Heyquote:
Had ik maar eens een drukke dag.. dan zijn de meeste dagen rustigerquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ff wennen, was behoorlijk hectisch vandaag. Net nog collega aan de foon, die vond dat het vandaag ook wel erg overdreven was.![]()
Hij zei dat ik rond 3 uur behoorlijk bleek aanliep.
Ja, shoppen in A'dam en slenteren op het strand van Zandvoort is ook erg zwaar natuurlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hey
De dinsdag ook weer overleefd ??
Dus de halve stad heeft voor de komende week weer problemen met aanleveren en je hebt een aardig tintje weten te pakken, lekker toch ??quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:45 schreef CherryLips het volgende:
Ja, shoppen in A'dam en slenteren op het strand van Zandvoort is ook erg zwaar natuurlijk![]()
Het o zo harde leven van een studente . . .quote:(college begint maandag weer, gelijk een dag van 9 tot... laat)
Even zoeken op google levert iets op:quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:29 schreef melismay het volgende:
Badminton is 10 keer zwaarder, ken het van een vriendin van me. Als je dat op echt hoog niveau speelt, is het echt veel en veel zwaarder...
Bronquote:Wetenschappelijke studies hebben voorts uitgewezen dat tijdens een badmintonwedstrijd van drie sets, die gemiddeld zo'n 45 minuten duurt, de shuttle 20 minuten in spel is. Binnen deze tijdspanne verandert de speler ten minste 350 maal van richting en slaat hij de shuttle ongeveer 400 keer, waarvan 150 keer met een volledige armzwaai. In dubbelspel wordt de shuttle vaak 40 tot 50 maal geslagen binnen 20 seconden, dat is 2,5 maal per seconde of één slag om de 0,4 seconden! De snelheid van de shuttle tijdens een smash heb ik al vermeld, maar bedenk hierbij dat tijdens een rally meermaals gesmasht wordt.
We kunnen ook een Wimbledon finale vergelijken met een finale van het WK badminton. De Wimbledon finale duurde 198 minuten, de badmintonfinale 76 minuten. De tijd dat de bal en de shuttle in spel waren bedroeg 18 respectievelijk 37 minuten. De intensiteit van het spel was bij de tenniswedstrijd dus 9% en bij de badmintonwedstrijd bijna 49%!
De tennisspeler sloeg de bal in totaal 1004 keer, de badmintonner 1972 keer. De tennisser liep ruim 3 kilometer, terwijl de badmintonner ruim 6 kilometer aflegde. De badmintonspeler liep dus dubbel zo ver in de helft van de tijd en haalde bovendien het dubbele aantal slagen. Om op professioneel niveau te badmintonnen moet men dan ook in topconditie zijn.
wat een kutlevenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, shoppen in A'dam en slenteren op het strand van Zandvoort is ook erg zwaar natuurlijk![]()
(college begint maandag weer, gelijk een dag van 9 tot... laat)
Wat is dat voor hobby universiteit? Ik ben al aan mijn 2e college week bezig.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:45 schreef CherryLips het volgende:
(college begint maandag weer, gelijk een dag van 9 tot... laat)
Dat komt door het zandquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:45 schreef CherryLips het volgende:
slenteren op het strand van Zandvoort is ook erg zwaar natuurlijk![]()
zo veel heb ik nou ook weer niet geshoptquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dus de halve stad heeft voor de komende week weer problemen met aanleveren en je hebt een aardig tintje weten te pakken, lekker toch ??
nog steeds Engelsquote:Het o zo harde leven van een studente . . .![]()
Nog steeds Engelse taal ??
Ik heb geen idee, maar ik geloof je graagquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:52 schreef fembol het volgende:
Komt net terug van de handbaltraining.
Is dat ook intensief volgens de wetenschappers?
Volgens mij wel namelijk!
Utrechtquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat is dat voor hobby universiteit? Ik ben al aan mijn 2e college week bezig.
3e week als je de herkansingen er bij telt.
Welkom terug dan, mevrouw Bouwvakker.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:52 schreef fembol het volgende:
Komt net terug van de handbaltraining.
Is dat ook intensief volgens de wetenschappers?
Volgens mij wel namelijk!
Dank u, lekker hapje!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
Welkom terug dan, mevrouw Bouwvakker.
Lekker dan, ben doelvrouw!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:53 schreef Light het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik geloof je graagOp het doel staan is vast minder actief
Ja, dat eerste bedoelde ik dusquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
of door los zand ploeteren of dooie kwallen ontwijken
Een zeer opbeurende titel!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:55 schreef Anthraxx het volgende:
Ik luister even dit nummer af en ga dan slapen.
"And Isolation is all that remain..."
Tot morgen ofzo
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Depri-muziek maakt mij juist vrolijk.
quote:
Sporten en dan toch niets doen, da's ook niet leukquote:
Mij niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Depri-muziek maakt mij juist vrolijk.
Nou, wat heb je dan allemaal geshopt ??quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:52 schreef CherryLips het volgende:
zo veel heb ik nou ook weer niet geshoptHelaas
Jij woonde toch in Utrecht door de weeks en in het weekend zat je toch bij je ouders thuis ??quote:nog steeds Engelsmaar ik heb volgende week college van 9 tot 11 en dan om 5 uur weer een vergadering. op zulke momenten wou ik dat ik ook in m'n studentenstad woonde
![]()
Niet zoveel, wat lekkerequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:00 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nou, wat heb je dan allemaal geshopt ??
* ThunderChild bereid zich al voor op een mega waslijst . . .
Dat zie je verkeerd,in deze training was de keeper degene die het hardst moest werken. Er werd veel op het doel geknald. Hard en genadeloos.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:00 schreef Light het volgende:
[..]
Sporten en dan toch niets doen, da's ook niet leukAls je sport kun je het maar beter goed doen, en anders gewoon thuis blijven
Lush zegt me niks en moest je nou voor sokken nou helemaal dat end naar Amsterdam reizen ??quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:02 schreef CherryLips het volgende:
Niet zoveel, wat lekkereLush
dingetjes, niet te duur, en wat sokken
en een muffin.
![]()
Gezellig toch, de geneugten (en gemak) van het thuiswonen . . .quote:Nee, ik woon nog gewoon thuis![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:07 schreef ThunderChild het volgende:
Ik ga naar bed toe, welterusten iedereen . . .
Oeh! Veiligheidsschoenen heb ik ook aan in de garage en op mijn werk. Van die mooie zwarte met bijna fluoriserende groene stukjes.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:04 schreef fembol het volgende:
Hoewel ik zag hem vandaag op zijn werkplek, en die veiligheisschoenen met van die sokken waren toch echt een afknappertje![]()
Maak me gek!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Oeh! Veiligheidsschoenen heb ik ook aan in de garage en op mijn werk. Van die mooie zwarte met bijna fluoriserende groene stukjes., seksie is dat hé?
quote:
Jammerquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
, nu is het jammer dat ik er geen foto van heb.
Heel jammerquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
, nu is het jammer dat ik er geen foto van heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |