Ow? Vertel....quote:Op woensdag 7 september 2005 19:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik word geil van andere dingen dan dat..
IK WEET NIKS VAN GORDIJNSTOFFEN!!! (en het interesseert me ook geen hol)quote:Op woensdag 7 september 2005 19:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Paar keer "goh wat een lekker wijf" zeggen. Dan druipen ze wel af
Ik heb al slingers!quote:
Mogen we je huis even gebruiken voor het feest der secundaire geslachtskenmerken?quote:
Wat soms ook wil helpen is om te zeggen dat baby's oerlelijk zijn, stinken en irritant lawaai maken, maar dat vrouwen genetisch dusdanig misvormd zijn dat die lelijkheid voor lief aanzien, de stank lekker vinden ruiken en het irritante lawaai schattig vinden.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:01 schreef ajuu het volgende:
[..]
IK WEET NIKS VAN GORDIJNSTOFFEN!!! (en het interesseert me ook geen hol)![]()
Hiep hiep hoerhaar?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Mogen we je huis even gebruiken voor het feest der secundaire geslachtskenmerken?
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hiep hiep hoerhaar? [afbeelding]
baby's zijn irritant maar daar krijg je ze niet mee omver, dat vinden ze zelf ook. ze hebben er zelf inhet begin ook alleen maar last van.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat soms ook wil helpen is om te zeggen dat baby's oerlelijk zijn, stinken en irritant lawaai maken, maar dat vrouwen genetisch dusdanig misvormd zijn dat die lelijkheid voor lief aanzien, de stank lekker vinden ruiken en het irritante lawaai schattig vinden..
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]Idiote grafiekjes
.
.
Hmmz... Ik voel niet de behoefte om te troetelen richting bijvoorbeeld vrouwelijke collega's.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:07 schreef ajuu het volgende:
[..]
baby's zijn irritant maar daar krijg je ze niet mee omver, dat vinden ze zelf ook. ze hebben er zelf inhet begin ook alleen maar last van.
ik bedoel meer dat het getroetel altijd eenrichtingsverkeer is.
Ja, wat een feest hè.quote:
Alleen als ik er aan mag zitten.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Mogen we je huis even gebruiken voor het feest der secundaire geslachtskenmerken?
Tuurlijk.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen als ik er aan mag zitten.
Weet je al wat octane is?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:38 schreef Timmah het volgende:
Die introdagen van de UU zijn vermoeiender dan ik verwachtte.
Ik heb het idee dat UU niet Unseen University is?quote:
Theater, Film, TV-wetenschappen.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:54 schreef Weemz het volgende:
Timmah: UU? Welke studie?
Jep.. maar heb ook wel wat in de Uithof.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:13 schreef Weemz het volgende:
Oh... Dat zit tegenwoordig in de binnenstad hè? Vroeger zat dat dicht bij mijn gebouw...
O My God That's The Funky Shit... Yeah!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:06 schreef Sunjammer het volgende:
Fascinerend.
X&Y. Goeie CDquote:Op woensdag 7 september 2005 22:15 schreef Weemz het volgende:
∫x’+ y
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |