kan niet. Die is dood.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
eeeuw wacht is Cazman nu ineens weer wel gewoon Cazman!?
Leg ze in de diepvriesquote:Op donderdag 8 september 2005 00:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't staat alleen nog niet koud.. wel in de kelder, maar da's niet zo goed als de koelkast
Mij ook..quote:Op donderdag 8 september 2005 00:14 schreef Cazman het volgende:
[..]
Verbaast me nog altijd dat je ma die nog steeds bewaart
*ren*quote:Op donderdag 8 september 2005 00:15 schreef Cybart het volgende:
heb nog een 1,5 liter fles hertog jan staan.....
*mensen lok*
Metalfan Herbarus!!!!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mij ook..
iets met nostalgie ofzo.. al zag het er niet uit..
[afbeelding]
Sorry Kug.. ik geloof dat ik zaterdag even bij Cyb ga kijkenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:15 schreef Cybart het volgende:
heb nog een 1,5 liter fles hertog jan staan.....
*mensen lok*
zet de pc dan beneden.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan moet ik naar beneden.. geen zin in..
Toen was ik nog in den Heer...quote:Op donderdag 8 september 2005 00:16 schreef Cazman het volgende:
Metalfan Herbarus!!!!
SATANNNN!!!!!!!!!!!!!
toen was je nog heteroquote:Op donderdag 8 september 2005 00:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Toen was ik nog in den Heer...
Christelijke metal enzo
Ik kan opzich wel remote inloggen vanaf m'n ma d'r pc beneden..... dankje SAJ!!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
zet de pc dan beneden.
POD?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Toen was ik nog in den Heer...
Christelijke metal enzo
je bent een player of je bent het niet....quote:Op donderdag 8 september 2005 00:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
kut Cyb, die jat ook altijd de beste mannen voor m'n neus weg
erg moeilijk. Zelfs drugs werkt niet :squote:Op donderdag 8 september 2005 00:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ook dat.. ik zocht een manier om m'n homosexuele gevoelens te onderdrukken..
de meesten gaan gewoon rukken... vlarp: cccchhhhrrrrrristelijke metal!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
maar ondertussen staat dat zwarte boekje van je vol met breezahmeisjes, polo-jochies, en ander spulquote:
Da's geen metal.. da's euhm.. punk-achtige rock..quote:
Je bent er goed in geslaagd, je hebt al tijden geen man meer aangeraakt.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
stukje?!?! dat stukje draai je al twee uur aan een stuk das geen stukje meer?!quote:Op woensdag 7 september 2005 23:51 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb een stukje gehoord van madonna's nieuwe singel![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |