berendquote:Op woensdag 7 september 2005 22:11 schreef Sunjammer het volgende:
Ben even door m'n 'erend'-woorden heen
Weemz!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:23 schreef Weemz het volgende:
ejaculerend
Waarom niet?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:29 schreef wonderer het volgende:
Weemz!
Zoiets verwacht ik niet van jou...
quote:
Gisteren was ie ook nog lang na sesamstraat wakker..quote:Op woensdag 7 september 2005 22:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat nieuwe rukpukje ligt in zijn nest. Het is al sesamstraattijd geweest namelijk.
Voor hoe lang?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die hangen allemaal..
God zij geprezen![]()
Het dierenasiel is beter.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gisteren was ie ook nog lang na sesamstraat wakker..
Ik vermoed dat zijn ouders alle grip op hem hebben verloren. We moeten de kinderbescherming waarschuwen!!
Snap je nou waarom ik niet in rotterdam kom? Straks latn die dingen los en krijg ik ze op m'n kop.quote:
Zolang er mar toezicht is...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het dierenasiel is beter.
Kweenie, je bent altijd zo... netjesquote:
Dan moet het wel heel hard waaien als ze 25 km verderop terecht komenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Snap je nou waarom ik niet in rotterdam kom? Straks latn die dingen los en krijg ik ze op m'n kop.
Sesamstraat mag niet opgeheven worden, anders weet rukpukje niet hoe laat ie naar bedje moet.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat nieuwe rukpukje ligt in zijn nest. Het is al sesamstraattijd geweest namelijk.
zoveel krediet geef ik je nu.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan moet het wel heel hard waaien als ze 25 km verderop terecht komen
En bedankt..quote:Op woensdag 7 september 2005 22:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
zoveel krediet geef ik je nu.
En Tommy dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:53 schreef error het volgende:
[..]
Sesamstraat mag niet opgeheven worden, anders weet rukpukje niet hoe laat ie naar bedje moet.
Al vind ik het wel heel verlokkelijk om die stomme Ieniminie de nek om te draaien
dilemma
Cybart -20 pointsquote:Op woensdag 7 september 2005 22:54 schreef Cybart het volgende:
BIJ GEBREK AAN FEESTDAGEN ROEP IK DONDERDAG 8 SEPTEMBER UIT TOT:
[afbeelding]
![]()
![]()
FRANS BAUER DAG
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wees blij dat je er zo goed vanaf komt.
Tommy is een beetje dom maar verder onschadelijk. Het is die k*tmuis die alles verpest!quote:
ik heb morgen vrij, maar geen zin om te gaan....quote:Op woensdag 7 september 2005 23:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
Frans Bauer!
wie is er morgen vrij en heeft er zin om te gaan....sjoppuh
ik probeer al de hele week (tevergeefs) zat te worden....quote:Op woensdag 7 september 2005 23:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Of heb je al (veel) bier op? Dan mag het wel namelijk
Er is niks mis metquote:Op woensdag 7 september 2005 23:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik heb morgen vrij, maar geen zin om te gaan....sjoppuh
ik ben geen homo
ik heb geen nieuwe tas nodig
O mijn god!quote:Op woensdag 7 september 2005 23:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik probeer al de hele week (tevergeefs) zat te worden....
dit zijn nu de naweeen van een Tros Muziekfeest denk ik
dan zou ik mn weblog maar overslaanquote:Op woensdag 7 september 2005 23:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O mijn god!
Ik zag het heel kort.. in Vlaanderen opgenomen. Met een onwijs euhm.. geile zanger![]()
Maar vreselijke hier-moet-je-dronken-voor-zijn-muziek...
ik heb ook geen zin om te gaanquote:Op woensdag 7 september 2005 23:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik heb morgen vrij, maar geen zin om te gaan....sjoppuh
ik ben geen homo
ik heb geen nieuwe tas nodig
ga dan voor de naakte mannenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:05 schreef Cybart het volgende:
en als Hair me nu kut lijkt?
zegt ie nuquote:Op woensdag 7 september 2005 23:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik heb ook geen zin om te gaansjoppuh
ik heb niets op mijn lijstje staan dat ik niet goedkoper via internet kan bestellen en de enige echte reden waarom ik naar de grote stad wil is om een ijsje te kopen... sweet jesus wat heb ik zin in een Fludge... Sludge...
SWIRL!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |