Dat dan weer niet. Sleutelen met een korte broek is niet fijn.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:13 schreef fembol het volgende:
[..]
Jammer![]()
Heb je dan ook korte broek aan met van die opgetrokken sokken?
moet zo naar bedquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:14 schreef Godlike02 het volgende:
moet je terug lezen
Bouwvakker wel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:15 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat dan weer niet. Sleutelen met een korte broek is niet fijn.
Ach, die drie kwartier maken het ook niet meerquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oi hoertje
en het is nog geen nacht
Sporten is gewoon zwaar, zeker op hoog niveau. En 't is lastig om compleet verschillende sporten met elkaar te vergelijkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:02 schreef fembol het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd,in deze training was de keeper degene die het hardst moest werken. Er werd veel op het doel geknald. Hard en genadeloos.
In de wedstrijd ben je als keeper erg belangrijk wat betreft de te spelen tactiek. Kost veel energie, je staat overzicht te houden, je team instructies te geven hoe te verdedigen en heel explosief te regeageren op een knal. Best zwaar dus.![]()
wel voor mijn nacht rustquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, die drie kwartier maken het ook niet meer
Mijn vacht is niet gewildquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:17 schreef Frezer het volgende:
Hé die pinguin en 907 leven ook nog!
Erm ff kijken of het prijsje er nog op staatquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Dankje, ik ga morgen gelijk kijken in de stad.
(weer een goede smoes om te soggen)
Weet je ook hoeveel zoiets kost ongeveer?
Ze heeft hem met een voorbinddrilboor anaal genomenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:18 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
ja hoe is t afgelopen emt die bouwvakker
wat afgelopen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:18 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
ja hoe is t afgelopen emt die bouwvakker
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze heeft hem met een voorbinddrilboor anaal genomen
Inderdaad, standen van in de 25 zijn heel normaal.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:17 schreef Light het volgende:
[..]
Sporten is gewoon zwaar, zeker op hoog niveau. En 't is lastig om compleet verschillende sporten met elkaar te vergelijken
En ook handbal keepers hebben wel het een en ander te doen, volgens mij zijn handbalwedstrijden nou niet bepaald wedstrijden die in 0-0 of 2-1 ofzo einidigenNog even afgezien van al die andere dingen die ze in wedstrijden doen
My fur is already shiningquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:20 schreef fembol het volgende:
[..]
![]()
Ga jij eerst je vacht maar eens poetsen pinguin!
bij dat die bouwvakker jou smste snachts..quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:19 schreef fembol het volgende:
[..]
wat afgelopen?
Waar ben jij gebleven?
gn8!quote:
Wel door 1 iemand, die is vanavond ook hierquote:
Wat doe je hier dan, ga fokken!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel door 1 iemand, die is vanavond ook hier![]()
Oh ja, dat was bijzonder lief van hem, ik kon dus niet meer slapen daarna.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:22 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
bij dat die bouwvakker jou smste snachts..
Eerst douchen na het sportenquote:
Jammer, kon je geen telefoonnummer vragen....quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:24 schreef CherryLips het volgende:
Leuke gozer op t station gezien vanavond
Hij ging trein in, ik trein uit, en hij was aan de telefoon
Daarna opnieuw zwetenquote:
Dat was een afleidingsmanouvre van mequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:24 schreef CherryLips het volgende:
Poeh, Kersje. Dit biedt toekomst perspectieven!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:24 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:23 schreef melismay het volgende:
Hoe is het met de lieve mensjes hier?!
Als zij degene was met wie hij belde welquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Poeh, Kersje. Dit biedt toekomst perspectieven!
quote:
In dat geval hoefde ze dus geen telefoonnummer te scoren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als zij degene was met wie hij belde wel
hoi lieve ynskequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:27 schreef Ynske het volgende:
hoi schatjes
net terug van t sporten
voel me geweldig
Dit is voorspelquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:27 schreef Frezer het volgende:
[..]
hier is geen douche. Maar je bent trouwens wel al aan het fokken,
.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was een afleidingsmanouvre van me
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:27 schreef Ynske het volgende:
hoi schatjes
net terug van t sporten
voel me geweldig
Waar??quote:
wat zij zegt btwquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:27 schreef Ynske het volgende:
hoi schatjes
net terug van t sporten
voel me geweldig
jaja, ik maak echt enorme voortgang!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Poeh, Kersje. Dit biedt toekomst perspectieven!
Goed bezig!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:27 schreef Ynske het volgende:
hoi schatjes
net terug van t sporten
voel me geweldig
Ik hoor het al: dat wordt vanavond het amoreuze steekspelquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
Het was wel raar, ik was een klein beetje te laat met uitstappen en was dus de laatste die uit stapte, maar toen ik er eenmaal uit wilde duwde iedereen die in wilde stappen me steeds terug de trein in.Hij
stond ook te wachten tot hij in kon stappen, en hij stond ondertussen te bellen, maar had nog wel 't fatsoen om z'n egsprek even te onderbreken en tegen de mensen die me naar binnen duwden te zeggen dat ze moesten wachten tot iedereen uitgestapt was
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoor het al: dat wordt vanavond het amoreuze steekspel![]()
Vast welquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
beter dan dit wordt t niet hoor![]()
Is het je opgevallen dat je een enorm gebrek aan zelfvertrouwen hebt btw?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
Pssst, morgen is er een nieuwe dag! (En ook een avond zeggen ze.)quote:
Ik heb een leuk topicquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:23 schreef melismay het volgende:
Hoe is het met de lieve mensjes hier?!
dat is me opgevallen ja.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is het je opgevallen dat je een enorm gebrek aan zelfvertrouwen hebt btw?
Pot verwijt ketel etc
ik nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:31 schreef warboel het volgende:
Och, ik zie ook wel eens leuke dames die met een telefoon in de weer zijn. Meestal zijn ze dan hun vriend aan het bellen![]()
Nee, die bellen met hun vriendinnen over de nieuwe "Desperate Wives"afleveringquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:31 schreef warboel het volgende:
Och, ik zie ook wel eens leuke dames die met een telefoon in de weer zijn. Meestal zijn ze dan hun vriend aan het bellen![]()
lieve schat toch, je hebt een leuk koppie...quote:
euj Q heeft ook geen dinquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die bellen met hun vriendinnen over de nieuwe "Desperate Wives"aflevering
oh kut dat was vanavondquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die bellen met hun vriendinnen over de nieuwe "Desperate Wives"aflevering
hoe kom je daarbij? Ik heb t met interesse gelezen! En er is amper wat gebeurdquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:32 schreef fembol het volgende:
Zeg Pim!
Heb ik nou dat hele verhaal voor Jan met of zonder korte achternaam lopen tiepen!
Lekker dan!
Misschien kom je die jongen toch zomaar nog een keer tegenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
quote:
*neemt plaats in de rij*quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
lieve schat toch, je hebt een leuk koppie...
Mannen zat
Komtwelnog
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
lieve schat toch, je hebt een leuk koppie...
Mannen zat
Komtwelnog
Walgelijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:24 schreef fembol het volgende:
[..]
Oh ja, dat was bijzonder lief van hem, ik kon dus niet meer slapen daarna.
Ik heb hem zondag een heftig smsje gestuurd met de vraag waar dit nou eigenlijk naar toe ging.
Daar schrok ie van (ben ik je tot last??) en toen ik uitlegde dat ik het allemaal wat vaag vond hebben we bedacht dat we snel weer eens moeten afspreken.
Maar goed, de planning zit nogal dicht dus dat moet nog even wachten. Zondag op zijn/haar vroegst.
Vandaag was tie om de hoek aan het werk en ik had vrij dus ben ik (bakvis als ik ben) even langsgefietst. Toen ik dat zei op msn, was tie teleurgesteld dat ik niet even een praatje was komen maken, hij had me morgen al verwacht (ben vaak op woensdag vrij)
zeker.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:34 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
hoe kom je daarbij? Ik heb t met interesse gelezen! En er is amper wat gebeurdmaar er gaan dus wle dingen gebeuren!
Vond ik ook alquote:
Beetje bij beetjequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
gewoon mezelf zijn![]()
ik begin echt steeds meer zelfvertrouwen te krijgen lijkt 't
Maar ik lijk op niemandquote:
Ja maar vanavond niet meerquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:34 schreef Light het volgende:
[..]
Misschien kom je die jongen toch zomaar nog een keer tegen
Geweldig, zeg. Misschien is dit ook wel goed voor mijn zelfvertrouwen. Want ik heb geen leuke kop, dus daar moet ik het zeker niet van hebbenquote:
heb selectietraining gehadquote:
morgen pas? we lopen al 2 dagen intro op de uithof.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar vanavond niet meer
Morgen eerstejaars keuren
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb selectietraining gehad
was voor een dames 2,3, 5
en ze hebben me in D2 geplaatst
Ik ook nietquote:
Ach, ik spreek uit ervaring dat dat zelfs kan gebeurenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:40 schreef Light het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt wat onwaaarschijnlijk.
[..]
Have fun
Nietesquote:
Iemand 2 keer op 1 dag ontmoeten? Dat kan zeker. Maar niet als het al twintig voor twaalf is en je niet meer van plan bent de deur nog uit te gaanquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik spreek uit ervaring dat dat zelfs kan gebeuren
Trustenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:41 schreef fembol het volgende:
[..]
avec une stokkie!
Leuk!
Nu ga ik echt slapen![]()
op zoek gaatquote:
Zo gauw die bouwvakker zijn bilnaad ontsluit gaan alle remmen losquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:43 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Eej wanneer word er nou geneukt dan?
Hoi Lindsay.quote:
Ik zie je nog steedsquote:
Of de liefde van je leven ontmoeten (blijkt later) 's avonds achter je pcquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:42 schreef Light het volgende:
[..]
Iemand 2 keer op 1 dag ontmoeten? Dat kan zeker. Maar niet als het al twintig voor twaalf is en je niet meer van plan bent de deur nog uit te gaan
Ik laat dat gewoon in het topic bepalenquote:
jah best wel hequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of de liefde van je leven ontmoeten (blijkt later) 's avonds achter je pc
Damn, wat ben ik een nerd zeg
Ik zou niet weten op wie ik lijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:46 schreef Light het volgende:
[..]
Ik laat dat gewoon in het topic bepalenNiet dat ik enig idee heb op wie ik zou moeten lijken, maar dat mag de pret niet drukken
Dus je fokt alleen hier?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, vrij snel een minimeet gedaan, zo sociaal was ik nog wel. Zonder cammenquote:
Alles kanquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
Kun je dan ook anders fokken?quote:
Maar je hebt 't toch maar gedaan. Mij zijn zelfs interessante ontmoetingen achter de PC nog niet gegundquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, vrij snel een minimeet gedaan, zo sociaal was ik nog wel. Zonder cammen
Nerd,quote:
Op dat moment boeide me niets meer. Was het niets geworden was ik nu hoogstwaarschijnlijk niet in Nederlandquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:48 schreef warboel het volgende:
[..]
Maar je hebt 't toch maar gedaan. Mij zijn zelfs interessante ontmoetingen achter de PC nog niet gegund![]()
jij hebt ook geen fobo om mee te vergelijkenquote:
Heb je het overleeft?quote:
Ik heb niet eens een cam.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, vrij snel een minimeet gedaan, zo sociaal was ik nog wel. Zonder cammen
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:37 schreef warboel het volgende:
[..]
Geweldig, zeg. Misschien is dit ook wel goed voor mijn zelfvertrouwen. Want ik heb geen leuke kop, dus daar moet ik het zeker niet van hebben![]()
die weten gegarandeerd meer mensen te vinden dan ikquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:46 schreef Light het volgende:
[..]
Ik laat dat gewoon in het topic bepalenNiet dat ik enig idee heb op wie ik zou moeten lijken, maar dat mag de pret niet drukken
Er zijn fotos op het internet te vindenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
jij hebt ook geen fobo om mee te vergelijken![]()
Alhoewel een burka al langsgekomen is
Ik ook niet. Een blind date is veel leukerquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:49 schreef Light het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een cam.En ook zonder kan je wel minimeeten
Dat klinkt bemoedigendquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
die weten gegarandeerd meer mensen te vinden dan ik
Ja, ik doe zelf niet mee, maar ik ga er gewoon morgen heen, misschien meehelpen enzoquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:38 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
morgen pas? we lopen al 2 dagen intro op de uithof.
Ik vind van wel. Zulke vriendelijke woorden hoor ik zo vaak niet. Daar word ik echt wel blij vanquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
Ja, je zelfvertrouwen gaat echt met megasprongen vooruit op deze manier![]()
Slaap ze!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:53 schreef Ynske het volgende:
zo Yns gaat weer lekker ergens tegenaan liggen
en de oogjes sluiten
truste lieverds
morgen zijn de meesten in zwemkleding, dus je treft hetquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik doe zelf niet mee, maar ik ga er gewoon morgen heen, misschien meehelpen enzoDonderdag moet ik wel meedoen met iets, en vrijdag heb ik m'n eigen intro-middag. Jottem.
Hihihi nee tis zoals ik al zei, ik ben echt slecht in namen.quote:
Misschien op google imagesquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hihihi nee tis zoals ik al zei, ik ben echt slecht in namen.
Dus dan vind je ook niets.
Je kunt moeilijk zoeken op blond, mannelijk enzo
Oh er wordt echt grof gekeurd hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:54 schreef warboel het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Zulke vriendelijke woorden hoor ik zo vaak niet. Daar word ik echt wel blij van![]()
Misschien moet ik me morgen gewoon voordoen als eerstejaars, en eens zien of ik door je keuring kom![]()
Het ergste dat er kan gebeuren is dat je 5 minuten na aankomst op de afgesproken plaats gillend van schrik weer wegholt en zo snel mogelijk teruggaat naar huis (bij voorkeur het hele land door, met de trein) Dan ben je iig een dagje weg geweestquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Een blind date is veel leuker![]()
Jammer, ik kom nooit op de Uithofquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:54 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
morgen zijn de meesten in zwemkleding, dus je treft hetwel naar me zwaaien he
Kersje houdt wel van een sappig vers groen blaatje,quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh er wordt echt grof gekeurd hoorVorig jaar liep er een Orlando Bloom look-a-like'je van 18 ofzo rond, wij telkens 'purrrr' als ie langs liep
Ik voel me best erg nu.
oh, zit engels in de stad...quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jammer, ik kom nooit op de UithofIk hobbel gewoon het station uit naar de Dom
Als ik het echt zou doen, zou het vast in mijn voordeel zijn dat mijn 23 jaren niet echt aan me af te zien zijnquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh er wordt echt grof gekeurd hoorVorig jaar liep er een Orlando Bloom look-a-like'je van 18 ofzo rond, wij telkens 'purrrr' als ie langs liep
Ik voel me best erg nu.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
Kersje houdt wel van een sappig vers groen blaatje,.
Je vergeet de blauwe ogenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hihihi nee tis zoals ik al zei, ik ben echt slecht in namen.
Dus dan vind je ook niets.
Je kunt moeilijk zoeken op blond, mannelijk enzo
Neuh, alleen als er een lekkere gozer tussenloopt maken we rare geluidjes en gaan we elkaar knijpen enzo. Anders doen we gewoon niets anders dan anders, zijn we gewoon aardig en normaal en niet spastisch.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:57 schreef warboel het volgende:
[..]
Als ik het echt zou doen, zou het vast in mijn voordeel zijn dat mijn 23 jaren niet echt aan me af te zien zijn![]()
Maar volgens mij zijn jullie veel te streng![]()
Dat bedoel ikquote:
Ik ben er heel zeker van dat ik ook allerhande rare geluidjes zou veroorzaken. Maar waarschijnlijk niet vanwege de reden die jij nu noemt...quote:Op woensdag 7 september 2005 00:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, alleen als er een lekkere gozer tussenloopt maken we rare geluidjes en gaan we elkaar knijpen enzo. Anders doen we gewoon niets anders dan anders, zijn we gewoon aardig en normaal en niet spastisch.
Wij maken geen negatieve geluidjes.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:02 schreef warboel het volgende:
[..]
Ik ben er heel zeker van dat ik ook allerhande rare geluidjes zou veroorzaken. Maar waarschijnlijk niet vanwege de reden die jij nu noemt...![]()
Ik doe het toch maar niet. Mijn hele zelfvertrouwen zou meteen weer naar het nulpunt zakken![]()
Nou vooruit dan, als er geen positieve geluidjes bij zijn, maar ook geen negatieve, dan ben ik al gelukkigquote:Op woensdag 7 september 2005 00:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij maken geen negatieve geluidjes.
Dat doen we bij de meisjes.![]()
Gaf je expres die pagina, ipv pagina 1 of 2?quote:Op woensdag 7 september 2005 00:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?q=blonde+male+blue+eyes&svnum=10&hl=nl&lr=&start=40&sa=N
Daar lijk ik op!?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:48 schreef Mukie het volgende:
[..]Echt goed lukt het niet nee, vooral omdat ik zo verdomde slecht in namen ben
[afbeelding]
Rasia van Rusland (politicus)
Wel met iets van een leeftijsverschil
neuh die stond als laatste waar ik naar heb gekekenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:23 schreef Light het volgende:
[..]
Gaf je expres die pagina, ipv pagina 1 of 2?
Zelfs in het topic lijken ze er moeite mee te hebben. Of iedereen is gaan slapen, dat kan ook.
rood kort haar en een leuke toet jaquote:
Hahaha, ik vond haar anders maar engquote:Op woensdag 7 september 2005 00:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
rood kort haar en een leuke toet ja
Dus niet eens vanwege de foto rechtsboven op die pagina. Ik heb zelf het idee dat die nog wel wat lijktquote:Op woensdag 7 september 2005 00:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
neuh die stond als laatste waar ik naar heb gekeken
Goodmorning!quote:Op woensdag 7 september 2005 07:06 schreef fembol het volgende:
Mogguh!
werkse!quote:Op woensdag 7 september 2005 07:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Goodmorning!
En tegelijkertijd: bye!![]()
Kga nu maar alvast naar mn werk. Misschien dat dat nare gevoel in mn buik dan weggaat. Zucht...
jup, m`n rikketik doet t nog prima!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:17 schreef Frezer het volgende:
Hé die pinguin en 907 leven ook nog!
statistieken?quote:Op woensdag 7 september 2005 08:32 schreef Ynske het volgende:
hoe heet dat....
singles zorgt voor je postings?
4. Godlike02 283
5. fembol 214
5. Mukie 214
7. Elcaro 203
8. Ynske 200
9. Christine 197
10. scanman01 196
11. Pheno 175
jah triest hequote:
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #72quote:Op woensdag 7 september 2005 08:39 schreef 907 het volgende:
[..]
ik zou nieteens weten waar je ze vandaan tovert .. das pas triest
Dat chillen in A'dam was echt relaxedquote:Op woensdag 7 september 2005 08:46 schreef Godlike02 het volgende:
mogguh
hoi meisquote:
moet jij wat van zeggenquote:Op woensdag 7 september 2005 09:06 schreef dawg het volgende:
Mornin'.![]()
Ik heb fucking geen zin vandaag.
zoveeeeel?quote:Op woensdag 7 september 2005 08:32 schreef Ynske het volgende:
hoe heet dat....
4. Godlike02 283
5. fembol 214
5. Mukie 214
7. Elcaro 203
8. Ynske 200
9. Christine 197
10. scanman01 196
11. Pheno 175
Ik ben al een kleine 2 uur op hoor. Ik Fok! alleen niet meteen nadat ik wakker word.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet jij wat van zeggen
hier al een uur bezig en nog altijd niet wakker
dan is het helemaal triestquote:Op woensdag 7 september 2005 09:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
zoveeeeel?
en dan lag mn internet er ook nog uit
mogguh btw
Ik heb nog 3 kwartier om wakker te wordenquote:Op woensdag 7 september 2005 09:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet jij wat van zeggen
hier al een uur bezig en nog altijd niet wakker
wekker ging om 7 uurquote:Op woensdag 7 september 2005 09:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben al een kleine 2 uur op hoor. Ik Fok! alleen niet meteen nadat ik wakker word.
omg daar komen lange frans en baas b ook vandaanquote:Op woensdag 7 september 2005 08:47 schreef babus het volgende:
[..]
Dat chillen in A'dam was echt relaxedHet was trouwens Diemen zuid onder de school In Holland. Daar hebben ze zo'n cafe. Biertje 1,25
![]()
Je slaapt verder wel goed?quote:Op woensdag 7 september 2005 09:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
zoveeeeel?
en dan lag mn internet er ook nog uit
mogguh btw
waar Diemen Zuid?quote:Op woensdag 7 september 2005 09:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
omg daar komen lange frans en baas b ook vandaan
Mijn wekker gaat eigenlijk pas om half 11.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
wekker ging om 7 uur
verslapen tot half 8
en om 8 beginnen
succesquote:Op woensdag 7 september 2005 09:13 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat vandaag weer eens fatsoenlijk veel posten, de laatste 4 dagen haast niks gedaan
Op naar de 10k vandaag
jamaar jij bent een doosquote:Op woensdag 7 september 2005 09:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat eigenlijk pas om half 11.
Wat dat betreft is deze wek een toppertjequote:Op woensdag 7 september 2005 09:11 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
nou dannehquote:Op woensdag 7 september 2005 09:15 schreef babus het volgende:
[..]
Wat dat betreft is deze wek een toppertje![]()
Student zeker? Dat telt niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat eigenlijk pas om half 11.
Aan de zuidkant van Diemenquote:Op woensdag 7 september 2005 09:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar Diemen Zuid?
mijn baas iig wel
Ja normaal gesproken. Maar nu ben ik niet moe terwijl ik ook niet veel heb geslapen, heb echt om 4 uur nog een hele pooas wakker gelegen. Theoretisch gezien zou ik nu vertieft moe moeten zijn.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
jamaar jij bent een doos
als je uit kunt slapen ben je vroeg wakker
als je vroeg op moet
ben je moe
En? Iemand al soa aan?quote:Op woensdag 7 september 2005 09:15 schreef babus het volgende:
[..]
Wat dat betreft is deze wek een toppertje![]()
denk t iigquote:
ja hoor, alleen dat vroege opstaan is minderquote:
theoretischquote:Op woensdag 7 september 2005 09:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja normaal gesproken. Maar nu ben ik niet moe terwijl ik ook niet veel heb geslapen, heb echt om 4 uur nog een hele pooas wakker gelegen. Theoretisch gezien zou ik nu vertieft moe moeten zijn.![]()
je bent ziekquote:Op woensdag 7 september 2005 09:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
het gaat er even om dat ik er al vanaf 8 uur uit ben, als student zijnde. Dat kan toch niet?![]()
Ik heb slecht geslapenquote:Op woensdag 7 september 2005 09:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
ja hoor, alleen dat vroege opstaan is minder
Mooiquote:Op woensdag 7 september 2005 09:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
theoretisch
denk dat ik jouw moeheid dan heb
quote:Op woensdag 7 september 2005 09:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mooi
En nu even sigaretten halen want zo te voelen ben ik nog steeds verslaafd.totzo!
Sta er niet eens tussenquote:Op woensdag 7 september 2005 08:32 schreef Ynske het volgende:
hoe heet dat....
4. Godlike02 283
5. fembol 214
5. Mukie 214
7. Elcaro 203
8. Ynske 200
9. Christine 197
10. scanman01 196
11. Pheno 175
Jij neukt ipv fokken?quote:
waar zie je dat dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 09:19 schreef Ynske het volgende:
psst muuk,
is [+] Mukie (Moderator) (0) - woensdag 7 september 2005 @ 09:18
die (0) bij jou nou de plaats waar de notes komen te staan?
123. Scrutinizer 57quote:
bij je naamquote:
Mijn gemiddelde moet natuurlijk wel op 7 blijven staan, of iets meer wordenquote:Op woensdag 7 september 2005 09:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
123. Scrutinizer 57
129. Vikingsmeisje 56
129. Doffy 56
Een leven? Waar kun je dat kopen?quote:Op woensdag 7 september 2005 09:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ben bezig met een leven![]()
Stil maar, heb het even druk, enorm druk
Ik zie nietsquote:Op woensdag 7 september 2005 09:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij je naam
dus net boven de post...
Super vaagquote:Op woensdag 7 september 2005 09:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij je naam
dus net boven de post...
Dat moet je creërenquote:
ik nietquote:Op woensdag 7 september 2005 09:27 schreef babus het volgende:
[..]
Ben je gek ik gebruik wel een lullenmutsje
Is er "een leven voor dummies" te koop ergens?quote:Op woensdag 7 september 2005 09:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat moet je creëren![]()
Maar ik doe nu even wat te veel van het goede, vandaar dat ik op mijn werk hier weer even van me laat horen
Hoiquote:
Dat ben ik ondertussen nog aan het schrijvenquote:Op woensdag 7 september 2005 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is er "een leven voor dummies" te koop ergens?
ik heb dus nu ff je hele post gekopieerd zoals ik t zie en dat ding wat ik bedoel bold gemaaktquote:Op woensdag 7 september 2005 09:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Super vaag
dr zxou een 3 moeten staan![]()
allokesquote:
Ik zie dat niet, jij bent stiekum mod!quote:Op woensdag 7 september 2005 09:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb dus nu ff je hele post gekopieerd zoals ik t zie en dat ding wat ik bedoel bold gemaakt
Mukie
Kroegtijger
[+] Mukie (Moderator) (0) - woensdag 7 september 2005 @ 09:27 [Fotoboek] [Profiel] [Homepage] [Quote]
quote:
Op woensdag 7 september 2005 09:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij je naam
dus net boven de post...
Super vaag
dr zxou een 3 moeten staan
quote:Op woensdag 7 september 2005 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie dat niet, jij bent stiekum mod!
Heb jij Danny ook al gepijpt?quote:
hey twistje....quote:
US takeover!quote:Op woensdag 7 september 2005 09:40 schreef RATMEN het volgende:
Damn, nu ik dus sinds 4 weken single ben, moet ik me eigk hier ook maar es vervoegen ....
oooopsss....quote:Op woensdag 7 september 2005 08:57 schreef dolle_hond het volgende:Dagcijfers van Dinsdag 06 September 2005 (00:00 - 23:59)
[..]
7. Elcaro 203
[...]
ja joh... gooi je voor zijn voeten, geneer je nietquote:
Muuksterquote:
Muhahahahahaquote:
euj tis mn medemodquote:Op woensdag 7 september 2005 09:43 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ja joh... gooi je voor zijn voeten, geneer je niet![]()
lekker geslapen?quote:
Ik hoor het al, Muuk en Ratmen gaan ons binnenkort verlatenquote:Op woensdag 7 september 2005 09:43 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Muukster! Ik heb zin in vanavond
.
ik heb de camera meequote:Op woensdag 7 september 2005 09:43 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Muukster! Ik heb zin in vanavond
.
Nee hoor, als je geen rechten hebt om notes te lezen dan hoor je in de eerste plaats al geen getalletje te krijgen, en in de tweede plaats staat het aantal notes in de broncode van de pagina dan altijd op 0, zodat je ook niet kunt zien wie hoeveel notes heeeft. Dus die 0 kan ik wel verklaren, maar waarom Ynske die ziet weet ik nietquote:Op woensdag 7 september 2005 09:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Super vaag
dr zxou een 3 moeten staan![]()
Jerruh is er ook nog bijquote:Op woensdag 7 september 2005 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoor het al, Muuk en Ratmen gaan ons binnenkort verlaten
dat gaat niet lieverdquote:Op woensdag 7 september 2005 09:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
euj tis mn medemod![]()
@ Ynske kom es ff online aub
GL02quote:
Jajajaja, doe het maar voorkomen alsof het niet zo is, zodat je hier kan blijven postenquote:Op woensdag 7 september 2005 09:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb de camera mee
en nee tis niet voor wat sommigen van jullie denken
Jullie gaan meteen voor de trioquote:
Ze doet alles voor de dagcijfersquote:Op woensdag 7 september 2005 09:49 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Jajajaja, doe het maar voorkomen alsof het niet zo is, zodat je hier kan blijven posten.
lekker tochquote:
Dahaag mevrouwquote:Op woensdag 7 september 2005 09:49 schreef Ynske het volgende:
allokes RATMEN
gheheh.... GMTAquote:
zeg mevrouw is thuis geblevenquote:
PMTA bedoel jequote:
Tss, en dat dus gewoon over mijn rug! Mukie: als je zo door gaat mag je straks weer met recht hier postenquote:
Is goed mevrouwquote:Op woensdag 7 september 2005 09:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg mevrouw is thuis gebleven
tis gewoon Yns of Ynske hoor
hahaha.... alles is relatief toch?quote:
Uitgemaakt via het singles topic, de ironiequote:Op woensdag 7 september 2005 09:51 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Tss, en dat dus gewoon over mijn rug! Mukie: als je zo door gaat mag je straks weer met recht hier posten.
Ow, oopsquote:Op woensdag 7 september 2005 09:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg mevrouw is thuis gebleven
tis gewoon Yns of Ynske hoor
ow? vertelquote:Op woensdag 7 september 2005 09:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Beetje weinig, maar wel goed. Ik klaag niet.
Ze zit meer hier dan in USquote:Op woensdag 7 september 2005 09:51 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Tss, en dat dus gewoon over mijn rug! Mukie: als je zo door gaat mag je straks weer met recht hier posten.
hebt mailquote:Op woensdag 7 september 2005 09:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat gaat niet lieverd
zit op mijn werk
meel me ff op t adres in mijn profiel
Waar is die eigenlijk, met hamer en beitel die bouwvakker aan het molesteren?quote:Op woensdag 7 september 2005 09:52 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ow? vertel
Om fembol maar eens te quoten: We zijn dol op sappige roddels
Lig je er van wakker?quote:Op woensdag 7 september 2005 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk, met hamer en beitel die bouwvakker aan het molesteren?
Post ze daar ook door slotjes heenquote:
Ach, ik mod ook meer in V&A dan in USquote:
Nee, ik zit op mijn werkquote:
ideequote:
Volgens mij is dat standaardquote:Op woensdag 7 september 2005 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Post ze daar ook door slotjes heen
Niet alleen dat, ze edit posts die ik aan het editten benquote:Op woensdag 7 september 2005 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Post ze daar ook door slotjes heen
Te merken aan de SC in USquote:Op woensdag 7 september 2005 09:54 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ach, ik mod ook meer in V&A dan in US.
ow sorryquote:Op woensdag 7 september 2005 09:51 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik vind Jerruh heeeeeeeel lief maar, maar gelijk op de tweede date een trioquote:
Ik had wel wat scherpers van je verwacht hoorquote:
nietusquote:
Moet je maar gezellig zijnquote:Op woensdag 7 september 2005 09:54 schreef Frezer het volgende:
Schand! nog steeds het zelfde topic als gisteren...
tis nog vroegquote:Op woensdag 7 september 2005 09:55 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik had wel wat scherpers van je verwacht hoor.
Wantquote:
1 grote kliek bedoel je?quote:Op woensdag 7 september 2005 09:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
nietus
sc daar is gewoon erm wat minder
Het is ernstig met haar gesteldquote:Op woensdag 7 september 2005 09:54 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ze edit posts die ik aan het editten ben.
So truequote:Op woensdag 7 september 2005 09:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
nietus
sc daar is gewoon erm wat minder
Ik heb d'r ingewerkt, zelfs "mod voor dummies" zal niet helpenquote:Op woensdag 7 september 2005 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is ernstig met haar gesteld
Is er geen "mod voor dummies"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |