Die hebben nog geen breedbeeld. Of leesbrillen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:34 schreef methodmich het volgende:
Nee, want wij hebben Staphorst, Urk en Rouveen, dat heft alles weer op.
Vragen hoe het met Dolf Roks gaatquote:
Die hebben allemaal 7 bijbels per gezinslid.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die hebben nog geen breedbeeld. Of leesbrillen?
Om over hdtv nog maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die hebben nog geen breedbeeld. Of leesbrillen?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:36 schreef JaWi het volgende:
Als ik jullie niet meer spreek, het was een fijne tijd.
En ik maar denken dat je Amsterdammer was, ben je gewoon een dorpskind!quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:36 schreef JaWi het volgende:
Godenmorgen.
Lig je er net in en dan begint het noodweer.
Wat een weertje was dat.
Straks eerst even bij voetbal kijken en dan naar een jaarlijks dorpsfeest hier.
Als ik jullie niet meer spreek, het was een fijne tijd.
In principe wel natuulkquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:34 schreef Superheld het volgende:
[..]
Had je van tevoren niet kunnen bedenken?![]()
Mijn ouders wonen hier gezelligquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:40 schreef Superheld het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je Amsterdammer was, ben je gewoon een dorpskind!
Voetbal is half 2, met een vriendenteam, dat is nu niet van dat hoogstaande niveau.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou het doen, Alice ontlopen.
Moederskindjequote:Op zaterdag 10 september 2005 11:52 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen hier gezellig.
Over 13 min.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:45 schreef DarkShine het volgende:
Hoe laat is F1 kwali van Spa?
Thxquote:
Die vriend van jou is net zo gek als gijquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:41 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Lekker sportdagje weer.
Honkbal
wielrennen
Man United - Man City
Daar past wel een bakje koffie bij.
is honkbal ergens op tv te zien dan nu?quote:
Nee lieverd, maar wij wonen hemelsbreed 500 meter van het stadion in Haarlem af.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:39 schreef Spideyman het volgende:
is honkbal ergens op tv te zien dan nu?
ah tofquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee lieverd, maar wij wonen hemelsbreed 500 meter van het stadion in Haarlem af.
Dus of we willen of niet, we horen veel
thuisblijversquote:
Ik hoor hier ook een draaimolenquote:
Je leek straal bezopenquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:07 schreef DarkShine het volgende:
En ik hoor de buurman, die tegen mijn andere buurman zegt dat ik gister op tv was.
De gemiddelde Nederlandse scheids zou hier voordeel hebben gegeven.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:08 schreef Radegast het volgende:
[afbeelding]
Da's nog eens een tackle![]()
Leek? Kan je uit betrouwbare bron vertellen dat ik dat ook was.quote:
Toen ik achteraf las dat je in beeld was geweest wist ik het me nog precies te herinneren. Het was een seconde of tien en het leek alsof je iets wilde zingen maar de tekst kwijt wasquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Leek? Kan je uit betrouwbare bron vertellen dat ik dat ook was.
En 't was ook nog 's fokking benauwd daar.
Nee heb het net teruggezien, ik zing gewoon met de rest mee.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik achteraf las dat je in beeld was geweest wist ik het me nog precies te herinneren. Het was een seconde of tien en het leek alsof je iets wilde zingen maar de tekst kwijt was
Ja dat weet jij maar niet voor de kijkers.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee heb het net teruggezien, ik zing gewoon met de rest mee.
Die vriend van jou schrijft allemaal wazige verhaaltjes in ons weekboekjequote:Op zaterdag 10 september 2005 15:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat weet jij maar niet voor de kijkers.
Waar heb je het overquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die vriend van jou schrijft allemaal wazige verhaaltjes in ons weekboekje![]()
Dikke Jackquote:
Dude,quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:26 schreef VoreG het volgende:
Zooo 50 pagina's gelezen uit het boek 'beginselen van de democratische rechtstaat'. Best intressant
Ja hoor en met jou ook?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:45 schreef Suijk het volgende:
Alles goed boske?
ik zit in Utregquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dude,
zit jij nou ook in utrecht?
heb je al een kamer ofzo? vertel er es wat over![]()
Ja maak me gek.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:49 schreef golfer het volgende:
Eindelijk eens een echte mosselpan gekocht.
Morgenavond dus maar eens in gebruik nemen.
Ja zeker. Ben al in Belgie geweest vandaag om oma op te halen en drink nu mijn eerste biertje.quote:
Okequote:Op zaterdag 10 september 2005 15:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja zeker. Ben al in Belgie geweest vandaag om oma op te halen en drink nu mijn eerste biertje.
Kom maar langs om een hapje mee te peuzelen.quote:
tof man.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
ik zit in Utreg
Nu even niet, ben nu thuis maar ga morgenavond weer terug. Tijdelijke woning aan de Dahliastraat19, zijstraat van de Amsterdamse straatweg en ga over een maand of 2 naar mijn echte woning
En rechten is een geweldige studie, ik vind het nu al leuk
Te volle agenda Golfertquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom maar langs om een hapje mee te peuzelen.
Op neude is het inderdaad zeer goed te doen, helemaal omdat alles van de rechtenfaculteit in de binnenstad zit en 1 hoorcollege in de uithof. Dus kan elke keer rustig daar zitten. Genietenquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:09 schreef Spideyman het volgende:
[..]
tof man.
ik ben met m'n master stadsgeografie begonnen. moet zeggen dat het goed toeven is om met een witbiertje op het terrasje daar naar al dat leuke spul wat er rondloopt te kijken.
heb zelf hier in deventer voor 200 euri een zeer ruime flat, dus ben er nog niet zo happig op om te vertrekken. maar ergens kriebelt er wel wat...
biertje lekka lekkaquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:39 schreef Bluezz het volgende:
golfer zit voetbal met chinees commentaar te kijken
Zullen wij even de echte hools bartaal doornemen?
Net zoals mij de derby uit Manchester?quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:39 schreef Bluezz het volgende:
golfer zit voetbal met chinees commentaar te kijken
Zullen wij even de echte hools bartaal doornemen?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag Hools!
* -Vaduz- is in een opperbeste stemming omdat hij met 1-8 bij DETO gewonnen heeft, zelf twee doelpunten gescoord heeft en een doelpunt heeft voorbereid.
Dat zijn erg veel heeften Vaduzquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag Hools!
* -Vaduz- is in een opperbeste stemming omdat hij met 1-8 bij DETO gewonnen heeft, zelf twee doelpunten gescoord heeft en een doelpunt heeft voorbereid.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:49 schreef VoreG het volgende:
Voetballende FOK!ers deeltje 9: Weer de wei in
En dan dacht je dat JM erg was, Vaduz dit is doorposten na 6 dagen!
Dat paarse boek toch?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:26 schreef VoreG het volgende:
Zooo 50 pagina's gelezen uit het boek 'beginselen van de democratische rechtstaat'. Best intressant
Alleen zo jammer dat hij niets van je uitleg snapt en dus nog met zijn handen in zijn haar zitquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:43 schreef tong80 het volgende:
Zo weer iemand uit de brand geholpen :
XLR-stekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |