ja, dat is het zeker, het wordt tijd dat daar verandering in komtquote:
Ik weet niet of de huidige bevolking van dit wervelende topic dat trekt hoor, poëziequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja, dat is het zeker, het wordt tijd dat daar verandering in komt
na volgende week of zo wil ik wel weer eens een poging wagen
ik ben een taaiequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik weet niet of de huidige bevolking van dit wervelende topic dat trekt hoor, poëzie![]()
Ik wel iigquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik weet niet of de huidige bevolking van dit wervelende topic dat trekt hoor, poëzie![]()
ja ik ookquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
daarom moet je ook roken als je zwanger bent! Versnelt de stofwisseling!!
Ik snap die Tanja wel![]()
ik ga der veurquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je bent niet bang voor een uitdaging in elk geval![]()
Ik ga morgen eens kijken hoe de verhoudingen liggenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook
Mijn sympathie had ze niet echt, vanwege dat roken, maar wat voor een grafkankerteringhoereneukfout is die ruud de wild dan wel zeg![]()
ik ben er klaar mee
Hoezo? Ik volg het even niet...?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook
Mijn sympathie had ze niet echt, vanwege dat roken, maar wat voor een grafkankerteringhoereneukfout is die ruud de wild dan wel zeg![]()
ik ben er klaar mee
ik volg het wel, ze speelde net verstoppertjequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoezo? Ik volg het even niet...?
Ik lees het jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik volg het wel, ze speelde net verstoppertje
beter had je hem niet kunnen samenvattenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook
ik ben er klaar mee
die Moeder aller Verliezers had bekend gemaakt dat ze een meisje verwachtte, nog voordat ze het zelf wist. En daarom wil ze nu weg uit dat huisquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoezo? Ik volg het even niet...?
Oprotte daar is al een ander forum voorquote:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind Ruud het wel leuk doen. En Tanja had gewoon gezegd dat ze het prima vond als het op TV werd gezegd. ze wilde het alleen zelf niet weten. Tja, moet je dat maar niet zeggen. Stomme snol is het
Anyway, ik ben een dutje doen de komende acht uur. truste allemaal!
Dat hadden ze gewoon met haar afgesproken hoor! Maar ze bedacht zich achterafquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die Moeder aller Verliezers had bekend gemaakt dat ze een meisje verwachtte, nog voordat ze het zelf wist. En daarom wil ze nu weg uit dat huis
Slaap goedquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind Ruud het wel leuk doen. En Tanja had gewoon gezegd dat ze het prima vond als het op TV werd gezegd. ze wilde het alleen zelf niet weten. Tja, moet je dat maar niet zeggen. Stomme snol is het
Anyway, ik ben een dutje doen de komende acht uur. truste allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |