Afwassenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:57 schreef Tha_T het volgende:
[..]
De afwas toch ook zeker he. Sta ik daar straks weer alleen
dan gebruik je een theedoekquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]Geen handdoek in mijn handen
Want als ik ergens een schurft-hekel heb, is het wel afwassen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]Geen handdoek in mijn handen
Want als ik ergens een schurft-hekel heb, is het wel afwassen.
ik heb toch niet verteld dat je er ook ontzettend van aan komt ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarom vertel je dat nou![]()
Nouwissut geen verrassing meeeer![]()
vaatwassers zijn okequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ook.
Laatst deed ik bij Arty een afwasje, zegt 'ie: "Je kan zien dat jij nooit afwast, je doe het een beetje eh... raar."
Ik ben het gewoon verleerd![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ook.
Laatst deed ik bij Arty een afwasje, zegt 'ie: "Je kan zien dat jij nooit afwast, je doe het een beetje eh... raar."
Ik ben het gewoon verleerd![]()
ik funcioneer nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:03 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Een dweil functioneert ook niet, leert de ervaring
struisvogelpolitiekquote:
Maar rennen kunnen ze welquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
struisvogelpolitiek
dat praat verdomd lastig he
met een mond vol zand
daarom moet je ook roken als je zwanger bent! Versnelt de stofwisseling!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb toch niet verteld dat je er ook ontzettend van aan komt ?
Struisvogels rennnen normaal gesproken als struisvogelsquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als, ehm struisvogels
of windhonden
tamelijk wel nogal iddquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:10 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Struisvogels rennnen normaal gesproken als struisvogels
Dat is lang geledenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
struisvogelpolitiek
dat praat verdomd lastig he
met een mond vol zand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |