Done.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:17 schreef freako het volgende:
Nep-relschoppers schoppen oefening in de war
Wil de mod van dienst even de topictitel aanpassen? Het topic heeft niets met woordenboeken van doen.
Zou je hier niet liever met wat kunstenaars over babbelen... Bijvoorbeeld in TTK.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:46 schreef McCarthy het volgende:
Andere verdeling cultuursubsidies
kickje POL aub
Mergeverzoek gedaan.quote:Op maandag 19 september 2005 13:32 schreef freako het volgende:
Rutte: zware sanctie op overschrijven scriptie.
Plagiëren? Dan niet afstuderen!
Zelfde onderwerp, de bovenste is de oudste.
Gedaan.quote:Op maandag 19 september 2005 16:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Meisje vermist op Aruba #7 - Stilte voor de storm?
Kan een mod hier #7 van maken in plaats van #&.
Alvast bedankt voor de moeite.
Laat maar luie hondenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:40 schreef Drugshond het volgende:[Centraal Hurricane Katrina] Problemen in New Orleans deel 7 (laatste postings) en Nieuwe orkaan belemmert terugkeer. samenvoegen tot een centraal [Rita] orkaan topic. Die begint nu goed te lopen. Eerste evacuatie maatregelingen zijn al van kracht.
Maakt denk ik weinig uit waar deze staat. Even lachen en afzakken zou ik zeggen.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:31 schreef McCarthy het volgende:
Paris Hilton vulgair en lelijk
is dit wel nieuws?
niet meer iets voor lifestyle?
Tja.. dat is ook een optiequote:Op woensdag 21 september 2005 11:02 schreef Mutant01 het volgende:
Ow, had hem net geslotenMoet wat vaker refreshen denk ik.
Dat weet ikquote:Op woensdag 21 september 2005 19:30 schreef static het volgende:
Nieuwe Revu: " Antillianen vinden 'gangbangen' heel gewoon!"
Dat heeft hij helemaal aan zichzelf te danken, Mutant01.
Knul, ik ben al een stuk of dertig keer gebanned, zo bijzonder is dat niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:43 schreef i-spy24 het volgende:
Niet voor niets is hij eerder gebanned en we tellen af hoeveel insults hij nog geeft zodat hij weer kan gaan afkoelen voor een wat langere tijd.
Op zich misschien wel. Hier lijkt het me echter grappig bedoeld. Desalnietemin ongepast dus verwijderd.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:54 schreef Meh7 het volgende:
Aardbeving op planeet Mars <- hij is opzich best racistisch bezig
Die is gemerged met meki's mars topicquote:Op donderdag 22 september 2005 10:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Waar is mijn topic over het smelten van de polen en het warmer worden van het klimaat op mars gebleven?
Over welke handenbinders hebben we het hier (naast BSB) precies?quote:Op donderdag 22 september 2005 13:33 schreef Johan_de_With het volgende:
Droogt jullie filantropie ten aanzien van handenbinders als Bansheeboy ooit wel eens op?
Alleen Bansheeboy is ruim voldoende.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:06 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Over welke handenbinders hebben we het hier (naast BSB) precies?
Omdat hij beter op zijn woorden letquote:Op donderdag 22 september 2005 14:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Alleen Bansheeboy is ruim voldoende.
Misschien zou ''men'' inmiddels zo verstandig moeten zijn om er niet op in te gaan, maar de etter voegt werkelijk niets toe en verstiert alles. Als Darkdancer voor dezelfde geintjes de wacht wordt aangezegd, waarom dit schepsel dan niet?
Beetje raar om Darkdancer erbij te halen, gezien het bij hem om meerdere zaken ging en idd zoals KlowJow al zei, BSB meer op zn woorden let.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Alleen Bansheeboy is ruim voldoende.
Misschien zou ''men'' inmiddels zo verstandig moeten zijn om er niet op in te gaan, maar de etter voegt werkelijk niets toe en verstiert alles. Als Darkdancer voor dezelfde geintjes de wacht wordt aangezegd, waarom dit schepsel dan niet?
Wat ik uit zijn post opmaak is dat Mohammed B inderdaad als een zeer rustige jongen werd gezien, ook door zijn voormalige docenten. Misschien denkt BSB dat Submission hem getriggerd heeft, nou dat mag hij denken daar is niets op tegen. Dat jij het niet met hem eens bent, mag ook. Ook jij mag watten in je oren stoppen en zijn mening negeren. Indien er sprake is van grove beledigingen of rechtstreeks minachtingen (dus schelden, op de persoon spelen), dan is er duidelijk sprake van een policy-schending.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:39 schreef Johan_de_With het volgende:
Ach ja, als iemand watten in zijn oren stopt en maar blijft roepen ''Mohammed B. was zo bedaard tot Submission verscheen'', een keer of tweehonderd, dan valt er ook geen onvertogen woord. Het geeft echter blijk van een minstens even grote minachting voor gespreksgenoten, misschien nog wel groter aangezien het hier echt een kwestie is van berekening. Het gesprek is evengoed verziekt.
Zijn ''mening'' is volkomen tegengesteld aan de feiten en is dus gewoon een leugen. Als iemand dan in arren moede gaat zitten schelden omdat Bansheeboy met een ijselijke arrogantie onverstoorbaar zijn lulverhaal blijft doen, dan kan ik dat best begrijpen. (Ik voel een volkomen onterechte vergelijking met Theo van Gogh opkomenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat ik uit zijn post opmaak is dat Mohammed B inderdaad als een zeer rustige jongen werd gezien, ook door zijn voormalige docenten. Misschien denkt BSB dat Submission hem getriggerd heeft, nou dat mag hij denken daar is niets op tegen. Dat jij het niet met hem eens bent, mag ook. Ook jij mag watten in je oren stoppen en zijn mening negeren. Indien er sprake is van grove beledigingen of rechtstreeks minachtingen (dus schelden, op de persoon spelen), dan is er duidelijk sprake van een policy-schending.
Ook feiten kan je anders interpreteren JdW.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zijn ''mening'' is volkomen tegengesteld aan de feiten en is dus gewoon een leugen.
Alles goed en wel, maar dat dan toch niet in een topic die slechts in de ogen van een tweetal tekkels in verband staat met Ayaan en Wijlen Theo van G? BSB loopt gewoon te trollen, en effectief ook, want het topic gaat allang niet meer over een 'schandalige' Iraanse propagandafilm.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat ik uit zijn post opmaak is dat Mohammed B inderdaad als een zeer rustige jongen werd gezien, ook door zijn voormalige docenten. Misschien denkt BSB dat Submission hem getriggerd heeft, nou dat mag hij denken daar is niets op tegen. Dat jij het niet met hem eens bent, mag ook. Ook jij mag watten in je oren stoppen en zijn mening negeren. Indien er sprake is van grove beledigingen of rechtstreeks minachtingen (dus schelden, op de persoon spelen), dan is er duidelijk sprake van een policy-schending.
En liegen mag niet volgens de policy?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zijn ''mening'' is volkomen tegengesteld aan de feiten en is dus gewoon een leugen.
Dat het deels offtopic is ben ik met je eens, maar sommige mensen trekken nu eenmaal verbanden met andere zaken. Vergelijkingen zijn nu eenmaal toegestaan, of deze kloppen of niet, laat ik in het midden.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:50 schreef L-Dopa het volgende:
[..]
Alles goed en wel, maar dat dan toch niet in een topic die slechts in de ogen van een tweetal tekkels in verband staat met Ayaan en Wijlen Theo van G? BSB loopt gewoon te trollen, en effectief ook, want het topic gaat allang niet meer over een 'schandalige' Iraanse propagandafilm.
Verder denkt ie maar wat ie denkt overigens
Voor een moderator is het moeilijk te zien of een persoon bewust liegt of dat hij zijn mening echt uitdraagt. Dat begrijp je neem ik aan?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Liegen=laxatie.
Ja, dat begrijp ik. Maar naar mijn mening is het onmogelijk om je een beetje in de zaak te verdiepen(het negatief advies dat de politie gaf betreffende een baan van B. als bewaker, http://www.nu.nl/news.jsp?n=570134&c=13 en andere incidenten http://www.geocities.com/(...)ijkstra27012005.html ) en dan nog vol te houden dat hij pas naar aanleiding van ''Submission'' of zelfs de dood van zijn moeder radicaliseerde.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Voor een moderator is het moeilijk te zien of een persoon bewust liegt of dat hij zijn mening echt uitdraagt. Dat begrijp je neem ik aan?
jouw geloofwaardigheid begint de laatste tijd ook humoristische vormen aan te nemen met je gedram over je debiele essays, vage oneliners en getroll.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En liegen mag niet volgens de policy?
Maar ff zonder dollen. Een mening moet kunnen op Fok!, en zeker als de mening genunuanceerd wordt gebracht zonder anderen te beledigen. Ik vind wederzijds respect van enorm belang. Bekende kwaliteitsusers als X-Ray en Dora trapten telkenmale in dezelfde val waardoor hun geloofwaardigheid niet meer gegarandeerd kon worden, omdat ze allemaal dezelfde denkfout maakten: meningen brengen op een beledigende manier. Daar houd ik mijzelf dus verre van.˛
waar geloof ik in ?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
jouw geloofwaardigheid begint de laatste tijd ook humoristische vormen aan te nemen met je gedram over je debiele essays, vage oneliners en getroll.
nu weet ik dat je gaat zeggen 'mijn reacties zijn altijd serieus en waardevol en ik ben supercool en soms om de sfeer luchtig te houden zit er soms een kleine knipoog tussen maar verder ben ik de beste user hier op fok! en zeker op NWS itt tot jan en alleman die alleen maar uit is om moslims te etteren' of iets in die trent maar daar gelooft inmiddels ook niemand meer in ... behalve Meki
misschien tijd om een pas op de plaats te maken oid
Ik weet dat je een grapje maaktquote:Op donderdag 22 september 2005 22:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
jouw geloofwaardigheid begint de laatste tijd ook humoristische vormen aan te nemen met je gedram over je debiele essays, vage oneliners en getroll.
je vergeet meh7quote:Op donderdag 22 september 2005 22:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
nu weet ik dat je gaat zeggen 'mijn reacties zijn altijd serieus en waardevol en ik ben supercool en soms om de sfeer luchtig te houden zit er soms een kleine knipoog tussen maar verder ben ik de beste user hier op fok! en zeker op NWS itt tot jan en alleman die alleen maar uit is om moslims te etteren' of iets in die trent maar daar gelooft inmiddels ook niemand meer in ... behalve Meki
misschien tijd om een pas op de plaats te maken oid
En het leuke is toch dat ik het goed met Sp3c kan vinden. Zo nu en dan een meningsverschil moet kunnnen, en zeker op een forum.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:31 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je vergeet meh7![]()
100% eens mooie post![]()
Als het als drammen overkomt bied ik oprecht mijn excuses aan, het is absoluut niet mijn intentie. Je kunt van mij niet zeggen dat ik niet inhoudelijk discusseer, daar waar anderen op de man spelen en beledigingen hanteren als ware het broodjes kaas blijf ik altijd correct, althans dat vind ik.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:27 schreef sp3c het volgende:
ik beweer ook nix anders, maar de laatste tijd zit je te drammen ... het doet me denken aan je 'been there done that' fase
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:59 schreef sp3c het volgende:
soms vraag ik me af hoe dat er op je werk aan toe gaat
baas: het is niet goed, doe het nog een keer
bsb: het is wel goed, ik doe het altijd goed ... anderen doen het niet goed
baas: nee het was echt niet goed hoor doe het nog is
bsb: het was geweldig, het doet me denken aan een van mijn essays
baas: koffie ...
bsb: mijn koffie is geweldig goed, wil je die niet proberen? het is vrome moslim koffie
baas: nee ik wil hollandse koffie, sterk, zwart en zonder suiker of melk
bsb: hier heb je mijn koffie
baas: ... zucht
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:59 schreef sp3c het volgende:
soms vraag ik me af hoe dat er op je werk aan toe gaat
baas: het is niet goed, doe het nog een keer
bsb: het is wel goed, ik doe het altijd goed ... anderen doen het niet goed
baas: nee het was echt niet goed hoor doe het nog is
bsb: het was geweldig, het doet me denken aan een van mijn essays
baas: koffie ...
bsb: mijn koffie is geweldig goed, wil je die niet proberen? het is vrome moslim koffie
baas: nee ik wil hollandse koffie, sterk, zwart en zonder suiker of melk
bsb: hier heb je mijn koffie
baas: ... zucht
De insteek van de topic is onzinnig. De wereldbank heeft niets te zeggen over de inrichting van onze arbeidsmarkt en ons immigratiebeleid en kan dus nooit verantwoordelijk zijn voor wat TS suggereert. Verder is het een opiniestuk dat eerder betrekking heeft op de staatsinrichting en politieke en economische ontwikkelingen in Nederland en de wereld zoals TS ze ziet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ey apen, waarom is het volgende topic dicht:
Wereldbank wakkert burgeroorlog aan........ ?
Ik denk dat het een machtig intressante discussie had kunnen worden.
Wel fijn dat je respect hebt voor de restquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ey apen
Concurreren met wedezijds respect is okay.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:20 schreef Drugshond het volgende:
Yo BSB,
We waren eerst collega's, maar als het meezit zijn we over 2 weken zijn we concurrenten van elkaar. (Ongeveer) dezelfde job, different company. Laat wel weten als het zover is.
dat maakt me toch wel nieuwsgierig ... wat voor figuur is die BSB nu in het echte leven?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:20 schreef Drugshond het volgende:
Yo BSB,
We waren eerst collega's, maar als het meezit zijn we over 2 weken zijn we concurrenten van elkaar. (Ongeveer) dezelfde job, different company. Laat wel weten als het zover is.
Een voorbeeldig model Nederlandse burger, met religieuze waanideeen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:42 schreef sp3c het volgende:
dat maakt me toch wel nieuwsgierig ... wat voor figuur is die BSB nu in het echte leven?
Eigenlijk zou iedereen een voorbeeld moeten aannemen van BSB.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:13 schreef sp3c het volgende:
whehehe ... zelfde als hier dus eigenlijk
draagt hij ook wel is jurken?
Ik zal het even regelen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:41 schreef freako het volgende:
Over die uitlokking mbt drugshandel
Er staat in POL een iets ouder topic over hetzelfde onderwerp:
"Zwarte Cobra" moet terug naar Nederland
Het geheel is volgens mij echter meer iets voor NWS
Dank je wel ex-collega, ik heb je ook hoog zitten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iedereen een voorbeeld moeten aannemen van BSB.De wil om iets op te bouwen. De wil om te werken. Netjes gekleed rondlopen. En perfect Nederlands sprekend. En zijn mening is ongezouten (op dit forum, en daaraan maak ik me ook schuldig).
uit jouw mond (nou ja toetsenbord eigenlijk) is dat een compliment naar mijquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:50 schreef Meh7 het volgende:
Ik vind BSB juist een kwaliteitsuser hier op Fok!, hij is een van de weinigen die zaken objectief durft te bekijken. Het is elke keer weer een opluchting om iets normaals te kunnen lezen tussen al dat getroll (GewoneMan, finder_elf_counterstrike, etc). Waar kan ik op hem stemmen als er weer een mod gekozen wordt?
Is de gewoonte om larie uit te kramen van de ''benoemingen'' overgeslagen tot het overleghoekje?quote:Op maandag 26 september 2005 01:22 schreef Dagonet het volgende:
Die titel helpt niet echt he, van de FAQ. Sorry klowjow, niemand is geďnteresseerd in een nakende jij.
Ik ga wel even op het weblog kijken en in de FAQ her en der wat plaatjes van leuke vrouwen al dan niet in staat van ontkleding er tussen frotten.
Als het werkt voor kwakkelende tv-zenders moet het hier ook lukken.
Oh, en had ik al gezegd dat de NWS mods een briljante FAQ hebben opgesteld?
Jij zou er goed aan doen die anti-islamitische websites (for dummies) naast je neer te leggen en de Koran eens te gaan lezen. Niet dat je dan een positief beeld krijgt van de hele poppenkast, maar je zult zien dat je inzicht stukken beter wordt.quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 18:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Jij zou er goed aan doen die anti-islamitische websites (for dummies) naast je neer te leggen en de Koran eens te gaan lezen. Niet dat je dan een positief beeld krijgt van de hele poppenkast, maar je zult zien dat je inzicht stukken beter wordt.
Done.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:15 schreef McCarthy het volgende:
franse commandos pakken stakend en krakend tuig hard aan
moet zijn "franse commandos pakken stakend en krakend tuig hard aan"
Een mening moet kunnen, en hoewel ik mezelf daar nooit mee bezig moet af en trollen ook kunnen, maar wat jij hier post is gewoon een pure belediging voor de 1,5 miljoen bonafide Moslims die gestaag groeien in getalen in dit land, dit is dus weinig respectvol, edoch heb ik je nog steeds hoog zitten en verdien je mijn respect, puur op basis van je mens zijn.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:25 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
zo'n groep hebben we hier ook in nederlands, moslims genaamd. ben blij dat je eindelijk inziet hoe je dat schorrie-morrie moet aanpakken!
Oh ok, dan hoeven we onderstaande post van je niet serieus te nemen neem ik aan?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:57 schreef DarkDancer het volgende:
sorry ben beetje opgefokt, heb al minstens 8 bakken koffie gehad sinds vanochtend
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:25 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
zo'n groep hebben we hier ook in nederlands, moslims genaamd. ben blij dat je eindelijk inziet hoe je dat schorrie-morrie moet aanpakken!
euh, waarom moeten ze wel afrikanen aanpakken in marokko en hier niet de criminele terroristische moslims?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:16 schreef Meki het volgende:
Maar de Afrikanen moeten ze keihard aanpakkenterug naar Ghana want ze zwerven daar rond en zorgen voor grote criminaliteit in Marokko
![]()
Omdat ze hier niet illegaal zijn en daar wel.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:13 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
euh, waarom moeten ze wel afrikanen aanpakken in marokko en hier niet de criminele terroristische moslims?
fijne redenatie. hieruit kan dus geconcludeerd worden dat terrorisme en criminaliteit wel getolereerd moet worden als ze een verblijfsvergunning hebben!quote:Op donderdag 29 september 2005 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat ze hier niet illegaal zijn en daar wel.Overigens heb ik meki nooit horen zeggen dat ze de criminele terroristische moslims hier niet aan moeten pakken.
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:57 schreef DarkDancer het volgende:
sorry maar dat is gewoon achterlijk.
meki opent steeds topics waarin hij nederlanders belachelijk maakt en ons uitmaakt voor racisten en bevooroordeeld.
opent hij een post waarin afrikanen marokko "invallen" is hij opeens tegen keihard optreden. moet hij wel met gelijke maten meten he!
(@ sp3c--->anders loop je met je luie donder ff naar de supermarkt!)
sorry ben beetje opgefokt, heb al minstens 8 bakken koffie gehad sinds vanochtend
oow echt waarquote:Op donderdag 29 september 2005 23:28 schreef sp3c het volgende:
hey dit is feedback (en slowchat) ga lekker op msn elkaarzitten jennen!
hoessein@hotmail.comquote:Op donderdag 29 september 2005 23:31 schreef Meki het volgende:
[..]
oow echt waar
maar hij heeft geen msn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |