Vrouwen en leeftijden schatten, da's een wespennest waar je je echt niet in wilt begeven.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Laten we het dan maar op 100 houden
absoluut nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tja, grijs gebied... Het werkt waarschijnlijjk in zoverre wèl verslavend dat je er meer tijd aan besteedt dan je op voorhand plant. Later naar bed enzo dan normaal... Maar ja, da's met alles wat leuk is. Een nieuw computerspelletje bijvoorbeeld. Kun je soms zo ávonden aan kwijt zijn zonder dat je het doorhebt.
quote:
Deed is verleden tijd, je doet het volgens mij nog steedsquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja maar... Dat dééd ik toch ook?
Nog ouder dan ik benquote:
beetje maarquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Deed is verleden tijd, je doet het volgens mij nog steeds
[..]
Nog ouder dan ik ben
Welnéé. Ik doe het soms. Als ik aandrang heb. En als ik het heb gedaan dan is het weer voorbij. Per definitie "deed" dus.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:41 schreef PrintScreen het volgende:
Deed is verleden tijd, je doet het volgens mij nog steeds
Het is idd maar een ietsiepietsiequote:
age ain't nothing but a numberquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is idd maar een ietsiepietsie![]()
Je hebt ook die vier-streams-tegelijk pagina aanstaan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:41 schreef D.Rose het volgende:
absoluut niet
ik heb de beelden aanstaan als ik achter de pc zit, maar ga er niet later door naar bed
alhoewel, gisteren 1 minuut
Ik doe het ook soms, wat ik soms doe is relatief maar ik doe het wel, somsquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Welnéé. Ik doe het soms. Als ik aandrang heb. En als ik het heb gedaan dan is het weer voorbij. Per definitie "deed" dus.
er is alleen een verscil tussen 1, 2 of 3 cijfersquote:
Dat is toch niet net zoiets als een lelijk iemand die zegt dat vooral het innerlijk telt?quote:
Hoi of doei?quote:
Het is precies hetzelfdequote:Op zaterdag 10 september 2005 01:48 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat is toch niet net zoiets als een lelijk iemand die zegt dat vooral het innerlijk telt?
4 streams is 1 site, dus jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:47 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je hebt ook die vier-streams-tegelijk pagina aanstaan?
Waarom is het dat mensen voor de tv zitten, maar achter de PC? Vreemd eigenlijk.
nee, tenzij je mij oud vindt?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:48 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat is toch niet net zoiets als een lelijk iemand die zegt dat vooral het innerlijk telt?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Q.......en Q
Quuuuuuhuuuuhuuuuuuuu
huuuhuuhuuhuuuuuuhuuuhuuhuhuhu
Jeugdsentiment?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Q.......en Q
Quuuuuuhuuuuhuuuuuuuu
huuuhuuhuuhuuuuuuhuuuhuuhuhuhu
Had ie weer foto's?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:57 schreef qu63 het volgende:
waar zijn je foto's D.!
Tja, is het gangbaar om iemand die jonger dan jezelf is, oud te noemen? Ik houd m'n mond maar wijselijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |