Iemand met meer smaak. Jammer, ik zal em missenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
martijn krabe had iemand anders' aars verbouwd?
*wil die ook graag vergeten*quote:Op woensdag 7 september 2005 23:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
je vergeet de tieten
Ik denk nooit aan tieten.. word ik misselijk van ..quote:Op woensdag 7 september 2005 23:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
je vergeet de tieten
Het maakt DIK. DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK <-------------------------------- ERG DIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 september 2005 23:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
Ik heb het lichaam van een atleet.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:40 schreef Cazman het volgende:
[..]
Het maakt DIK. DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK <-------------------------------- ERG DIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar merk ik dan verdraaid weinig vanquote:Op woensdag 7 september 2005 23:40 schreef Cazman het volgende:
[..]
Het maakt DIK. DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK <-------------------------------- ERG DIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
man, ik ben pas 18.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
die twintig jaar geleden is gestopt met sporten, en begonnen is met een ontdekkingstocht door de wondere wereld van de Snackbar?
jaja, bewijs dat maar even met een fotoquote:Op woensdag 7 september 2005 23:42 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Daar merk ik dan verdraaid weinig van![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:42 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Daar merk ik dan verdraaid weinig van![]()
Wacht maar. WACHT MAAR.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb het lichaam van een atleet.
jaja, bewijs dat maar even met een fotoquote:Op woensdag 7 september 2005 23:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb het lichaam van een atleet.
tijd voor kylie, madonna, handtasjes en plateauzolen!quote:Op woensdag 7 september 2005 23:45 schreef petre86 het volgende:
Bier en Frituur is een andere reeks hoor heren
trussen
er staat ergens een foto van een gedeelte van mij ergens in een oud topic. balen voor jou dat de zoekfunctie het niet doetquote:Op woensdag 7 september 2005 23:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
jaja, bewijs dat maar even met een foto
van de weegschaal
daag je me uit?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:46 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
er staat ergens een foto van een gedeelte van mij ergens in een oud topic. balen voor jou dat de zoekfunctie het niet doet![]()
is ie altijdquote:Op woensdag 7 september 2005 23:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
Cazman, ben je nou nog steeds Joost?
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
tijd voor kylie, madonna, handtasjes en plateauzolen!
het is hier geen AA meeting....quote:Op woensdag 7 september 2005 23:50 schreef Stroekie het volgende:
"schuift op om de kring wat groter te maken zodat CDP er ook bij kan komen zitten"
Nee...quote:Op woensdag 7 september 2005 23:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
zijn we aan het cirkeltrekken?
okay medical assistence, you're dismissedquote:Op woensdag 7 september 2005 23:51 schreef Vlarp het volgende:
Zo.. 2e flesje Grolsch..
ik ook..... en het was KUTquote:Op woensdag 7 september 2005 23:51 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb een stukje gehoord van madonna's nieuwe singel![]()
![]()
Nee dit is beter en goedkoper dan een therapeutquote:Op woensdag 7 september 2005 23:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
het is hier geen AA meeting....
nou
ja
eigenlijk....
is dat abba teens?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
http://www.motorola.com/sm/fullscreen/rokr_tune.mp3
Op hoeveel flesjes zit jij al?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
het is hier geen AA meeting....
nou
ja
eigenlijk....
Ik heb het namelijk al gevonden.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:52 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Das jou interpretatie!
@ Wonderer. Gefeliciteerd![]()
gaan we blowen?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:56 schreef Ryan_R het volgende:
Maar Vlarp, waar blijf je nou met je tips?![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
http://www.motorola.com/sm/fullscreen/rokr_tune.mp3
KUG = GAYquote:Op woensdag 7 september 2005 23:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
waarom praat ik over madonna
ik vind het helemaal geen leuke muziek (stiekem wel een beetje)
I'm GAY for you, SPIDERMAN!quote:
en wolterquote:Op woensdag 7 september 2005 23:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
tegen die tijd wil jij frans ook op repeat
Ik heb nu even helemaal niks aanstaan...quote:Op woensdag 7 september 2005 23:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
tegen die tijd wil jij frans ook op repeat
Succesquote:Op donderdag 8 september 2005 00:00 schreef creno het volgende:
in een roes...gimmi gimmi gimmi... ga ik ff bigbrother kijken !
feestje?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
I'm GAY for you, SPIDERMAN!
.... wazig binnenpretje met alle stemmen in m'n hoofd...
rene heeft maar 1 leuk liedje....quote:Op donderdag 8 september 2005 00:00 schreef Stroekie het volgende:
Maar hebben jullie Rene Schuurmans dan al eens aan Vlarp laten horen
da's toch nog meer dan Frans en Wolter bij elkaar ?
Alleen, WELK liedje was dat ook alweer?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:57 schreef creno het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
hierbij verklaar ikKugari-ken
heilig !
nu hoor ik hem met intro, had alleen het refrein gehoord, die sample van ABBA is![]()
het schiet best op eigenlijk jaquote:Op donderdag 8 september 2005 00:00 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben benieuwd naar het aantal posts dat ik vandaag heb gedaan.. het gaat wel over de 100 heen denk ik
Ok, had ik het toch goed. Ik hou die nummers niet uit elkaar.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
Gimme Gimme Gimme
Pff.. ik ookquote:Op donderdag 8 september 2005 00:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik luister naar Mindless Self-Indulgence
"Do unto others"
kijk kijk ik ben hetero HETERO! Ik luister naar rock-punk!
*headbangt*
Raaaaawrgh! Geile wijvuuuuh!
Welke?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:02 schreef Cybart het volgende:
en Frans heeft nu ook zn 3de leuke liedje...
Ik doe meer dan f5enquote:Op woensdag 7 september 2005 23:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Trage reactie.
Of wij gaan te snel
Je bent HOMOquote:Op donderdag 8 september 2005 00:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
fuck waarom weet ik dat dat het nummer van ABBA was dat gesampeld werd...
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
dan luister ik nu even naar KEIN MITLEID FUR DIE MEHRHEID
RAAAAAAAAWR!!!!!
HETEROOOOO!!!!
DIKKE TIETEN!!!
ik moet weer blij wordenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:00 schreef creno het volgende:
in een roes...gimmi gimmi gimmi... ga ik ff bigbrother kijken !
het kwam om 22.15 al, KUT-TALPA
Inderdaad.. en wellicht over 50 jaar met gentherapie al bij de geboorte te verhelpenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik geloof niet dat homosexualiteit een louter genetische zaak is
Hij moet toch eerst nog downloadenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
daarom...doorzuipen voor je luisterd
Etenquote:
Maaarrrrr.. ik heb wel Cyb's visie op de TROS mensen kunnen lezen tussendoorquote:Op donderdag 8 september 2005 00:09 schreef Ryan_R het volgende:
Het gaat lekker snel vanavond
damn, dat was een demo die ik ooit aan het maken was... tot ik perongeluk die files wistequote:Op donderdag 8 september 2005 00:09 schreef creno het volgende:
waarom heb ik een mix van cybart op mijn pc
leki - breaking out (dj Cybart brreaking in the club mix)
nee dat niet, maar wel dat we dat gevoel voor smaak hebben mee gekregen vandaar Abba Madonna Songfestival en meer van dat gegeneraliseerquote:Op donderdag 8 september 2005 00:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik geloof niet dat homosexualiteit een louter genetische zaak is
Kug heeft nog 2 flesjesquote:Op donderdag 8 september 2005 00:12 schreef melissaatje007 het volgende:
Eej, is er nog bier mensen ?
en Ashlee's nieuwe single erg tof vindenquote:
Nog een krat Hertog Jan..quote:Op donderdag 8 september 2005 00:12 schreef melissaatje007 het volgende:
Eej, is er nog bier mensen ?
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee dat niet, maar wel dat we dat gevoel voor smaak hebben mee gekregen vandaar Abba Madonna Songfestival en meer van dat gegeneraliseer
't staat alleen nog niet koud.. wel in de kelder, maar da's niet zo goed als de koelkastquote:
kan niet. Die is dood.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
eeeuw wacht is Cazman nu ineens weer wel gewoon Cazman!?
Leg ze in de diepvriesquote:Op donderdag 8 september 2005 00:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't staat alleen nog niet koud.. wel in de kelder, maar da's niet zo goed als de koelkast
Mij ook..quote:Op donderdag 8 september 2005 00:14 schreef Cazman het volgende:
[..]
Verbaast me nog altijd dat je ma die nog steeds bewaart
*ren*quote:Op donderdag 8 september 2005 00:15 schreef Cybart het volgende:
heb nog een 1,5 liter fles hertog jan staan.....
*mensen lok*
Metalfan Herbarus!!!!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mij ook..
iets met nostalgie ofzo.. al zag het er niet uit..
[afbeelding]
Sorry Kug.. ik geloof dat ik zaterdag even bij Cyb ga kijkenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:15 schreef Cybart het volgende:
heb nog een 1,5 liter fles hertog jan staan.....
*mensen lok*
zet de pc dan beneden.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan moet ik naar beneden.. geen zin in..
Toen was ik nog in den Heer...quote:Op donderdag 8 september 2005 00:16 schreef Cazman het volgende:
Metalfan Herbarus!!!!
SATANNNN!!!!!!!!!!!!!
toen was je nog heteroquote:Op donderdag 8 september 2005 00:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Toen was ik nog in den Heer...
Christelijke metal enzo
Ik kan opzich wel remote inloggen vanaf m'n ma d'r pc beneden..... dankje SAJ!!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
zet de pc dan beneden.
POD?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Toen was ik nog in den Heer...
Christelijke metal enzo
je bent een player of je bent het niet....quote:Op donderdag 8 september 2005 00:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
kut Cyb, die jat ook altijd de beste mannen voor m'n neus weg
erg moeilijk. Zelfs drugs werkt niet :squote:Op donderdag 8 september 2005 00:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ook dat.. ik zocht een manier om m'n homosexuele gevoelens te onderdrukken..
de meesten gaan gewoon rukken... vlarp: cccchhhhrrrrrristelijke metal!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
maar ondertussen staat dat zwarte boekje van je vol met breezahmeisjes, polo-jochies, en ander spulquote:
Da's geen metal.. da's euhm.. punk-achtige rock..quote:
Je bent er goed in geslaagd, je hebt al tijden geen man meer aangeraakt.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
stukje?!?! dat stukje draai je al twee uur aan een stuk das geen stukje meer?!quote:Op woensdag 7 september 2005 23:51 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb een stukje gehoord van madonna's nieuwe singel![]()
![]()
van blowen word ik kei-nichterigquote:Op donderdag 8 september 2005 00:20 schreef Cazman het volgende:
[..]
erg moeilijk. Zelfs drugs werkt niet :s
als dj jean het mag.....quote:Op donderdag 8 september 2005 00:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
maar ondertussen staat dat zwarte boekje van je vol met breezahmeisjes, polo-jochies, en ander spul
Ik deed het beidenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
de meesten gaan gewoon rukken... vlarp: cccchhhhrrrrrristelijke metal!
Ik ken er geen zak van. MAar dan ben ik ook niet van het christelijkequote:Op donderdag 8 september 2005 00:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Da's geen metal.. da's euhm.. punk-achtige rock..
Mortification, Tourniquet en nog meer
maar idd ook POD, Gryp, Spoken, MXPX, Everyday Life, DC Talk enz enz
ja.. i know, van jou word ik ook nichterig !quote:
jij bent dan ook joosjehomotoosjequote:Op donderdag 8 september 2005 00:22 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik ken er geen zak van. MAar dan ben ik ook niet van het christelijke
2 maanden geleden ja.. 2 maanden!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent er goed in geslaagd, je hebt al tijden geen man meer aangeraakt.
drugs of sigaretten?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:22 schreef Cybart het volgende:
ik ben gewoon al 14 uur clean !!!!
*beaamt*quote:Op donderdag 8 september 2005 00:22 schreef creno het volgende:
ja.. i know, van jou word ik ook nichterig !
Die's ook doodquote:Op donderdag 8 september 2005 00:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
jij bent dan ook joosjehomotoosje
waarom denk je dat ik net met coke begon te strooienquote:
ben je een junk-lokker?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:23 schreef creno het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik net met coke begon te strooien
omdat je van dat lelijke neus-schotje afwil?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:23 schreef creno het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik net met coke begon te strooien
het is gezonder als je het niet iedere dag doetquote:Op donderdag 8 september 2005 00:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee douchen....
das best leuk, doe ik elke dag...
wordt je clean van ....
krijg je van douchen nu ook al kanker?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
het is gezonder als je het niet iedere dag doet
nee tochquote:Op donderdag 8 september 2005 00:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
krijg je van douchen nu ook al kanker?
Ik smeer meestal mayo over me hele lichaam heen. dat weert ander vuilquote:Op donderdag 8 september 2005 00:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee douchen....
das best leuk, doe ik elke dag...
wordt je clean van ....
Het zou me niks verbazen.. al die chemische reinigingsstoffen die we gebruikenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
krijg je van douchen nu ook al kanker?
succesquote:Op donderdag 8 september 2005 00:28 schreef Cybart het volgende:
ik weet liever zeker of ik kanker krijg... ik ga roken
tot zo....
waterig. En wel mooi gemaakt. Mooie apparaten en effects en zo.quote:
Gefeliciteerd met je verjaardag!quote:
is het al donderdag?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:36 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag!
Maak er ondanks alles een leuke dag van.
heeft cas een broer dan, en dacht jij dat die heameaux was!?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:36 schreef Cybart het volgende:
is je broer nu toch bekeerd cas?
Jack Johnson staat aanquote:Op donderdag 8 september 2005 00:39 schreef Cybart het volgende:
en vlarp.... hoe bevalt Frans?
zal ie nooit doen. Hij gaat zelfs samenwonen met een vrouwquote:Op donderdag 8 september 2005 00:36 schreef Cybart het volgende:
is je broer nu toch bekeerd cas?
Grrrr wie ben je nou!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:49 schreef Cazman het volgende:
zal ie nooit doen. Hij gaat zelfs samenwonen met een vrouw
Ik moet ook morgen...quote:Op donderdag 8 september 2005 01:00 schreef Stroekie het volgende:
Hierbij draag ik mijn taakover aan de leden van de nachtploeg
succes, ik ga slapen en mij geestelijk voorbereiden op de tandarts![]()
truste
quote:Stephen Simmonds - Tears Never Dry
My only one what have I done Where have all the good times gone. How could I be so cold There's nowhere to hide nowhere to run . We used to have so much fun. Ain't no sunshine when my baby's gone
Chorus:
Nothing but your memories (shalalalalalala) Sorrow and greed In the air that I breathe . So much pain that I can't hide (shalalalalalala)
I wanna try, But the tears never dry .
Now that I know why I exist. How can I go on without you. You left me here without a clue I can't say with words how much I miss I wish that there was something I could do . If I could turn back time you know I would
(chorus)
Now I hope my words could somehow guide. the world today into better ways 'Cause it has been a long time coming here . And on the final day there will be no more words to say, no more games to play
(love is the way)
Don't you know that love is the way
(chorus)
Die stond er al een tijdje.quote:Op donderdag 8 september 2005 08:38 schreef Sunjammer het volgende:
SAJ, wat een geweldige signature![]()
Mogguh ook
Zie 'm nu pas... en zo actief ben ik ook niet hier de laatste tijdquote:Op donderdag 8 september 2005 09:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die stond er al een tijdje.
En daarbij leest volgens mij bijna niemand elkaars signature.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:09 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zie 'm nu pas... en zo actief ben ik ook niet hier de laatste tijd
Laat je je telefoon thuis?quote:Op donderdag 8 september 2005 09:52 schreef Cybart het volgende:
mensen die je wakker smsen op je vrije dag
koffie
Dat zijn de fijnste ochtenden.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:29 schreef Semisane het volgende:
HALLOOOOOOOWat is het weer een fijne dag...
Wekker ging --> zet weeker uit --> doe ogen weer dicht --> doe ogen weer open --> plots 45 minuten verder in de dag.
Zo begon het voor mij.
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga zo naar Rotjeknor voor de dag
Ach kzit de hele dag in een café dus het kan ergerquote:
Ik zou er zelfs nog niet dood gevonden willen worden.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach kzit de hele dag in een café dus het kan erger
Tilburg toch?quote:Op donderdag 8 september 2005 10:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
SAJ als jij langskomt krijg je er 12
En dan heb ik het puur over het hetero uitgaan.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
dat klopt ja, uitgaan hier is niet superleuk
je hebt de lollipop.. en als die ooit nog open is.. het cocquote:Op donderdag 8 september 2005 11:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dan heb ik het puur over het hetero uitgaan.
Het gay uitgaan is horror.
kut.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
ey cheile flikker.. ik heb je bunnetjes gered uit een backup na die hdd crash laatst
Eerlijk antwoorden? En een sexleven achter de rug hebben gehad. ofzow.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
serieus, wat moet je doen om zo hoog te scoren?
Idd.. niets raarsquote:Op donderdag 8 september 2005 13:12 schreef Semisane het volgende:
[..]
Eerlijk antwoorden? En een sexleven achter de rug hebben gehad. ofzow.
in je zwembroekje onder de zon in het water?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:24 schreef tech het volgende:
Even snel de groetjes van de 64ste noorderbreedtegraad. Zon, zee en ehm... the blue lagoon!
Errug cool dus, en lang niet zo koel.
euh Tech, volgens mij ben je wat vergetenquote:Op donderdag 8 september 2005 14:24 schreef tech het volgende:
Even snel de groetjes van de 64ste noorderbreedtegraad. Zon, zee en ehm... the blue lagoon!
Errug cool dus, en lang niet zo koel.
Zijn we nou HELEMAAL gek geworden?!quote:Op donderdag 8 september 2005 14:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
euh Tech, volgens mij ben je wat vergeten
je zou TRS toch meenemen?![]()
ja je zat zo te klagen over de hitte de afgelopen dagenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zijn we nou HELEMAAL gek geworden?!
Goeiemiddag.
Is het daar dan niet enorm heet?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja je zat zo te klagen over de hitte de afgelopen dagen
dan heb ik het eens een keer goed voor met je...
bah ondankbaar schepsel![]()
what's in a namequote:Op donderdag 8 september 2005 15:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Is het daar dan niet enorm heet?
Hm, makes sense.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
what's in a name
Tech is op vakantie in IJSland schat
Nou die geisers zijn anders knap heet hoor.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
what's in a name
Tech is op vakantie in IJSland schat
hoiquote:Op donderdag 8 september 2005 15:27 schreef Semisane het volgende:
Hey blubber.![]()
verkapte-ik-weet-toch-lekker-niks-te-zeggen-tvp
En ik ben zelf op sommige punten iets verder gegaan met invullen dan ik ooit geweest was.. bij benadering zegmaarquote:Op donderdag 8 september 2005 15:42 schreef error het volgende:
Ik scoor hoger dan Vlarp![]()
Laat ik dat nou niet verwacht hebben270
![]()
Je bedoelt: je hebt eigenlijk minder ? HELP!quote:Op donderdag 8 september 2005 15:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En ik ben zelf op sommige punten iets verder gegaan met invullen dan ik ooit geweest was.. bij benadering zegmaar![]()
![]()
Ik had anders lager geeindigd!quote:Op donderdag 8 september 2005 15:50 schreef error het volgende:
[..]
Je bedoelt: je hebt eigenlijk minder ? HELP!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |