Zit wel een recept in voor spacecakequote:Op vrijdag 9 september 2005 22:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit
En vast niet al te ingewikkeld![]()
Mwa, mijn broertje is zo'n keukenprins en pap en mam vinden dat ik ook die kant op moetquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet ingewikkeld te zijn om lekker te zijn?
Juist niet hoor! Dat ingewikkelde gedoe is vaak ook maar theater.
da's een lange post jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:43 schreef dolle_hond het volgende:
verder
Lekker kunnen koken = het leuk vinden om te koken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:45 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mwa, mijn broertje is zo'n keukenprins en pap en mam vinden dat ik ook die kant op moet. Maar desalniettemin een leuk boek
lolquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Stopt die in een sok...
Of: ..en een Antiliaans zaadje...
quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
het valt godver nog niet mee om een KORTERE te maken d_h
Compleet waar. Is ook iets wat je gewoon moet doen en kijken hoe hat gaatquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lekker kunnen koken = het leuk vinden om te koken.
Trek je maar niets aan van hoe anderen het doen. Gewoon lekker zelf wat uitproberen![]()
Heb ik straks ruzie met Artyquote:Je mag hier wel wekelijks een avond komen oefenen hoor![]()
Waarom vertel je dat nouquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:50 schreef buzzer het volgende:
[..]
lol
antiliaanse zaadjes zijn heel gevaarlijk, wist je dat ?
het schijnt dat je er veel van gaat roken
Die eet gewoon mee hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:50 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Compleet waar. Is ook iets wat je gewoon moet doen en kijken hoe hat gaat. En dat ga ik dus volgende week doen
[..]
Heb ik straks ruzie met Arty![]()
Afwassenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:57 schreef Tha_T het volgende:
[..]
De afwas toch ook zeker he. Sta ik daar straks weer alleen
dan gebruik je een theedoekquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]Geen handdoek in mijn handen
Want als ik ergens een schurft-hekel heb, is het wel afwassen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]Geen handdoek in mijn handen
Want als ik ergens een schurft-hekel heb, is het wel afwassen.
ik heb toch niet verteld dat je er ook ontzettend van aan komt ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarom vertel je dat nou![]()
Nouwissut geen verrassing meeeer![]()
vaatwassers zijn okequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ook.
Laatst deed ik bij Arty een afwasje, zegt 'ie: "Je kan zien dat jij nooit afwast, je doe het een beetje eh... raar."
Ik ben het gewoon verleerd![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ook.
Laatst deed ik bij Arty een afwasje, zegt 'ie: "Je kan zien dat jij nooit afwast, je doe het een beetje eh... raar."
Ik ben het gewoon verleerd![]()
ik funcioneer nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:03 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Een dweil functioneert ook niet, leert de ervaring
struisvogelpolitiekquote:
Maar rennen kunnen ze welquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
struisvogelpolitiek
dat praat verdomd lastig he
met een mond vol zand
daarom moet je ook roken als je zwanger bent! Versnelt de stofwisseling!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb toch niet verteld dat je er ook ontzettend van aan komt ?
Struisvogels rennnen normaal gesproken als struisvogelsquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als, ehm struisvogels
of windhonden
tamelijk wel nogal iddquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:10 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Struisvogels rennnen normaal gesproken als struisvogels
Dat is lang geledenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
struisvogelpolitiek
met een mond vol zand
ja, dat is het zeker, het wordt tijd dat daar verandering in komtquote:
Ik weet niet of de huidige bevolking van dit wervelende topic dat trekt hoor, poëziequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja, dat is het zeker, het wordt tijd dat daar verandering in komt
na volgende week of zo wil ik wel weer eens een poging wagen
ik ben een taaiequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik weet niet of de huidige bevolking van dit wervelende topic dat trekt hoor, poëzie![]()
Ik wel iigquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik weet niet of de huidige bevolking van dit wervelende topic dat trekt hoor, poëzie![]()
ja ik ookquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
daarom moet je ook roken als je zwanger bent! Versnelt de stofwisseling!!
Ik snap die Tanja wel![]()
ik ga der veurquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je bent niet bang voor een uitdaging in elk geval![]()
Ik ga morgen eens kijken hoe de verhoudingen liggenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook
Mijn sympathie had ze niet echt, vanwege dat roken, maar wat voor een grafkankerteringhoereneukfout is die ruud de wild dan wel zeg![]()
ik ben er klaar mee
Hoezo? Ik volg het even niet...?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook
Mijn sympathie had ze niet echt, vanwege dat roken, maar wat voor een grafkankerteringhoereneukfout is die ruud de wild dan wel zeg![]()
ik ben er klaar mee
ik volg het wel, ze speelde net verstoppertjequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoezo? Ik volg het even niet...?
Ik lees het jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik volg het wel, ze speelde net verstoppertje
beter had je hem niet kunnen samenvattenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook
ik ben er klaar mee
die Moeder aller Verliezers had bekend gemaakt dat ze een meisje verwachtte, nog voordat ze het zelf wist. En daarom wil ze nu weg uit dat huisquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoezo? Ik volg het even niet...?
Oprotte daar is al een ander forum voorquote:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind Ruud het wel leuk doen. En Tanja had gewoon gezegd dat ze het prima vond als het op TV werd gezegd. ze wilde het alleen zelf niet weten. Tja, moet je dat maar niet zeggen. Stomme snol is het
Anyway, ik ben een dutje doen de komende acht uur. truste allemaal!
Dat hadden ze gewoon met haar afgesproken hoor! Maar ze bedacht zich achterafquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die Moeder aller Verliezers had bekend gemaakt dat ze een meisje verwachtte, nog voordat ze het zelf wist. En daarom wil ze nu weg uit dat huis
Slaap goedquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind Ruud het wel leuk doen. En Tanja had gewoon gezegd dat ze het prima vond als het op TV werd gezegd. ze wilde het alleen zelf niet weten. Tja, moet je dat maar niet zeggen. Stomme snol is het
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oprotte daar is al een ander forum voor
en ruud de wild is een rattezak
Als dat waar is, is zij ook gewoon een verachtelijke kankerhoerquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat hadden ze gewoon met haar afgesproken hoor! Maar ze bedacht zich achteraf
Smileyquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oprotte daar is al een ander forum voor
Eensquote:en ruud de wild is een rattezak
buiten het hele geval Tanja om vind ik ruud een houten zak....quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
ook al voor BB5quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:46 schreef buzzer het volgende:
[..]
buiten het hele geval Tanja om vind ik ruud een houten zak....
geen greintje interesse, een ongeinteresseerde houding..
van mij hoeft hij niet zo.
neequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
iedereen aan de hand van Klaas Vaak of zo?
Maar wel bijnaquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
iedereen aan de hand van Klaas Vaak of zo?
ik ook zo, welterusten enzoquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
mwoa als iedereen er vandoor is, dan ga ik er ook maar eens mee kappen
trustequote:
Dank jequote:
Rosequote:Op zaterdag 10 september 2005 00:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjjjjj PS
ga je slapen dan?
hebbertquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Rose
Neuh, ik neem die post gewoon mee voor zometeen
mine, mine, minequote:Op zaterdag 10 september 2005 00:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hebbert
zometeen is een vrij breed begrip bij jou he
jullie hebben een pub?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
mine, mine, mine![]()
Uh... meestal wel ja
Sinds we de pup hebben word het iets minder laat
quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jullie hebben een pub?
doe mij maar een biertje dan
Dat we er nog velen mogen krijgen, het drinken zal wel gaanquote:
velen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat we er nog velen mogen krijgen, het drinken zal wel gaan
Verdeeld over een aantal dagenquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
velen?
ik hoef zo geen bier meer hoor
morgen op tijd weer op, schroefjes halen om mijn kentekenplaten te bevestigen
hij kan helemaal de weg opquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Verdeeld over een aantal dagen
De vette kan bijna de weg op dus?
Steeds maar weer uitstel van de keuring, papierenboel, noem maar op... En in al die tijd heb je geen schroefjes gehaald?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:50 schreef D.Rose het volgende:
velen?
ik hoef zo geen bier meer hoor
morgen op tijd weer op, schroefjes halen om mijn kentekenplaten te bevestigen
Geduld is dus eindelijk beloondquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hij kan helemaal de weg op
mits de platen erop zitten
ik wist nog niet hoe ik ze zou moeten bevestigenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:04 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Steeds maar weer uitstel van de keuring, papierenboel, noem maar op... En in al die tijd heb je geen schroefjes gehaald?
6-7-5quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:07 schreef buzzer het volgende:
struisvogelpolitiek
met een mond vol zand
en borenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Geduld is dus eindelijk beloond
Ff schroeven dus morgen
Je hebt in al die weken niet gekeken hoe dat zou moeten?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik wist nog niet hoe ik ze zou moeten bevestigen
Ah... Er zijn nog andere methoden dan schroefjes?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:07 schreef D.Rose het volgende:
ik wist nog niet hoe ik ze zou moeten bevestigen
Tandartsenpostquote:
Daar val ik niet onder toch?quote:
spijkers, punaises of plakband bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:08 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ah... Er zijn nog andere methoden dan schroefjes?
ik had de platen nog niet, die heb ik vandaag pas gehaaldquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je hebt in al die weken niet gekeken hoe dat zou moeten?
niet echt, maar er zijn vele soorten schroefjesquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:08 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ah... Er zijn nog andere methoden dan schroefjes?
Ja zeg... Al die moeite om een buitenlandse auto te importeren om vervolgens het nummerbord met spijkertjes in je carrosserie te rammen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:10 schreef PrintScreen het volgende:
spijkers, punaises of plakband bijvoorbeeld
Nou zo te zien twijfel ik me daar wel heel er aanquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar val ik niet onder toch?
dat blijft niet goed hangen in de fiberglassquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:12 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja zeg... Al die moeite om een buitenlandse auto te importeren om vervolgens het nummerbord met spijkertjes in je carrosserie te rammen.
Okee. Even voor de duidelijkheid. D'r zaten waarschijnlijk al platen met schroefjes op, maar omdat je nu een andere maat platen hebt moeten er schroefjes op een andere plaats in zodat er eerst weer extra gaatjes in het koetswerk geboord moeten worden. Je kunt niet de schroefjes hergebruiken die al bij de oude platen zaten?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:12 schreef D.Rose het volgende:
niet echt, maar er zijn vele soorten schroefjes
Jullie twee avatars zijn trouwens best moeilijk te onderscheiden zo.quote:
Momentopnames moet je negerenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou zo te zien twijfel ik me daar wel heel er aan![]()
Je bent trots op me hé?quote:
Daar had Arcee het ook al overquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:15 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jullie twee avatars zijn trouwens best moeilijk te onderscheiden zo.
...sprak de ervaringsdeskundige.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:14 schreef D.Rose het volgende:
dat blijft niet goed hangen in de fiberglass
Donker beest op groene achtergrond. D'r is wel onderscheid maar zo in een oogwenk lijken ze gewoon veel op elkaar.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:16 schreef PrintScreen het volgende:
Daar had Arcee het ook al over
Ik persoonlijk zie echt een duidelijk verschil
Er wordt niks bij mij genegeertquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Momentopnames moet je negeren![]()
[..]
Je bent trots op me hé?
uhh.....ja, ongeveerquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:14 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Okee. Even voor de duidelijkheid. D'r zaten waarschijnlijk al platen met schroefjes op, maar omdat je nu een andere maat platen hebt moeten er schroefjes op een andere plaats in zodat er eerst weer extra gaatjes in het koetswerk geboord moeten worden. Je kunt niet de schroefjes hergebruiken die al bij de oude platen zaten?
de mol ben ik, PS heeft een poesquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:15 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jullie twee avatars zijn trouwens best moeilijk te onderscheiden zo.
zover wou ik niet gaanquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:16 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
...sprak de ervaringsdeskundige.
Die poes is zeer toepasselijk, gezien het een vrouwelijk exemplaar betreft.quote:
mol, katquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:17 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Donker beest op groene achtergrond. D'r is wel onderscheid maar zo in een oogwenk lijken ze gewoon veel op elkaar.
If you can't beat 'em, join 'em?quote:
Johquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
de mol ben ik, PS heeft een poes
Ben je er al uit?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Er wordt niks bij mij genegeert![]()
Sorry jonge/meisje/vrouw/man/heer/dame![]()
Thats the way I like itquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:23 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
If you can't beat 'em, join 'em?
ik ben geen BB verslaafdequote:Op zaterdag 10 september 2005 01:22 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Die poes is zeer toepasselijk, gezien het een vrouwelijk exemplaar betreft.
En de Mol is ook zeer toepasselijk tegenwoordig: wat voor beter beeld past er bij 's werelds grootste BB verslaafde tenslotte?
dat waren mijn eerste woorden toen ik de moed had opgegeven jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:23 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
If you can't beat 'em, join 'em?
BBquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ben geen BB verslaafde
ik volg het alleen
nope, ik doe rijtjes en niet de gangquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeg, we blijven niet aan de gang he
ik welquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
BB
Ik heb er nog nooit een aflevering van gezien, vroeger niet en nu niet
En je kwam er sterker uit?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat waren mijn eerste woorden toen ik de moed had opgegeven ja
Zwaktebod.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:25 schreef D.Rose het volgende:
dat waren mijn eerste woorden toen ik de moed had opgegeven ja
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik wel
ik heb er zelfs mijn vrouw door ontmoet, én ben er door op Fok gekomen
Ik kon je niet voor die tijdquote:
Ik ben niet verslaafd aan roken, ik steek alleen de ene sigaret met de ander aan omdat ik m'n aansteker kwijt ben. En meer van dat soort drogredenen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:25 schreef D.Rose het volgende:
ik ben geen BB verslaafde
ik volg het alleen
Door BB je vrouw ontmoeten? Of ken je je vrouw ook via Fok!?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:27 schreef D.Rose het volgende:
ik wel
ik heb er zelfs mijn vrouw door ontmoet, én ben er door op Fok gekomen
Meisjequote:
ik acclimatiseerquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:27 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zwaktebod.Je hķeft niet mee te doen.
Naīeviteit door reddeloos idealisme is een ondergewaardeerde kwaliteit tegenwoordig.
ga je nu wel kijken?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het heeft dus wel goede kanten
<dramaqueenking modus>quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
En je kwam er sterker uit?
je kende me nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik kon je niet voor die tijd
quote:
verslaafd is het wanneer ik afhankelijk ben, dat gaat dus niet op voor mijquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:29 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik ben niet verslaafd aan roken, ik steek alleen de ene sigaret met de ander aan omdat ik m'n aansteker kwijt ben. En meer van dat soort drogredenen.![]()
Ken jij wel Nederlands, of bent jou geen neerlandici?quote:
Dacht het nietquote:
Dreams don't come truequote:Op zaterdag 10 september 2005 01:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
<dramaqueenking modus>
Nee helaas. Hij heeft nu het recht verspeeld anderen nog op ongewenst postgedrag te wijzen. En
langzaamaan wordt de meute steeds grijzer...
</dramaqueenking modus>
Konquote:
nee hoor, als het me teveel wordt laat ik wel van mij horen hoor, al is het hier tegen dovenmansoren heb ik gemerktquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
<dramaqueenking modus>
Nee helaas. Hij heeft nu het recht verspeeld anderen nog op ongewenst postgedrag te wijzen. En
langzaamaan wordt de meute steeds grijzer...
</dramaqueenking modus>
Doe ff zeiken over taalgebruikquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ken jij wel Nederlands, of bent jou geen neerlandici?
Laten we het dan maar op 100 houdenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Meisje![]()
Met 13 zit je grof fout
Tja, grijs gebied... Het werkt waarschijnlijjk in zoverre wčl verslavend dat je er meer tijd aan besteedt dan je op voorhand plant. Later naar bed enzo dan normaal... Maar ja, da's met alles wat leuk is. Een nieuw computerspelletje bijvoorbeeld. Kun je soms zo ávonden aan kwijt zijn zonder dat je het doorhebt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:34 schreef D.Rose het volgende:
verslaafd is het wanneer ik afhankelijk ben, dat gaat dus niet op voor mij
Damn, ik vergat een punt.quote:
Ja maar... Dat dééd ik toch ook?quote:
da's wel erg oudquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Laten we het dan maar op 100 houden
That's the spiritquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik weet het; als water van een eendenrug. Maar puur for the record mag het nu en dan wel eens gezegd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:35 schreef D.Rose het volgende:
nee hoor, als het me teveel wordt laat ik wel van mij horen hoor, al is het hier tegen dovenmansoren heb ik gemerkt
Geen punt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:37 schreef PrintScreen het volgende:
Damn, ik vergat een punt.
Vrouwen en leeftijden schatten, da's een wespennest waar je je echt niet in wilt begeven.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
absoluut nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tja, grijs gebied... Het werkt waarschijnlijjk in zoverre wčl verslavend dat je er meer tijd aan besteedt dan je op voorhand plant. Later naar bed enzo dan normaal... Maar ja, da's met alles wat leuk is. Een nieuw computerspelletje bijvoorbeeld. Kun je soms zo ávonden aan kwijt zijn zonder dat je het doorhebt.
quote:
Deed is verleden tijd, je doet het volgens mij nog steedsquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja maar... Dat dééd ik toch ook?
Nog ouder dan ik benquote:
beetje maarquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Deed is verleden tijd, je doet het volgens mij nog steeds
[..]
Nog ouder dan ik ben
Welnéé. Ik doe het soms. Als ik aandrang heb. En als ik het heb gedaan dan is het weer voorbij. Per definitie "deed" dus.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:41 schreef PrintScreen het volgende:
Deed is verleden tijd, je doet het volgens mij nog steeds
Het is idd maar een ietsiepietsiequote:
age ain't nothing but a numberquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is idd maar een ietsiepietsie![]()
Je hebt ook die vier-streams-tegelijk pagina aanstaan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:41 schreef D.Rose het volgende:
absoluut niet
ik heb de beelden aanstaan als ik achter de pc zit, maar ga er niet later door naar bed
alhoewel, gisteren 1 minuut
Ik doe het ook soms, wat ik soms doe is relatief maar ik doe het wel, somsquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Welnéé. Ik doe het soms. Als ik aandrang heb. En als ik het heb gedaan dan is het weer voorbij. Per definitie "deed" dus.
er is alleen een verscil tussen 1, 2 of 3 cijfersquote:
Dat is toch niet net zoiets als een lelijk iemand die zegt dat vooral het innerlijk telt?quote:
Hoi of doei?quote:
Het is precies hetzelfdequote:Op zaterdag 10 september 2005 01:48 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat is toch niet net zoiets als een lelijk iemand die zegt dat vooral het innerlijk telt?
4 streams is 1 site, dus jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:47 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je hebt ook die vier-streams-tegelijk pagina aanstaan?
Waarom is het dat mensen voor de tv zitten, maar achter de PC? Vreemd eigenlijk.
nee, tenzij je mij oud vindt?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:48 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat is toch niet net zoiets als een lelijk iemand die zegt dat vooral het innerlijk telt?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Q.......en Q
Quuuuuuhuuuuhuuuuuuuu
huuuhuuhuuhuuuuuuhuuuhuuhuhuhu
Jeugdsentiment?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Q.......en Q
Quuuuuuhuuuuhuuuuuuuu
Had ie weer foto's?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:57 schreef qu63 het volgende:
waar zijn je foto's D.!
Tja, is het gangbaar om iemand die jonger dan jezelf is, oud te noemen? Ik houd m'n mond maar wijselijk.quote:
nog niet genomenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:57 schreef qu63 het volgende:
waar zijn je foto's D.!
Nou klink je wel weer oud, ja. Dat heb ėk zelfs niet bewust meegemaakt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:56 schreef D.Rose het volgende:
Q.......en Q
Quuuuuuhuuuuhuuuuuuuu
dat zou ie doen jaquote:
Tja, eh... Als dat waar is, wat doet deze post van jou hier dan?quote:
Ook van in bad?quote:
van een herhaling denk ikquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nou klink je wel weer oud, ja. Dat heb ėk zelfs niet bewust meegemaakt.
Daar past z'n auto niet in.quote:
wie, wat, waar?quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:01 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tja, eh... Als dat waar is, wat doet deze post van jou hier dan?![]()
We worden oud hé?quote:
quote:
Autofoto'squote:
Dat zeggen alleen mensen die het al zijn.quote:
Niks hebbert, het oog wil ook watquote:
Wie weet in wat voor spannende poses hij wel niet met z'n brikje te zien is.quote:
Bevestigend kniktquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:03 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die het al zijn.
oud is relatiefquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:03 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die het al zijn.
Rose kennende niet dusquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:04 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wie weet in wat voor spannende poses hij wel niet met z'n brikje te zien is.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:05 schreef kanaiken het volgende:
een goedenavond mesnsen
*na 3 keer typen woord mesnen zat is
Da's toch niet Simon Carmiggelt hč?quote:
quote:
Wodka, of iets anders?quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:05 schreef kanaiken het volgende:
een goedenavond mesnsen
*na 3 keer typen woord mesnen zat is
Jij ook al?quote:
ik ben vanavond al in bad geweestquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Rose kennende niet dus
In bad met die man![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:06 schreef ArtyShock het volgende:
Wodka, of iets anders?
Lama.quote:
zonder camera zekerquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ben vanavond al in bad geweest
wisky, tequilla en bierquote:
Pics?quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ben vanavond al in bad geweest
quote:
Vaste ava rose, helaas voor jouquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij ook al?
Wat doen we hier aan Rose?
voornamelijk bier althansquote:
niet Simon, niet mijn Vette en niet mijn badquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:06 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Da's toch niet Simon Carmiggelt hč?
Da's ook niet jouw bad trouwens.
Je vraagt je af wat de reden van die situatie is...
Tsskquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:08 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Vaste ava rose, helaas voor jou
Maar hoe ouder je bent, hoe kleiner de kans ooit nog jong genoemd te worden...quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tssk
Rose is vaker van ava veranderd dan ik
Maak 'm maar eens pissig, dan trakteert 'ie jou op iets nats.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:11 schreef D.Rose het volgende:
Wat heeft dat Zuid-Amerikaanse zoogdier met drank te maken?
tenzij je je als vies oud mannetje als CoOlBoY15 aanmeldt op de TMF chatquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:11 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar hoe ouder je bent, hoe kleiner de kans ooit nog jong genoemd te worden...
bijdehand in de nachtquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wat heeft dat Zuid-Amerikaanse zoogdier met drank te maken?
En als je aan PS denkt, denk je aan een poesje in een groen grasveldquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:12 schreef kanaiken het volgende:
[..]maar als ik aan rose denk, denk ik aan mollen in een groen grasveld
Tja, wat moet ik daar nou van denkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:12 schreef kanaiken het volgende:
[..]maar als ik aan rose denk, denk ik aan mollen in een groen grasveld
tegenwoordig moet er GaNgStAh inzittenquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tenzij je je als vies oud mannetje als CoOlBoY15 aanmeldt op de TMF chat
Hiervoor had 'ie ook een poes.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:10 schreef PrintScreen het volgende:
Tssk
Rose is vaker van ava veranderd dan ik
maar dat lijkt zo op elkaarquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En als je aan PS denkt, denk je aan een poesje in een groen grasveld
proostquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:12 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maak 'm maar eens pissig, dan trakteert 'ie jou op iets nats.
dat ik je eigenlijk lang niet goed genoeg kenquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, wat moet ik daar nou van denken
Die kater uit Shrekquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hiervoor had 'ie ook een poes.
Nou ja, kater. Whatever.
Met laarsjes. En van die oogjes enzo.
poesquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
goed da je dat zegt, ik zou zo door de mand vallen daarquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:13 schreef kanaiken het volgende:
[..]
tegenwoordig moet er GaNgStAh inzitten
Als ik een schermafdruk maak, staat daar geen poes in een grasveldje op hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:13 schreef PrintScreen het volgende:
Ja maar....quote:
goed onthoudenquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hiervoor had 'ie ook een poes.
Nou ja, kater. Whatever.
Met laarsjes. En van die oogjes enzo.
Doe jij mijn nick maar belachelijk makenquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:15 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als ik een schermafdruk maak, staat daar geen poes in een grasveldje op hoor.
Grazen!quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:13 schreef PrintScreen het volgende:
trustenquote:
eeeejquote:
trusten en sweet dreams ququote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
goed da je dat zegt, ik zou zo door de mand vallen daar
ik heb nog een paar anderenquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ja maar....
Zeg eens tegen rose een andere ava te kiezen
quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:17 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Grazen!
Tenzij het gras kortgewiekt of de poes geschoren.
Ik ookquote:
Jij doet net als mijquote:
Ja... Mijn grijze brei is één grote stoffige rommelzolder vol met nutteloze dingen.quote:
hoe bedoel jequote:
in dip zitquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:20 schreef kanaiken het volgende:
*aan pringles + dip zit
Zeggen dat je gaat slapen en gewoon blijven postenquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:21 schreef D.Rose het volgende:
het moment van de waarheid is weer aangebroken: bedtijd
welterusten allen
quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zeggen dat je gaat slapen en gewoon blijven posten
slaapzequote:Op zaterdag 10 september 2005 02:21 schreef D.Rose het volgende:
welterusten allen
Bij mannen schijnt het inderdaad iets minder gangbaar ja. Nou ja, behalve het klokkenspel en de tussenliggende regio dan...quote:
waarom zit je in de dip dan?quote:
Je motoriek is niet meer wat het geweest is?quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:22 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je motoriek is niet meer wat het geweest is?
Trusten!quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:21 schreef D.Rose het volgende:
welterusten allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |