Etenquote:
Maaarrrrr.. ik heb wel Cyb's visie op de TROS mensen kunnen lezen tussendoorquote:Op donderdag 8 september 2005 00:09 schreef Ryan_R het volgende:
Het gaat lekker snel vanavond
damn, dat was een demo die ik ooit aan het maken was... tot ik perongeluk die files wistequote:Op donderdag 8 september 2005 00:09 schreef creno het volgende:
waarom heb ik een mix van cybart op mijn pc
leki - breaking out (dj Cybart brreaking in the club mix)
nee dat niet, maar wel dat we dat gevoel voor smaak hebben mee gekregen vandaar Abba Madonna Songfestival en meer van dat gegeneraliseerquote:Op donderdag 8 september 2005 00:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik geloof niet dat homosexualiteit een louter genetische zaak is
Kug heeft nog 2 flesjesquote:Op donderdag 8 september 2005 00:12 schreef melissaatje007 het volgende:
Eej, is er nog bier mensen ?
en Ashlee's nieuwe single erg tof vindenquote:
Nog een krat Hertog Jan..quote:Op donderdag 8 september 2005 00:12 schreef melissaatje007 het volgende:
Eej, is er nog bier mensen ?
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee dat niet, maar wel dat we dat gevoel voor smaak hebben mee gekregen vandaar Abba Madonna Songfestival en meer van dat gegeneraliseer
't staat alleen nog niet koud.. wel in de kelder, maar da's niet zo goed als de koelkastquote:
kan niet. Die is dood.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
eeeuw wacht is Cazman nu ineens weer wel gewoon Cazman!?
Leg ze in de diepvriesquote:Op donderdag 8 september 2005 00:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't staat alleen nog niet koud.. wel in de kelder, maar da's niet zo goed als de koelkast
Mij ook..quote:Op donderdag 8 september 2005 00:14 schreef Cazman het volgende:
[..]
Verbaast me nog altijd dat je ma die nog steeds bewaart
*ren*quote:Op donderdag 8 september 2005 00:15 schreef Cybart het volgende:
heb nog een 1,5 liter fles hertog jan staan.....
*mensen lok*
Metalfan Herbarus!!!!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mij ook..
iets met nostalgie ofzo.. al zag het er niet uit..
[afbeelding]
Sorry Kug.. ik geloof dat ik zaterdag even bij Cyb ga kijkenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:15 schreef Cybart het volgende:
heb nog een 1,5 liter fles hertog jan staan.....
*mensen lok*
zet de pc dan beneden.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan moet ik naar beneden.. geen zin in..
Toen was ik nog in den Heer...quote:Op donderdag 8 september 2005 00:16 schreef Cazman het volgende:
Metalfan Herbarus!!!!
SATANNNN!!!!!!!!!!!!!
toen was je nog heteroquote:Op donderdag 8 september 2005 00:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Toen was ik nog in den Heer...
Christelijke metal enzo
Ik kan opzich wel remote inloggen vanaf m'n ma d'r pc beneden..... dankje SAJ!!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
zet de pc dan beneden.
POD?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Toen was ik nog in den Heer...
Christelijke metal enzo
je bent een player of je bent het niet....quote:Op donderdag 8 september 2005 00:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
kut Cyb, die jat ook altijd de beste mannen voor m'n neus weg
erg moeilijk. Zelfs drugs werkt niet :squote:Op donderdag 8 september 2005 00:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ook dat.. ik zocht een manier om m'n homosexuele gevoelens te onderdrukken..
de meesten gaan gewoon rukken... vlarp: cccchhhhrrrrrristelijke metal!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
maar ondertussen staat dat zwarte boekje van je vol met breezahmeisjes, polo-jochies, en ander spulquote:
Da's geen metal.. da's euhm.. punk-achtige rock..quote:
Je bent er goed in geslaagd, je hebt al tijden geen man meer aangeraakt.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
stukje?!?! dat stukje draai je al twee uur aan een stuk das geen stukje meer?!quote:Op woensdag 7 september 2005 23:51 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb een stukje gehoord van madonna's nieuwe singel![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |