Welke bands?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, ik moet gewoon 1 band kiezen. Op de hoop de andere snel weer te zien.
Nou dat is het punt dus... beide bands zijn live geweldig.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Welke twee en welke is er live beter is de vraag?
Hij had zelfs gelijk waar hij gelijk hoorde te hebben inderdaad.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Haha ja, dat bedoel ik...
Ik zou er bijna in geloven..
Voor ons beiden he...quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hij had zelfs gelijk waar hij gelijk hoorde te hebben inderdaad.![]()
lulquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:56 schreef Tranceptor het volgende:
Ik zou voor Porcupine Tree gaan.
Goed gedaan hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, die andere baan had ik al geen goed gevoel over... en dit is tot januari, en dan heb ik dus nog tijd om in alle rust een andere baan te zoeken, vooral omdat ik precies over twee maanden mijn diploma in ontvangst neem
rechts links rechts links rechts links rechts links rechts linksquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:46 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
mukie, ik ben al een tennisfan toen ik nog in mijn wieg lag, als ik geen problemen had met mijn benen en moesten ze niet door elkaar gehakt en gekapt zijn, zou ik het nog spelen. Jij mag van tennis echt denken wat je wil hoor, ik vind het een heel mooie sport om naar te kijken;
ashton is echt een lelijkerd![]()
Pendelenquote:
Pendelen is idd oke.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
Pendelen
Of de weg leggen met tarot
pak dan alleen kaarten die goed aanvoelen, letterlijk en figuurlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Pendelen is idd oke.
Tarotkaarten wil ik binnenkort ook eens ergens kopen...
ik heb een enorme bewondering voor de behendigheid, het balgevoel, het uithoudingsvermogen en het spelinzicht van die spelersquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:59 schreef Mukie het volgende:
rechts links rechts links rechts links rechts links rechts links
Wat is daar nu leuk aan?
Lijkt eerder een Duitse mars ofzo![]()
Yep, dat ga ik doen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
pak dan alleen kaarten die goed aanvoelen, letterlijk en figuurlijk
aha! je hebt hem gezienquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:04 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb een enorme bewondering voor de behendigheid, het balgevoel, het uithoudingsvermogen en het spelinzicht van die spelers
wat is er leuk aan een lelijke lul in een slechte vervelende romantische komedie te zien spelen ?![]()
ow en niemand anders die kaarten laten vastpakken btwquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Yep, dat ga ik doen.
Wel grappig hoor... die andere baan, voelde niet goed. Gaat ook niet door nu.
Die kerel... voelde niet goed. Gaat ook niet door nu.
Soms is intuitie best handig... nu nog ernaar luisteren
Ik neem m op! Niet verraden!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:10 schreef Mokster het volgende:
Toch raar hoor... Lorelai en Luke die sex hebben...
Why not?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
ow en niemand anders die kaarten laten vastpakken btw
Van tennissers? Ga eens badminton kijken danquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:04 schreef petitlapin het volgende:
ik heb een enorme bewondering voor de behendigheid, het balgevoel, het uithoudingsvermogen en het spelinzicht van die spelers
nee, ik heb hem niet gezien, de voorstukjes zeggen al genoeg... niet mijn genre filmquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:11 schreef Mukie het volgende:
aha! je hebt hem gezien
Het is leuk omdat ik dan niet aan andere vervelende dingen hoef te denken
Tennis val ik bij in slaap
En om nou te zeggen dat ze uithoudigsvermogen hebben, nah laat ik die kant maar niet uitgaan
badminton heb ik ook nog gedaanquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:16 schreef Light het volgende:
Van tennissers? Ga eens badminton kijken dan
wie en wie ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:10 schreef Mokster het volgende:
Toch raar hoor... Lorelai en Luke die sex hebben...
Ja, nu weet ik t al!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ogen dicht Melis!!
Twee mensen die nu single-af zijn...
Ik welquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
badminton heb ik ook nog gedaan, ik persoonlijk vindt het eenvoudiger en minder vermoeiend dan tennis
... en niet zo mooi om naar te kijken, sorry
![]()
Idd ze moeten wennen en je stopt er jouw energie in.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Why not?
Ik heb ook gehoord dat ze eerst aan je moeten 'wennen' klopt dat?
Oke, ik moet me wel eerst in gaan lezen dan... waar kan je ze kopen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
Idd ze moeten wennen en je stopt er jouw energie in.
Iemand anders kan deze dan uit balans helpen en heb je er niets meer aan.
Ff wennen, was behoorlijk hectisch vandaag. Net nog collega aan de foon, die vond dat het vandaag ook wel erg overdreven was.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:09 schreef Christine het volgende:
Q hoe bevalt je werk>?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:04 schreef petitlapin het volgende:
Heb het allebei veelvuldig gedaan samen met m'n vrouw, maar gaf de voorkeur aan tennis. Heb het allebei in jaren niet meer gedaan . . .quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:18 schreef petitlapin het volgende:
badminton heb ik ook nog gedaan, ik persoonlijk vindt het eenvoudiger en minder vermoeiend dan tennis
... en niet zo mooi om naar te kijken, sorry
![]()
Ik ga het toch zeggenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nee, ik heb hem niet gezien, de voorstukjes zeggen al genoeg... niet mijn genre film![]()
en ja, tennis staat toch wel bekend als een heel uitputtende en intensieve sport, na drie sets zit het zuur wel al goed in je spieren![]()
Awww arme schat.. maar het is wel leuk?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ff wennen, was behoorlijk hectisch vandaag. Net nog collega aan de foon, die vond dat het vandaag ook wel erg overdreven was.![]()
Hij zei dat ik rond 3 uur behoorlijk bleek aanliep.
Bij natuurwinkels soms.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Oke, ik moet me wel eerst in gaan lezen dan... waar kan je ze kopen?
Humor . . .quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:31 schreef Mukie het volgende:
Ik ga het toch zeggen
Na 10 minuten sex zijn ze al uitgeput![]()
Dankje, ik ga morgen gelijk kijken in de stad.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
Bij natuurwinkels soms.
Anders bij een boekwinkel of een "religieuze" winkel.
Ze kunnen je bij die laatste ook wat meer uitleg geven.
Een boek is ook handig, probeer eerst een het Rider-Tarot.
Das makkelijk leesbaar, ook de kaarten en naderhand kun je je legsystemen uitbreiden (36-system)
Jawel, maar moet nog ff goed wennen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Awww arme schat.. maar het is wel leuk?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |