quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik wel
ik heb er zelfs mijn vrouw door ontmoet, én ben er door op Fok gekomen
Ik kon je niet voor die tijdquote:
Ik ben niet verslaafd aan roken, ik steek alleen de ene sigaret met de ander aan omdat ik m'n aansteker kwijt ben. En meer van dat soort drogredenen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:25 schreef D.Rose het volgende:
ik ben geen BB verslaafde
ik volg het alleen
Door BB je vrouw ontmoeten? Of ken je je vrouw ook via Fok!?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:27 schreef D.Rose het volgende:
ik wel
ik heb er zelfs mijn vrouw door ontmoet, én ben er door op Fok gekomen
Meisjequote:
ik acclimatiseerquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:27 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zwaktebod.Je hóeft niet mee te doen.
Naïeviteit door reddeloos idealisme is een ondergewaardeerde kwaliteit tegenwoordig.
ga je nu wel kijken?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het heeft dus wel goede kanten
<dramaqueenking modus>quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
En je kwam er sterker uit?
je kende me nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik kon je niet voor die tijd
quote:
verslaafd is het wanneer ik afhankelijk ben, dat gaat dus niet op voor mijquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:29 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik ben niet verslaafd aan roken, ik steek alleen de ene sigaret met de ander aan omdat ik m'n aansteker kwijt ben. En meer van dat soort drogredenen.![]()
Ken jij wel Nederlands, of bent jou geen neerlandici?quote:
Dacht het nietquote:
Dreams don't come truequote:Op zaterdag 10 september 2005 01:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
<dramaqueenking modus>
Nee helaas. Hij heeft nu het recht verspeeld anderen nog op ongewenst postgedrag te wijzen. En
langzaamaan wordt de meute steeds grijzer...
</dramaqueenking modus>
Konquote:
nee hoor, als het me teveel wordt laat ik wel van mij horen hoor, al is het hier tegen dovenmansoren heb ik gemerktquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
<dramaqueenking modus>
Nee helaas. Hij heeft nu het recht verspeeld anderen nog op ongewenst postgedrag te wijzen. En
langzaamaan wordt de meute steeds grijzer...
</dramaqueenking modus>
Doe ff zeiken over taalgebruikquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ken jij wel Nederlands, of bent jou geen neerlandici?
Laten we het dan maar op 100 houdenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Meisje![]()
Met 13 zit je grof fout
Tja, grijs gebied... Het werkt waarschijnlijjk in zoverre wèl verslavend dat je er meer tijd aan besteedt dan je op voorhand plant. Later naar bed enzo dan normaal... Maar ja, da's met alles wat leuk is. Een nieuw computerspelletje bijvoorbeeld. Kun je soms zo ávonden aan kwijt zijn zonder dat je het doorhebt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:34 schreef D.Rose het volgende:
verslaafd is het wanneer ik afhankelijk ben, dat gaat dus niet op voor mij
Damn, ik vergat een punt.quote:
Ja maar... Dat dééd ik toch ook?quote:
da's wel erg oudquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Laten we het dan maar op 100 houden
That's the spiritquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik weet het; als water van een eendenrug. Maar puur for the record mag het nu en dan wel eens gezegd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:35 schreef D.Rose het volgende:
nee hoor, als het me teveel wordt laat ik wel van mij horen hoor, al is het hier tegen dovenmansoren heb ik gemerkt
Geen punt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:37 schreef PrintScreen het volgende:
Damn, ik vergat een punt.
Vrouwen en leeftijden schatten, da's een wespennest waar je je echt niet in wilt begeven.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
absoluut nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tja, grijs gebied... Het werkt waarschijnlijjk in zoverre wèl verslavend dat je er meer tijd aan besteedt dan je op voorhand plant. Later naar bed enzo dan normaal... Maar ja, da's met alles wat leuk is. Een nieuw computerspelletje bijvoorbeeld. Kun je soms zo ávonden aan kwijt zijn zonder dat je het doorhebt.
quote:
Deed is verleden tijd, je doet het volgens mij nog steedsquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja maar... Dat dééd ik toch ook?
Nog ouder dan ik benquote:
beetje maarquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Deed is verleden tijd, je doet het volgens mij nog steeds
[..]
Nog ouder dan ik ben
Welnéé. Ik doe het soms. Als ik aandrang heb. En als ik het heb gedaan dan is het weer voorbij. Per definitie "deed" dus.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:41 schreef PrintScreen het volgende:
Deed is verleden tijd, je doet het volgens mij nog steeds
Het is idd maar een ietsiepietsiequote:
age ain't nothing but a numberquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is idd maar een ietsiepietsie![]()
Je hebt ook die vier-streams-tegelijk pagina aanstaan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:41 schreef D.Rose het volgende:
absoluut niet
ik heb de beelden aanstaan als ik achter de pc zit, maar ga er niet later door naar bed
alhoewel, gisteren 1 minuut
Ik doe het ook soms, wat ik soms doe is relatief maar ik doe het wel, somsquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Welnéé. Ik doe het soms. Als ik aandrang heb. En als ik het heb gedaan dan is het weer voorbij. Per definitie "deed" dus.
er is alleen een verscil tussen 1, 2 of 3 cijfersquote:
Dat is toch niet net zoiets als een lelijk iemand die zegt dat vooral het innerlijk telt?quote:
Hoi of doei?quote:
Het is precies hetzelfdequote:Op zaterdag 10 september 2005 01:48 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat is toch niet net zoiets als een lelijk iemand die zegt dat vooral het innerlijk telt?
4 streams is 1 site, dus jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:47 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je hebt ook die vier-streams-tegelijk pagina aanstaan?
Waarom is het dat mensen voor de tv zitten, maar achter de PC? Vreemd eigenlijk.
nee, tenzij je mij oud vindt?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:48 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat is toch niet net zoiets als een lelijk iemand die zegt dat vooral het innerlijk telt?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Q.......en Q
Quuuuuuhuuuuhuuuuuuuu
huuuhuuhuuhuuuuuuhuuuhuuhuhuhu
Jeugdsentiment?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Q.......en Q
Quuuuuuhuuuuhuuuuuuuu
huuuhuuhuuhuuuuuuhuuuhuuhuhuhu
Had ie weer foto's?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:57 schreef qu63 het volgende:
waar zijn je foto's D.!
Tja, is het gangbaar om iemand die jonger dan jezelf is, oud te noemen? Ik houd m'n mond maar wijselijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |