Dat dan weer niet. Sleutelen met een korte broek is niet fijn.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:13 schreef fembol het volgende:
[..]
Jammer![]()
Heb je dan ook korte broek aan met van die opgetrokken sokken?
moet zo naar bedquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:14 schreef Godlike02 het volgende:
moet je terug lezen
Bouwvakker wel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:15 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat dan weer niet. Sleutelen met een korte broek is niet fijn.
Ach, die drie kwartier maken het ook niet meerquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oi hoertje
en het is nog geen nacht
Sporten is gewoon zwaar, zeker op hoog niveau. En 't is lastig om compleet verschillende sporten met elkaar te vergelijkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:02 schreef fembol het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd,in deze training was de keeper degene die het hardst moest werken. Er werd veel op het doel geknald. Hard en genadeloos.
In de wedstrijd ben je als keeper erg belangrijk wat betreft de te spelen tactiek. Kost veel energie, je staat overzicht te houden, je team instructies te geven hoe te verdedigen en heel explosief te regeageren op een knal. Best zwaar dus.![]()
wel voor mijn nacht rustquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, die drie kwartier maken het ook niet meer
Mijn vacht is niet gewildquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:17 schreef Frezer het volgende:
Hé die pinguin en 907 leven ook nog!
Erm ff kijken of het prijsje er nog op staatquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Dankje, ik ga morgen gelijk kijken in de stad.
(weer een goede smoes om te soggen)
Weet je ook hoeveel zoiets kost ongeveer?
Ze heeft hem met een voorbinddrilboor anaal genomenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:18 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
ja hoe is t afgelopen emt die bouwvakker
wat afgelopen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:18 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
ja hoe is t afgelopen emt die bouwvakker
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze heeft hem met een voorbinddrilboor anaal genomen
Inderdaad, standen van in de 25 zijn heel normaal.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:17 schreef Light het volgende:
[..]
Sporten is gewoon zwaar, zeker op hoog niveau. En 't is lastig om compleet verschillende sporten met elkaar te vergelijken
En ook handbal keepers hebben wel het een en ander te doen, volgens mij zijn handbalwedstrijden nou niet bepaald wedstrijden die in 0-0 of 2-1 ofzo einidigenNog even afgezien van al die andere dingen die ze in wedstrijden doen
My fur is already shiningquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:20 schreef fembol het volgende:
[..]
![]()
Ga jij eerst je vacht maar eens poetsen pinguin!
bij dat die bouwvakker jou smste snachts..quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:19 schreef fembol het volgende:
[..]
wat afgelopen?
Waar ben jij gebleven?
gn8!quote:
Wel door 1 iemand, die is vanavond ook hierquote:
Wat doe je hier dan, ga fokken!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel door 1 iemand, die is vanavond ook hier![]()
Oh ja, dat was bijzonder lief van hem, ik kon dus niet meer slapen daarna.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:22 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
bij dat die bouwvakker jou smste snachts..
Eerst douchen na het sportenquote:
Jammer, kon je geen telefoonnummer vragen....quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:24 schreef CherryLips het volgende:
Leuke gozer op t station gezien vanavond
Hij ging trein in, ik trein uit, en hij was aan de telefoon
Daarna opnieuw zwetenquote:
Dat was een afleidingsmanouvre van mequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:24 schreef CherryLips het volgende:
Poeh, Kersje. Dit biedt toekomst perspectieven!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:24 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:23 schreef melismay het volgende:
Hoe is het met de lieve mensjes hier?!
Als zij degene was met wie hij belde welquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Poeh, Kersje. Dit biedt toekomst perspectieven!
quote:
In dat geval hoefde ze dus geen telefoonnummer te scoren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als zij degene was met wie hij belde wel
hoi lieve ynskequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:27 schreef Ynske het volgende:
hoi schatjes
net terug van t sporten
voel me geweldig
Dit is voorspelquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:27 schreef Frezer het volgende:
[..]
hier is geen douche. Maar je bent trouwens wel al aan het fokken,
.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was een afleidingsmanouvre van me
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:27 schreef Ynske het volgende:
hoi schatjes
net terug van t sporten
voel me geweldig
Waar??quote:
wat zij zegt btwquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:27 schreef Ynske het volgende:
hoi schatjes
net terug van t sporten
voel me geweldig
jaja, ik maak echt enorme voortgang!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Poeh, Kersje. Dit biedt toekomst perspectieven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |