Goedgekeurd.quote:Op zondag 11 september 2005 00:14 schreef Suijk het volgende:
Het heeft hier net geonweerd. Ik moet zachtjes praten want omaatje is hier en die slaapt al.
Mijn vriendinnetje is nog even in het buitenland dus waar die is, zou ik nu niet weten.
misschien je 2 goals van vanmiddagquote:Op zondag 11 september 2005 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Spannende verhalen, ik heb niets wat daaraan kan tippen.
Voetballende Fok!ers deeltje 10: Op het (kunst)gras...quote:Op zondag 11 september 2005 00:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
misschien je 2 goals van vanmiddag
Je (v)echtgenoot is intussen het badje weer uit en zit nu, omdat het badje erg warm was, na te zweten achter de PC.quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 00:26 schreef Bjoro het volgende:
Hoera ik post ook nog in deze jubileum editie
Ja, ik ben nie blind hoorquote:Op zondag 11 september 2005 00:28 schreef golfer het volgende:
Je (v)echtgenoot is intussen het badje weer uit en zit nu, omdat het badje erg warm was, na te zweten achter de PC.
Oh, ik dacht dat je alleen oog had voor de streams van BB en al die ranzige halfblote mensen in een bubbelbad.quote:
het zit er al in Bluezzie !quote:Op zondag 11 september 2005 00:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]Bjooorooooooooo in tha house
Voedertijd
Ze mag af-en-toe een blikje op mijn blote bast PC werpen.quote:Op zondag 11 september 2005 00:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Jullie hebben nog geen schuifwand tussen de PC's? Privacy is erg belangrijk hoor.
gaat-ie daar niet stuk vanquote:Op zondag 11 september 2005 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze mag af-en-toe een blikje op mijn blote bast PC werpen.
heeft die ook al ballen?quote:Op zondag 11 september 2005 00:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het zit er al in Bluezzie !
zit nog ff met mijn mp3 speler te kloten !
ff een lesje voor Bluezz:quote:
Ik heb Timmer...quote:Op zondag 11 september 2005 01:08 schreef Bjoro het volgende:
blij dat ik Shota nog ff in mijn cvhj-team heb gezet !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |