Ik houd gewoon wijselijk mijn mond.. anders stromen er straks weer rivieren van tranen door het topicquote:Op woensdag 7 september 2005 18:39 schreef Cybart het volgende:
wel leuk dat tehrockstar zich nu opeens profileert als macho-homo
Ik kan wel eenquote:Op woensdag 7 september 2005 18:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik houd gewoon wijselijk mijn mond.. anders stromen er straks weer rivieren van tranen door het topic
Sinds wanneer heb ik eer en een geweten.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
weet je wat pas irritant is.
Dat puber-homootje nu ineens denkt dat hij helemaal de man is omdat hij een sexdate heeft gehad, en nu doet hij stoer en macho, en doet hij alsof hij eer en geweten en heeft en boven alles staat.
maar uiteindelijk blijft het een veertien jarige puber die nog lang niet uit de pubertijd is.
wha wha wha whaaaaanzinnig gedroomd?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wakker
Omdat homo's hen zo goed begrijpen ...quote:Op woensdag 7 september 2005 18:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
waarom vinden vrouwen homo's toch altijd zo "leuk"
Je hoort helemaal niet te slapen op dit tijdstipquote:Op woensdag 7 september 2005 18:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En bij die gene die me wakker gebeld heeft ga ik zo even zijn telefoon anaal inbrengen.
DWARS!
merkt je vriend het verschil?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En bij die gene die me wakker gebeld heeft ga ik zo even zijn telefoon anaal inbrengen.
DWARS!
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
As you are bothered by those types of homos, I am bother by slightly retarded, mildly autistic underaged subdefectives much like yourself.
Onder welke steen heb jij gelegen de afgelopen maanden?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
SAJ heeft een vriend?
Het is Engels heh, geen moeilijke Nederlandse woordenquote:Op woensdag 7 september 2005 19:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat een machtig mooie woordenschat heb jij!
Eindelijk iemand die NIET naar je tieten staart en zich bedenkt wat ie allemaal met je in bed wil uitvreten.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
waarom vinden vrouwen homo's toch altijd zo "leuk"
quote:Op woensdag 7 september 2005 19:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
wat is het nederlands voor "subdefective"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |