Het leukste is nog dat blieblie zegt, overigens snap ik geen zak van de post hierboven me.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:43 schreef tong80 het volgende:
Zo weer iemand uit de brand geholpen :
XLR-stekker
Ik ga nog kijuken ook. Wat een triestheidquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:02 schreef VoreG het volgende:
waaaaaaaaaaaaaa
KUT TALPA!
5 vs 5
met vrouwenbodybuilders
quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:28 schreef Suijk het volgende:
Ik had altijd een ontzettende hekel aan Gordon. En aan Joling ook. Maar als ze samen dat ene programma doen, kijk ik toch en moet ik nog lachen ook!
Het honkbal is leukerquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:32 schreef Againzender het volgende:
Maf zeg, om vanaf mijn vakantieadres via het forum het voetbal te volgen
Ik ookquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:28 schreef Suijk het volgende:
Ik had altijd een ontzettende hekel aan Gordon. En aan Joling ook. Maar als ze samen dat ene programma doen, kijk ik toch en moet ik nog lachen ook!
Klasse Vaduz en al helemaal tegen detoquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag Hools!
<span class="me">* -Vaduz- is in een opperbeste stemming omdat hij met 1-8 bij DETO gewonnen heeft, zelf twee doelpunten gescoord heeft en een doelpunt heeft voorbereid.</span>
Dag getrouwd frauwtje, ik smacht naar sandmannetjequote:Op zaterdag 10 september 2005 23:51 schreef Bluezz het volgende:
SCHnitzelparadijs wil ik graag zien.![]()
SCHeetje
Crash en Cinderella Man wil ik ook graag nog zien, Schnitzelparadijs is weer zo'n typische bagger film.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:45 schreef SCH het volgende:
Ik wil naar bed maar het is hier noodweer dus kan de 100 meter naar het hotel niet eens overbruggen, dus tijd zat:
Hooligans - over Amerikaan die in een hooliganclan van Westham United verzeild raakt, met o.a. Elijah Wood - draak van een film maar wel met lekkere jongens en voor voetbalfans altijd leuk
Schnitzelparadijs - genoeg over bekend - grappige flutfilm
Crash - erg dynamisch en onderhoudend - met o.a. Dillon en Bullock, veel verhalen die samen komen - niet na te vertellen maar absolute aanrader!
Cinderella Man - schijnt al voor de Oscars getipt, met Renee Z (ik kom niet meer los van Bridget Jones) en Russel Crowe - biopic van Amerikaanse bokser tijdens de crisisjaren dertig. Nogal eposserig maar wel een geslaagdere boksfilm dan One Million Dollar Baby.
Klopt inderdaad, het was een mooie middag!quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Klasse Vaduz en al helemaal tegen deto
heb je nog wel gezien jullie voetbalden bij het veld bij de vijver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |