Dat we er nog velen mogen krijgen, het drinken zal wel gaanquote:
velen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat we er nog velen mogen krijgen, het drinken zal wel gaan
Verdeeld over een aantal dagenquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
velen?
ik hoef zo geen bier meer hoor
morgen op tijd weer op, schroefjes halen om mijn kentekenplaten te bevestigen
hij kan helemaal de weg opquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Verdeeld over een aantal dagen
De vette kan bijna de weg op dus?
Steeds maar weer uitstel van de keuring, papierenboel, noem maar op... En in al die tijd heb je geen schroefjes gehaald?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:50 schreef D.Rose het volgende:
velen?
ik hoef zo geen bier meer hoor
morgen op tijd weer op, schroefjes halen om mijn kentekenplaten te bevestigen
Geduld is dus eindelijk beloondquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hij kan helemaal de weg op
mits de platen erop zitten
ik wist nog niet hoe ik ze zou moeten bevestigenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:04 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Steeds maar weer uitstel van de keuring, papierenboel, noem maar op... En in al die tijd heb je geen schroefjes gehaald?
6-7-5quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:07 schreef buzzer het volgende:
struisvogelpolitiek
dat praat verdomd lastig he
met een mond vol zand
en borenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Geduld is dus eindelijk beloond
Ff schroeven dus morgen
Je hebt in al die weken niet gekeken hoe dat zou moeten?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik wist nog niet hoe ik ze zou moeten bevestigen
Ah... Er zijn nog andere methoden dan schroefjes?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:07 schreef D.Rose het volgende:
ik wist nog niet hoe ik ze zou moeten bevestigen
Tandartsenpostquote:
Daar val ik niet onder toch?quote:
spijkers, punaises of plakband bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:08 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ah... Er zijn nog andere methoden dan schroefjes?
ik had de platen nog niet, die heb ik vandaag pas gehaaldquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je hebt in al die weken niet gekeken hoe dat zou moeten?
niet echt, maar er zijn vele soorten schroefjesquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:08 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ah... Er zijn nog andere methoden dan schroefjes?
Ja zeg... Al die moeite om een buitenlandse auto te importeren om vervolgens het nummerbord met spijkertjes in je carrosserie te rammen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:10 schreef PrintScreen het volgende:
spijkers, punaises of plakband bijvoorbeeld
Nou zo te zien twijfel ik me daar wel heel er aanquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar val ik niet onder toch?
dat blijft niet goed hangen in de fiberglassquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:12 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja zeg... Al die moeite om een buitenlandse auto te importeren om vervolgens het nummerbord met spijkertjes in je carrosserie te rammen.
Okee. Even voor de duidelijkheid. D'r zaten waarschijnlijk al platen met schroefjes op, maar omdat je nu een andere maat platen hebt moeten er schroefjes op een andere plaats in zodat er eerst weer extra gaatjes in het koetswerk geboord moeten worden. Je kunt niet de schroefjes hergebruiken die al bij de oude platen zaten?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:12 schreef D.Rose het volgende:
niet echt, maar er zijn vele soorten schroefjes
Jullie twee avatars zijn trouwens best moeilijk te onderscheiden zo.quote:
Momentopnames moet je negerenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou zo te zien twijfel ik me daar wel heel er aan![]()
Je bent trots op me hé?quote:
Daar had Arcee het ook al overquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:15 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jullie twee avatars zijn trouwens best moeilijk te onderscheiden zo.
...sprak de ervaringsdeskundige.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:14 schreef D.Rose het volgende:
dat blijft niet goed hangen in de fiberglass
Donker beest op groene achtergrond. D'r is wel onderscheid maar zo in een oogwenk lijken ze gewoon veel op elkaar.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:16 schreef PrintScreen het volgende:
Daar had Arcee het ook al over
Ik persoonlijk zie echt een duidelijk verschil
Er wordt niks bij mij genegeertquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Momentopnames moet je negeren![]()
[..]
Je bent trots op me hé?
uhh.....ja, ongeveerquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:14 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Okee. Even voor de duidelijkheid. D'r zaten waarschijnlijk al platen met schroefjes op, maar omdat je nu een andere maat platen hebt moeten er schroefjes op een andere plaats in zodat er eerst weer extra gaatjes in het koetswerk geboord moeten worden. Je kunt niet de schroefjes hergebruiken die al bij de oude platen zaten?
de mol ben ik, PS heeft een poesquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:15 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jullie twee avatars zijn trouwens best moeilijk te onderscheiden zo.
zover wou ik niet gaanquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:16 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
...sprak de ervaringsdeskundige.
Die poes is zeer toepasselijk, gezien het een vrouwelijk exemplaar betreft.quote:
mol, katquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:17 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Donker beest op groene achtergrond. D'r is wel onderscheid maar zo in een oogwenk lijken ze gewoon veel op elkaar.
If you can't beat 'em, join 'em?quote:
Johquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
de mol ben ik, PS heeft een poes
Ben je er al uit?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Er wordt niks bij mij genegeert![]()
Sorry jonge/meisje/vrouw/man/heer/dame![]()
Thats the way I like itquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:23 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
If you can't beat 'em, join 'em?
ik ben geen BB verslaafdequote:Op zaterdag 10 september 2005 01:22 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Die poes is zeer toepasselijk, gezien het een vrouwelijk exemplaar betreft.
En de Mol is ook zeer toepasselijk tegenwoordig: wat voor beter beeld past er bij 's werelds grootste BB verslaafde tenslotte?
dat waren mijn eerste woorden toen ik de moed had opgegeven jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:23 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
If you can't beat 'em, join 'em?
BBquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ben geen BB verslaafde
ik volg het alleen
nope, ik doe rijtjes en niet de gangquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeg, we blijven niet aan de gang he
ik welquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
BB
Ik heb er nog nooit een aflevering van gezien, vroeger niet en nu niet
En je kwam er sterker uit?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat waren mijn eerste woorden toen ik de moed had opgegeven ja
Zwaktebod.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:25 schreef D.Rose het volgende:
dat waren mijn eerste woorden toen ik de moed had opgegeven ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |