kut.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
ey cheile flikker.. ik heb je bunnetjes gered uit een backup na die hdd crash laatst
Eerlijk antwoorden? En een sexleven achter de rug hebben gehad. ofzow.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
serieus, wat moet je doen om zo hoog te scoren?
Idd.. niets raarsquote:Op donderdag 8 september 2005 13:12 schreef Semisane het volgende:
[..]
Eerlijk antwoorden? En een sexleven achter de rug hebben gehad. ofzow.
in je zwembroekje onder de zon in het water?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:24 schreef tech het volgende:
Even snel de groetjes van de 64ste noorderbreedtegraad. Zon, zee en ehm... the blue lagoon!
Errug cool dus, en lang niet zo koel.
euh Tech, volgens mij ben je wat vergetenquote:Op donderdag 8 september 2005 14:24 schreef tech het volgende:
Even snel de groetjes van de 64ste noorderbreedtegraad. Zon, zee en ehm... the blue lagoon!
Errug cool dus, en lang niet zo koel.
Zijn we nou HELEMAAL gek geworden?!quote:Op donderdag 8 september 2005 14:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
euh Tech, volgens mij ben je wat vergeten
je zou TRS toch meenemen?![]()
ja je zat zo te klagen over de hitte de afgelopen dagenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zijn we nou HELEMAAL gek geworden?!
Goeiemiddag.
Is het daar dan niet enorm heet?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja je zat zo te klagen over de hitte de afgelopen dagen
dan heb ik het eens een keer goed voor met je...
bah ondankbaar schepsel![]()
what's in a namequote:Op donderdag 8 september 2005 15:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Is het daar dan niet enorm heet?
Hm, makes sense.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
what's in a name
Tech is op vakantie in IJSland schat
Nou die geisers zijn anders knap heet hoor.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
what's in a name
Tech is op vakantie in IJSland schat
hoiquote:Op donderdag 8 september 2005 15:27 schreef Semisane het volgende:
Hey blubber.![]()
verkapte-ik-weet-toch-lekker-niks-te-zeggen-tvp
En ik ben zelf op sommige punten iets verder gegaan met invullen dan ik ooit geweest was.. bij benadering zegmaarquote:Op donderdag 8 september 2005 15:42 schreef error het volgende:
Ik scoor hoger dan Vlarp![]()
Laat ik dat nou niet verwacht hebben270
![]()
Je bedoelt: je hebt eigenlijk minder ? HELP!quote:Op donderdag 8 september 2005 15:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En ik ben zelf op sommige punten iets verder gegaan met invullen dan ik ooit geweest was.. bij benadering zegmaar![]()
![]()
Ik had anders lager geeindigd!quote:Op donderdag 8 september 2005 15:50 schreef error het volgende:
[..]
Je bedoelt: je hebt eigenlijk minder ? HELP!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |