Ik laat dat gewoon in het topic bepalenquote:
jah best wel hequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of de liefde van je leven ontmoeten (blijkt later) 's avonds achter je pc
Damn, wat ben ik een nerd zeg
Ik zou niet weten op wie ik lijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:46 schreef Light het volgende:
[..]
Ik laat dat gewoon in het topic bepalenNiet dat ik enig idee heb op wie ik zou moeten lijken, maar dat mag de pret niet drukken
Dus je fokt alleen hier?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, vrij snel een minimeet gedaan, zo sociaal was ik nog wel. Zonder cammenquote:
Alles kanquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
Kun je dan ook anders fokken?quote:
Maar je hebt 't toch maar gedaan. Mij zijn zelfs interessante ontmoetingen achter de PC nog niet gegundquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, vrij snel een minimeet gedaan, zo sociaal was ik nog wel. Zonder cammen
Nerd,quote:
Op dat moment boeide me niets meer. Was het niets geworden was ik nu hoogstwaarschijnlijk niet in Nederlandquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:48 schreef warboel het volgende:
[..]
Maar je hebt 't toch maar gedaan. Mij zijn zelfs interessante ontmoetingen achter de PC nog niet gegund![]()
jij hebt ook geen fobo om mee te vergelijkenquote:
Heb je het overleeft?quote:
Ik heb niet eens een cam.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, vrij snel een minimeet gedaan, zo sociaal was ik nog wel. Zonder cammen
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:37 schreef warboel het volgende:
[..]
Geweldig, zeg. Misschien is dit ook wel goed voor mijn zelfvertrouwen. Want ik heb geen leuke kop, dus daar moet ik het zeker niet van hebben![]()
die weten gegarandeerd meer mensen te vinden dan ikquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:46 schreef Light het volgende:
[..]
Ik laat dat gewoon in het topic bepalenNiet dat ik enig idee heb op wie ik zou moeten lijken, maar dat mag de pret niet drukken
Er zijn fotos op het internet te vindenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
jij hebt ook geen fobo om mee te vergelijken![]()
Alhoewel een burka al langsgekomen is
Ik ook niet. Een blind date is veel leukerquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:49 schreef Light het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een cam.En ook zonder kan je wel minimeeten
Dat klinkt bemoedigendquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
die weten gegarandeerd meer mensen te vinden dan ik
Ja, ik doe zelf niet mee, maar ik ga er gewoon morgen heen, misschien meehelpen enzoquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:38 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
morgen pas? we lopen al 2 dagen intro op de uithof.
Ik vind van wel. Zulke vriendelijke woorden hoor ik zo vaak niet. Daar word ik echt wel blij vanquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
Ja, je zelfvertrouwen gaat echt met megasprongen vooruit op deze manier![]()
Slaap ze!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:53 schreef Ynske het volgende:
zo Yns gaat weer lekker ergens tegenaan liggen
en de oogjes sluiten
truste lieverds
morgen zijn de meesten in zwemkleding, dus je treft hetquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik doe zelf niet mee, maar ik ga er gewoon morgen heen, misschien meehelpen enzoDonderdag moet ik wel meedoen met iets, en vrijdag heb ik m'n eigen intro-middag. Jottem.
Hihihi nee tis zoals ik al zei, ik ben echt slecht in namen.quote:
Misschien op google imagesquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hihihi nee tis zoals ik al zei, ik ben echt slecht in namen.
Dus dan vind je ook niets.
Je kunt moeilijk zoeken op blond, mannelijk enzo
Oh er wordt echt grof gekeurd hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:54 schreef warboel het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Zulke vriendelijke woorden hoor ik zo vaak niet. Daar word ik echt wel blij van![]()
Misschien moet ik me morgen gewoon voordoen als eerstejaars, en eens zien of ik door je keuring kom![]()
Het ergste dat er kan gebeuren is dat je 5 minuten na aankomst op de afgesproken plaats gillend van schrik weer wegholt en zo snel mogelijk teruggaat naar huis (bij voorkeur het hele land door, met de trein) Dan ben je iig een dagje weg geweestquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Een blind date is veel leuker![]()
Jammer, ik kom nooit op de Uithofquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:54 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
morgen zijn de meesten in zwemkleding, dus je treft hetwel naar me zwaaien he
Kersje houdt wel van een sappig vers groen blaatje,quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh er wordt echt grof gekeurd hoorVorig jaar liep er een Orlando Bloom look-a-like'je van 18 ofzo rond, wij telkens 'purrrr' als ie langs liep
Ik voel me best erg nu.
oh, zit engels in de stad...quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jammer, ik kom nooit op de UithofIk hobbel gewoon het station uit naar de Dom
Als ik het echt zou doen, zou het vast in mijn voordeel zijn dat mijn 23 jaren niet echt aan me af te zien zijnquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh er wordt echt grof gekeurd hoorVorig jaar liep er een Orlando Bloom look-a-like'je van 18 ofzo rond, wij telkens 'purrrr' als ie langs liep
Ik voel me best erg nu.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
Kersje houdt wel van een sappig vers groen blaatje,.
Je vergeet de blauwe ogenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hihihi nee tis zoals ik al zei, ik ben echt slecht in namen.
Dus dan vind je ook niets.
Je kunt moeilijk zoeken op blond, mannelijk enzo
Neuh, alleen als er een lekkere gozer tussenloopt maken we rare geluidjes en gaan we elkaar knijpen enzo. Anders doen we gewoon niets anders dan anders, zijn we gewoon aardig en normaal en niet spastisch.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:57 schreef warboel het volgende:
[..]
Als ik het echt zou doen, zou het vast in mijn voordeel zijn dat mijn 23 jaren niet echt aan me af te zien zijn![]()
Maar volgens mij zijn jullie veel te streng![]()
Dat bedoel ikquote:
Ik ben er heel zeker van dat ik ook allerhande rare geluidjes zou veroorzaken. Maar waarschijnlijk niet vanwege de reden die jij nu noemt...quote:Op woensdag 7 september 2005 00:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, alleen als er een lekkere gozer tussenloopt maken we rare geluidjes en gaan we elkaar knijpen enzo. Anders doen we gewoon niets anders dan anders, zijn we gewoon aardig en normaal en niet spastisch.
Wij maken geen negatieve geluidjes.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:02 schreef warboel het volgende:
[..]
Ik ben er heel zeker van dat ik ook allerhande rare geluidjes zou veroorzaken. Maar waarschijnlijk niet vanwege de reden die jij nu noemt...![]()
Ik doe het toch maar niet. Mijn hele zelfvertrouwen zou meteen weer naar het nulpunt zakken![]()
Nou vooruit dan, als er geen positieve geluidjes bij zijn, maar ook geen negatieve, dan ben ik al gelukkigquote:Op woensdag 7 september 2005 00:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij maken geen negatieve geluidjes.
Dat doen we bij de meisjes.![]()
Gaf je expres die pagina, ipv pagina 1 of 2?quote:Op woensdag 7 september 2005 00:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?q=blonde+male+blue+eyes&svnum=10&hl=nl&lr=&start=40&sa=N
Daar lijk ik op!?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:48 schreef Mukie het volgende:
[..]Echt goed lukt het niet nee, vooral omdat ik zo verdomde slecht in namen ben
[afbeelding]
Rasia van Rusland (politicus)
Wel met iets van een leeftijsverschil
neuh die stond als laatste waar ik naar heb gekekenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:23 schreef Light het volgende:
[..]
Gaf je expres die pagina, ipv pagina 1 of 2?
Zelfs in het topic lijken ze er moeite mee te hebben. Of iedereen is gaan slapen, dat kan ook.
rood kort haar en een leuke toet jaquote:
Hahaha, ik vond haar anders maar engquote:Op woensdag 7 september 2005 00:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
rood kort haar en een leuke toet ja
Dus niet eens vanwege de foto rechtsboven op die pagina. Ik heb zelf het idee dat die nog wel wat lijktquote:Op woensdag 7 september 2005 00:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
neuh die stond als laatste waar ik naar heb gekeken
Goodmorning!quote:Op woensdag 7 september 2005 07:06 schreef fembol het volgende:
Mogguh!
werkse!quote:Op woensdag 7 september 2005 07:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Goodmorning!
En tegelijkertijd: bye!![]()
Kga nu maar alvast naar mn werk. Misschien dat dat nare gevoel in mn buik dan weggaat. Zucht...
jup, m`n rikketik doet t nog prima!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:17 schreef Frezer het volgende:
Hé die pinguin en 907 leven ook nog!
statistieken?quote:Op woensdag 7 september 2005 08:32 schreef Ynske het volgende:
hoe heet dat....
singles zorgt voor je postings?
4. Godlike02 283
5. fembol 214
5. Mukie 214
7. Elcaro 203
8. Ynske 200
9. Christine 197
10. scanman01 196
11. Pheno 175
jah triest hequote:
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #72quote:Op woensdag 7 september 2005 08:39 schreef 907 het volgende:
[..]
ik zou nieteens weten waar je ze vandaan tovert .. das pas triest
Dat chillen in A'dam was echt relaxedquote:Op woensdag 7 september 2005 08:46 schreef Godlike02 het volgende:
mogguh
hoi meisquote:
moet jij wat van zeggenquote:Op woensdag 7 september 2005 09:06 schreef dawg het volgende:
Mornin'.![]()
Ik heb fucking geen zin vandaag.
zoveeeeel?quote:Op woensdag 7 september 2005 08:32 schreef Ynske het volgende:
hoe heet dat....
singles zorgt voor je postings?
4. Godlike02 283
5. fembol 214
5. Mukie 214
7. Elcaro 203
8. Ynske 200
9. Christine 197
10. scanman01 196
11. Pheno 175
Ik ben al een kleine 2 uur op hoor. Ik Fok! alleen niet meteen nadat ik wakker word.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet jij wat van zeggen
hier al een uur bezig en nog altijd niet wakker
dan is het helemaal triestquote:Op woensdag 7 september 2005 09:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
zoveeeeel?
en dan lag mn internet er ook nog uit
mogguh btw
Ik heb nog 3 kwartier om wakker te wordenquote:Op woensdag 7 september 2005 09:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet jij wat van zeggen
hier al een uur bezig en nog altijd niet wakker
wekker ging om 7 uurquote:Op woensdag 7 september 2005 09:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben al een kleine 2 uur op hoor. Ik Fok! alleen niet meteen nadat ik wakker word.
omg daar komen lange frans en baas b ook vandaanquote:Op woensdag 7 september 2005 08:47 schreef babus het volgende:
[..]
Dat chillen in A'dam was echt relaxedHet was trouwens Diemen zuid onder de school In Holland. Daar hebben ze zo'n cafe. Biertje 1,25
![]()
Je slaapt verder wel goed?quote:Op woensdag 7 september 2005 09:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
zoveeeeel?
en dan lag mn internet er ook nog uit
mogguh btw
waar Diemen Zuid?quote:Op woensdag 7 september 2005 09:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
omg daar komen lange frans en baas b ook vandaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |