vaatwassers zijn okequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ook.
Laatst deed ik bij Arty een afwasje, zegt 'ie: "Je kan zien dat jij nooit afwast, je doe het een beetje eh... raar."
Ik ben het gewoon verleerd![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ook.
Laatst deed ik bij Arty een afwasje, zegt 'ie: "Je kan zien dat jij nooit afwast, je doe het een beetje eh... raar."
Ik ben het gewoon verleerd![]()
ik funcioneer nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:03 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Een dweil functioneert ook niet, leert de ervaring
struisvogelpolitiekquote:
Maar rennen kunnen ze welquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
struisvogelpolitiek
dat praat verdomd lastig he
met een mond vol zand
daarom moet je ook roken als je zwanger bent! Versnelt de stofwisseling!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb toch niet verteld dat je er ook ontzettend van aan komt ?
Struisvogels rennnen normaal gesproken als struisvogelsquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als, ehm struisvogels
of windhonden
tamelijk wel nogal iddquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:10 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Struisvogels rennnen normaal gesproken als struisvogels
Dat is lang geledenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
struisvogelpolitiek
dat praat verdomd lastig he
met een mond vol zand
ja, dat is het zeker, het wordt tijd dat daar verandering in komtquote:
Ik weet niet of de huidige bevolking van dit wervelende topic dat trekt hoor, poëziequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja, dat is het zeker, het wordt tijd dat daar verandering in komt
na volgende week of zo wil ik wel weer eens een poging wagen
ik ben een taaiequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik weet niet of de huidige bevolking van dit wervelende topic dat trekt hoor, poëzie![]()
Ik wel iigquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik weet niet of de huidige bevolking van dit wervelende topic dat trekt hoor, poëzie![]()
ja ik ookquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
daarom moet je ook roken als je zwanger bent! Versnelt de stofwisseling!!
Ik snap die Tanja wel![]()
ik ga der veurquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je bent niet bang voor een uitdaging in elk geval![]()
Ik ga morgen eens kijken hoe de verhoudingen liggenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook
Mijn sympathie had ze niet echt, vanwege dat roken, maar wat voor een grafkankerteringhoereneukfout is die ruud de wild dan wel zeg![]()
ik ben er klaar mee
Hoezo? Ik volg het even niet...?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook
Mijn sympathie had ze niet echt, vanwege dat roken, maar wat voor een grafkankerteringhoereneukfout is die ruud de wild dan wel zeg![]()
ik ben er klaar mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |