vriendinnen,afgesproken werkquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:26 schreef BliksemSchigt het volgende:Er is net een stel ingecheckt als bruidspaar
Arsenal-tripje, ik neem aan dat je daar zelf ook onderdeel van bent ?
Ik kan niet kiezen,punt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hehe. Goede deal.
Ben je nou meer Arsenal of Den Bosch supporter? Hoe is dat eigenlijk zo gegroeid?
Heb ik mazzel dat ze nooit tegen elkaar zullen uitkomen in een officiele wedstrijdquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Duidelijke taal!
Dat laatste lijkt me geschiktquote:Op zaterdag 10 september 2005 09:52 schreef SCH het volgende:
Ik ben zo weg, passen jullie op Tong?
Zal ik een bosje rode rozen voor Sandman meenemen of toch maar een kratje bier?
* Rode roos in flesje bier stoptquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me geschikt
Goedemorgen, kom net op mn werk voor niets, blijk vanavond pas te moeten...
Lastig, ze hadden mn voicemail ingesproken, maar die telefoon is even buiten gebruik...
Hallo Lego, alles goed?quote:
Mja, nu nog wel, straks weet ik het niet.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:27 schreef popolon het volgende:
Ik heb geen flauw idee.
Dat bedoel ik!!!quote:
Who cares.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:41 schreef SCH het volgende:
* SCH gaat vanavond in een Zeeuwse gokhal heel hard staan zingen dat Ajax een fukking kutclub is
quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:39 schreef SCH het volgende:
* SCH leeft zich in
Zaterdag
Deed ik niets dat ook wel later mag
Zaterdag
Zag ik de week die in het water lag
Maar zaterdag
Zaterdag
Ben ik vrijer dan de rest
Blof
quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Op de boule is het gratis parkeren en achter de boule naast de bios ook.
Lief van mij he, dat ik je tip
Ik zal voorzichtig met je zijnquote:* Da_Sandman zenuwnachtich is, sch komt op bezoek
dat is je geraden oookquote:
Tofquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:51 schreef appelsientje het volgende:
Yeah ... zometeen een bruiloft..
feestje![]()
ik dus ook.. het is wel trouwtijd deze tijdquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:51 schreef appelsientje het volgende:
Yeah ... zometeen een bruiloft..
feestje![]()
Yupquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:53 schreef just me het volgende:
[..]
ik dus ook.. het is wel trouwtijd deze tijd![]()
Gezellig. Ik wist niet dat je aan korfbal deed, pfaf.quote:
Na vorige week met 9-0 gewonnen te hebben, begin ook aan mezelf te twijfelen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Gezellig. Ik wist niet dat je aan korfbal deed, pfaf.
Goede indeling van de KNVBquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Na vorige week met 9-0 gewonnen te hebben, begin ook aan mezelf te twijfelen...
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nu ligt het ook aan onze keeper, die nog niet echt durft te duiken.
popo...quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:19 schreef popolon het volgende:
Of Edwin Jongejans contracteren!!
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nu ligt het ook aan onze keeper, die nog niet echt durft te duiken.
Hij was vorig jaar tijdens z'n eerste jaar als keeper tegen de paal aan gedoken, nu heeft 'tie er een soort fobie aan overgehouden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Gewoon af en toe een duw geven bij een hoekschop. Dan leert ie het wel een keer Pfaf.
Ik heb vanavond al van 8 tot 12 uur geslapen.quote:
Ga dan een herhaling van de Oriols tegen de Mariners kijken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb vanavond al van 8 tot 12 uur geslapen.
Sand hoe heet dat nr van brainpower en blof?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga in ieder geval me klaar maken voor de voetbal
Even stil.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:25 schreef Vom het volgende:
[..]
Sand hoe heet dat nr van brainpower en blof?
Ik heb de Tigers op staan, 11-1 achterquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ga dan een herhaling van de Oriols tegen de Mariners kijken.
Even Stil inderdaad, en het is gewoon van Brainpower met een sampletje Bløfquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:25 schreef Vom het volgende:
[..]
Sand hoe heet dat nr van brainpower en blof?
Wordt 12-2.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb de Tigers op staan, 11-1 achter
![]()
Houd jij niet van balkonnetjes?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:28 schreef popolon het volgende:
Oh jé, die balkon maniak is er nu ook.
Nu wordt' 't echt tijd om te gaan slapen.
Nah, ultimate fighting nu op tv, ik blijf nog even.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wordt 12-2.Zo, nu kun je naar bed.
Jij hebt altijd wel wat op tv.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Nah, ultimate fighting nu op tv, ik blijf nog even.
Bij ons ook hoor. Minimaal 30 keer...quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:33 schreef methodmich het volgende:
In de VS is televisie groter dan de bijbel.
Had je van tevoren niet kunnen bedenken?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godverdomme zeg, tot half 7 blijven zuipen als je om 9 uur moet tennissen is prestatietechnisch gezien niet helemaal de ideale combinatie
Die hebben nog geen breedbeeld. Of leesbrillen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:34 schreef methodmich het volgende:
Nee, want wij hebben Staphorst, Urk en Rouveen, dat heft alles weer op.
Vragen hoe het met Dolf Roks gaatquote:
Die hebben allemaal 7 bijbels per gezinslid.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die hebben nog geen breedbeeld. Of leesbrillen?
Om over hdtv nog maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die hebben nog geen breedbeeld. Of leesbrillen?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:36 schreef JaWi het volgende:
Als ik jullie niet meer spreek, het was een fijne tijd.
En ik maar denken dat je Amsterdammer was, ben je gewoon een dorpskind!quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:36 schreef JaWi het volgende:
Godenmorgen.
Lig je er net in en dan begint het noodweer.
Wat een weertje was dat.
Straks eerst even bij voetbal kijken en dan naar een jaarlijks dorpsfeest hier.
Als ik jullie niet meer spreek, het was een fijne tijd.
In principe wel natuulkquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:34 schreef Superheld het volgende:
[..]
Had je van tevoren niet kunnen bedenken?![]()
Mijn ouders wonen hier gezelligquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:40 schreef Superheld het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je Amsterdammer was, ben je gewoon een dorpskind!
Voetbal is half 2, met een vriendenteam, dat is nu niet van dat hoogstaande niveau.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou het doen, Alice ontlopen.
Moederskindjequote:Op zaterdag 10 september 2005 11:52 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen hier gezellig.
Over 13 min.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:45 schreef DarkShine het volgende:
Hoe laat is F1 kwali van Spa?
Thxquote:
Die vriend van jou is net zo gek als gijquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:41 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Lekker sportdagje weer.
Honkbal
wielrennen
Man United - Man City
Daar past wel een bakje koffie bij.
is honkbal ergens op tv te zien dan nu?quote:
Nee lieverd, maar wij wonen hemelsbreed 500 meter van het stadion in Haarlem af.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:39 schreef Spideyman het volgende:
is honkbal ergens op tv te zien dan nu?
ah tofquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee lieverd, maar wij wonen hemelsbreed 500 meter van het stadion in Haarlem af.
Dus of we willen of niet, we horen veel
thuisblijversquote:
Ik hoor hier ook een draaimolenquote:
Je leek straal bezopenquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:07 schreef DarkShine het volgende:
En ik hoor de buurman, die tegen mijn andere buurman zegt dat ik gister op tv was.
De gemiddelde Nederlandse scheids zou hier voordeel hebben gegeven.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:08 schreef Radegast het volgende:
[afbeelding]
Da's nog eens een tackle![]()
Leek? Kan je uit betrouwbare bron vertellen dat ik dat ook was.quote:
Toen ik achteraf las dat je in beeld was geweest wist ik het me nog precies te herinneren. Het was een seconde of tien en het leek alsof je iets wilde zingen maar de tekst kwijt wasquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Leek? Kan je uit betrouwbare bron vertellen dat ik dat ook was.
En 't was ook nog 's fokking benauwd daar.
Nee heb het net teruggezien, ik zing gewoon met de rest mee.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik achteraf las dat je in beeld was geweest wist ik het me nog precies te herinneren. Het was een seconde of tien en het leek alsof je iets wilde zingen maar de tekst kwijt was
Ja dat weet jij maar niet voor de kijkers.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee heb het net teruggezien, ik zing gewoon met de rest mee.
Die vriend van jou schrijft allemaal wazige verhaaltjes in ons weekboekjequote:Op zaterdag 10 september 2005 15:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat weet jij maar niet voor de kijkers.
Waar heb je het overquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die vriend van jou schrijft allemaal wazige verhaaltjes in ons weekboekje![]()
Dikke Jackquote:
Dude,quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:26 schreef VoreG het volgende:
Zooo 50 pagina's gelezen uit het boek 'beginselen van de democratische rechtstaat'. Best intressant
Ja hoor en met jou ook?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:45 schreef Suijk het volgende:
Alles goed boske?
ik zit in Utregquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dude,
zit jij nou ook in utrecht?
heb je al een kamer ofzo? vertel er es wat over![]()
Ja maak me gek.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:49 schreef golfer het volgende:
Eindelijk eens een echte mosselpan gekocht.
Morgenavond dus maar eens in gebruik nemen.
Ja zeker. Ben al in Belgie geweest vandaag om oma op te halen en drink nu mijn eerste biertje.quote:
Okequote:Op zaterdag 10 september 2005 15:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja zeker. Ben al in Belgie geweest vandaag om oma op te halen en drink nu mijn eerste biertje.
Kom maar langs om een hapje mee te peuzelen.quote:
tof man.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
ik zit in Utreg
Nu even niet, ben nu thuis maar ga morgenavond weer terug. Tijdelijke woning aan de Dahliastraat19, zijstraat van de Amsterdamse straatweg en ga over een maand of 2 naar mijn echte woning
En rechten is een geweldige studie, ik vind het nu al leuk
Te volle agenda Golfertquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom maar langs om een hapje mee te peuzelen.
Op neude is het inderdaad zeer goed te doen, helemaal omdat alles van de rechtenfaculteit in de binnenstad zit en 1 hoorcollege in de uithof. Dus kan elke keer rustig daar zitten. Genietenquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:09 schreef Spideyman het volgende:
[..]
tof man.
ik ben met m'n master stadsgeografie begonnen. moet zeggen dat het goed toeven is om met een witbiertje op het terrasje daar naar al dat leuke spul wat er rondloopt te kijken.
heb zelf hier in deventer voor 200 euri een zeer ruime flat, dus ben er nog niet zo happig op om te vertrekken. maar ergens kriebelt er wel wat...
biertje lekka lekkaquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:39 schreef Bluezz het volgende:
golfer zit voetbal met chinees commentaar te kijken
Zullen wij even de echte hools bartaal doornemen?
Net zoals mij de derby uit Manchester?quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:39 schreef Bluezz het volgende:
golfer zit voetbal met chinees commentaar te kijken
Zullen wij even de echte hools bartaal doornemen?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag Hools!
* -Vaduz- is in een opperbeste stemming omdat hij met 1-8 bij DETO gewonnen heeft, zelf twee doelpunten gescoord heeft en een doelpunt heeft voorbereid.
Dat zijn erg veel heeften Vaduzquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag Hools!
* -Vaduz- is in een opperbeste stemming omdat hij met 1-8 bij DETO gewonnen heeft, zelf twee doelpunten gescoord heeft en een doelpunt heeft voorbereid.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:49 schreef VoreG het volgende:
Voetballende FOK!ers deeltje 9: Weer de wei in
En dan dacht je dat JM erg was, Vaduz dit is doorposten na 6 dagen!
Dat paarse boek toch?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:26 schreef VoreG het volgende:
Zooo 50 pagina's gelezen uit het boek 'beginselen van de democratische rechtstaat'. Best intressant
Alleen zo jammer dat hij niets van je uitleg snapt en dus nog met zijn handen in zijn haar zitquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:43 schreef tong80 het volgende:
Zo weer iemand uit de brand geholpen :
XLR-stekker
Duidelijker kon ik niet zijnquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:49 schreef dndiek het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat hij niets van je uitleg snapt en dus nog met zijn handen in zijn haar zit![]()
![]()
ook last van het noodweer zekerquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:01 schreef methodmich het volgende:
MSN doet raar tong, steeds loopt ie vast.
Het was de oude versie, heb nu de update maar gedaan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ook last van het noodweer zeker
Het leukste is nog dat blieblie zegt, overigens snap ik geen zak van de post hierboven me.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:43 schreef tong80 het volgende:
Zo weer iemand uit de brand geholpen :
XLR-stekker
Ik ga nog kijuken ook. Wat een triestheidquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:02 schreef VoreG het volgende:
waaaaaaaaaaaaaa
KUT TALPA!
5 vs 5
met vrouwenbodybuilders
quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:28 schreef Suijk het volgende:
Ik had altijd een ontzettende hekel aan Gordon. En aan Joling ook. Maar als ze samen dat ene programma doen, kijk ik toch en moet ik nog lachen ook!
Het honkbal is leukerquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:32 schreef Againzender het volgende:
Maf zeg, om vanaf mijn vakantieadres via het forum het voetbal te volgen
Ik ookquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:28 schreef Suijk het volgende:
Ik had altijd een ontzettende hekel aan Gordon. En aan Joling ook. Maar als ze samen dat ene programma doen, kijk ik toch en moet ik nog lachen ook!
Klasse Vaduz en al helemaal tegen detoquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag Hools!
<span class="me">* -Vaduz- is in een opperbeste stemming omdat hij met 1-8 bij DETO gewonnen heeft, zelf twee doelpunten gescoord heeft en een doelpunt heeft voorbereid.</span>
Dag getrouwd frauwtje, ik smacht naar sandmannetjequote:Op zaterdag 10 september 2005 23:51 schreef Bluezz het volgende:
SCHnitzelparadijs wil ik graag zien.![]()
SCHeetje
Crash en Cinderella Man wil ik ook graag nog zien, Schnitzelparadijs is weer zo'n typische bagger film.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:45 schreef SCH het volgende:
Ik wil naar bed maar het is hier noodweer dus kan de 100 meter naar het hotel niet eens overbruggen, dus tijd zat:
Hooligans - over Amerikaan die in een hooliganclan van Westham United verzeild raakt, met o.a. Elijah Wood - draak van een film maar wel met lekkere jongens en voor voetbalfans altijd leuk
Schnitzelparadijs - genoeg over bekend - grappige flutfilm
Crash - erg dynamisch en onderhoudend - met o.a. Dillon en Bullock, veel verhalen die samen komen - niet na te vertellen maar absolute aanrader!
Cinderella Man - schijnt al voor de Oscars getipt, met Renee Z (ik kom niet meer los van Bridget Jones) en Russel Crowe - biopic van Amerikaanse bokser tijdens de crisisjaren dertig. Nogal eposserig maar wel een geslaagdere boksfilm dan One Million Dollar Baby.
Klopt inderdaad, het was een mooie middag!quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Klasse Vaduz en al helemaal tegen deto
heb je nog wel gezien jullie voetbalden bij het veld bij de vijver.
Goedgekeurd.quote:Op zondag 11 september 2005 00:14 schreef Suijk het volgende:
Het heeft hier net geonweerd. Ik moet zachtjes praten want omaatje is hier en die slaapt al.
Mijn vriendinnetje is nog even in het buitenland dus waar die is, zou ik nu niet weten.
misschien je 2 goals van vanmiddagquote:Op zondag 11 september 2005 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Spannende verhalen, ik heb niets wat daaraan kan tippen.
Voetballende Fok!ers deeltje 10: Op het (kunst)gras...quote:Op zondag 11 september 2005 00:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
misschien je 2 goals van vanmiddag
Je (v)echtgenoot is intussen het badje weer uit en zit nu, omdat het badje erg warm was, na te zweten achter de PC.quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 00:26 schreef Bjoro het volgende:
Hoera ik post ook nog in deze jubileum editie
Ja, ik ben nie blind hoorquote:Op zondag 11 september 2005 00:28 schreef golfer het volgende:
Je (v)echtgenoot is intussen het badje weer uit en zit nu, omdat het badje erg warm was, na te zweten achter de PC.
Oh, ik dacht dat je alleen oog had voor de streams van BB en al die ranzige halfblote mensen in een bubbelbad.quote:
het zit er al in Bluezzie !quote:Op zondag 11 september 2005 00:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]Bjooorooooooooo in tha house
Voedertijd
Ze mag af-en-toe een blikje op mijn blote bast PC werpen.quote:Op zondag 11 september 2005 00:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Jullie hebben nog geen schuifwand tussen de PC's? Privacy is erg belangrijk hoor.
gaat-ie daar niet stuk vanquote:Op zondag 11 september 2005 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze mag af-en-toe een blikje op mijn blote bast PC werpen.
heeft die ook al ballen?quote:Op zondag 11 september 2005 00:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het zit er al in Bluezzie !
zit nog ff met mijn mp3 speler te kloten !
ff een lesje voor Bluezz:quote:
Ik heb Timmer...quote:Op zondag 11 september 2005 01:08 schreef Bjoro het volgende:
blij dat ik Shota nog ff in mijn cvhj-team heb gezet !
quote:Op zondag 11 september 2005 11:15 schreef pascalheister het volgende:
weer van alles door elkaar gedronken Noca
Dat is zeker niet verkeerdquote:Op zondag 11 september 2005 13:16 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Geen verbinding met Nederland-Cuba.
Maar met Dione wakker worden is ook niet verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |