van blowen word ik kei-nichterigquote:Op donderdag 8 september 2005 00:20 schreef Cazman het volgende:
[..]
erg moeilijk. Zelfs drugs werkt niet :s
als dj jean het mag.....quote:Op donderdag 8 september 2005 00:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
maar ondertussen staat dat zwarte boekje van je vol met breezahmeisjes, polo-jochies, en ander spul
Ik deed het beidenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
de meesten gaan gewoon rukken... vlarp: cccchhhhrrrrrristelijke metal!
Ik ken er geen zak van. MAar dan ben ik ook niet van het christelijkequote:Op donderdag 8 september 2005 00:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Da's geen metal.. da's euhm.. punk-achtige rock..
Mortification, Tourniquet en nog meer
maar idd ook POD, Gryp, Spoken, MXPX, Everyday Life, DC Talk enz enz
ja.. i know, van jou word ik ook nichterig !quote:
jij bent dan ook joosjehomotoosjequote:Op donderdag 8 september 2005 00:22 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik ken er geen zak van. MAar dan ben ik ook niet van het christelijke
2 maanden geleden ja.. 2 maanden!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent er goed in geslaagd, je hebt al tijden geen man meer aangeraakt.
drugs of sigaretten?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:22 schreef Cybart het volgende:
ik ben gewoon al 14 uur clean !!!!
*beaamt*quote:Op donderdag 8 september 2005 00:22 schreef creno het volgende:
ja.. i know, van jou word ik ook nichterig !
Die's ook doodquote:Op donderdag 8 september 2005 00:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
jij bent dan ook joosjehomotoosje
waarom denk je dat ik net met coke begon te strooienquote:
ben je een junk-lokker?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:23 schreef creno het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik net met coke begon te strooien
omdat je van dat lelijke neus-schotje afwil?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:23 schreef creno het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik net met coke begon te strooien
het is gezonder als je het niet iedere dag doetquote:Op donderdag 8 september 2005 00:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee douchen....
das best leuk, doe ik elke dag...
wordt je clean van ....
krijg je van douchen nu ook al kanker?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
het is gezonder als je het niet iedere dag doet
nee tochquote:Op donderdag 8 september 2005 00:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
krijg je van douchen nu ook al kanker?
Ik smeer meestal mayo over me hele lichaam heen. dat weert ander vuilquote:Op donderdag 8 september 2005 00:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee douchen....
das best leuk, doe ik elke dag...
wordt je clean van ....
Het zou me niks verbazen.. al die chemische reinigingsstoffen die we gebruikenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
krijg je van douchen nu ook al kanker?
succesquote:Op donderdag 8 september 2005 00:28 schreef Cybart het volgende:
ik weet liever zeker of ik kanker krijg... ik ga roken
tot zo....
waterig. En wel mooi gemaakt. Mooie apparaten en effects en zo.quote:
Gefeliciteerd met je verjaardag!quote:
is het al donderdag?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:36 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag!
Maak er ondanks alles een leuke dag van.
heeft cas een broer dan, en dacht jij dat die heameaux was!?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:36 schreef Cybart het volgende:
is je broer nu toch bekeerd cas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |