ik heb de camera meequote:Op woensdag 7 september 2005 09:43 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Muukster! Ik heb zin in vanavond
.
Nee hoor, als je geen rechten hebt om notes te lezen dan hoor je in de eerste plaats al geen getalletje te krijgen, en in de tweede plaats staat het aantal notes in de broncode van de pagina dan altijd op 0, zodat je ook niet kunt zien wie hoeveel notes heeeft. Dus die 0 kan ik wel verklaren, maar waarom Ynske die ziet weet ik nietquote:Op woensdag 7 september 2005 09:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Super vaag
dr zxou een 3 moeten staan![]()
Jerruh is er ook nog bijquote:Op woensdag 7 september 2005 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoor het al, Muuk en Ratmen gaan ons binnenkort verlaten
dat gaat niet lieverdquote:Op woensdag 7 september 2005 09:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
euj tis mn medemod![]()
@ Ynske kom es ff online aub
GL02quote:
Jajajaja, doe het maar voorkomen alsof het niet zo is, zodat je hier kan blijven postenquote:Op woensdag 7 september 2005 09:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb de camera mee
en nee tis niet voor wat sommigen van jullie denken
Jullie gaan meteen voor de trioquote:
Ze doet alles voor de dagcijfersquote:Op woensdag 7 september 2005 09:49 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Jajajaja, doe het maar voorkomen alsof het niet zo is, zodat je hier kan blijven posten.
lekker tochquote:
Dahaag mevrouwquote:Op woensdag 7 september 2005 09:49 schreef Ynske het volgende:
allokes RATMEN
gheheh.... GMTAquote:
zeg mevrouw is thuis geblevenquote:
PMTA bedoel jequote:
Tss, en dat dus gewoon over mijn rug! Mukie: als je zo door gaat mag je straks weer met recht hier postenquote:
Is goed mevrouwquote:Op woensdag 7 september 2005 09:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg mevrouw is thuis gebleven
tis gewoon Yns of Ynske hoor
hahaha.... alles is relatief toch?quote:
Uitgemaakt via het singles topic, de ironiequote:Op woensdag 7 september 2005 09:51 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Tss, en dat dus gewoon over mijn rug! Mukie: als je zo door gaat mag je straks weer met recht hier posten.
Ow, oopsquote:Op woensdag 7 september 2005 09:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg mevrouw is thuis gebleven
tis gewoon Yns of Ynske hoor
ow? vertelquote:Op woensdag 7 september 2005 09:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Beetje weinig, maar wel goed. Ik klaag niet.
Ze zit meer hier dan in USquote:Op woensdag 7 september 2005 09:51 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Tss, en dat dus gewoon over mijn rug! Mukie: als je zo door gaat mag je straks weer met recht hier posten.
hebt mailquote:Op woensdag 7 september 2005 09:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat gaat niet lieverd
zit op mijn werk
meel me ff op t adres in mijn profiel
Waar is die eigenlijk, met hamer en beitel die bouwvakker aan het molesteren?quote:Op woensdag 7 september 2005 09:52 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ow? vertel
Om fembol maar eens te quoten: We zijn dol op sappige roddels
Lig je er van wakker?quote:Op woensdag 7 september 2005 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk, met hamer en beitel die bouwvakker aan het molesteren?
Post ze daar ook door slotjes heenquote:
Ach, ik mod ook meer in V&A dan in USquote:
Nee, ik zit op mijn werkquote:
ideequote:
Volgens mij is dat standaardquote:Op woensdag 7 september 2005 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Post ze daar ook door slotjes heen
Niet alleen dat, ze edit posts die ik aan het editten benquote:Op woensdag 7 september 2005 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Post ze daar ook door slotjes heen
Te merken aan de SC in USquote:Op woensdag 7 september 2005 09:54 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ach, ik mod ook meer in V&A dan in US.
ow sorryquote:Op woensdag 7 september 2005 09:51 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik vind Jerruh heeeeeeeel lief maar, maar gelijk op de tweede date een trioquote:
Ik had wel wat scherpers van je verwacht hoorquote:
nietusquote:
Moet je maar gezellig zijnquote:Op woensdag 7 september 2005 09:54 schreef Frezer het volgende:
Schand! nog steeds het zelfde topic als gisteren...
tis nog vroegquote:Op woensdag 7 september 2005 09:55 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik had wel wat scherpers van je verwacht hoor.
Wantquote:
1 grote kliek bedoel je?quote:Op woensdag 7 september 2005 09:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
nietus
sc daar is gewoon erm wat minder
Het is ernstig met haar gesteldquote:Op woensdag 7 september 2005 09:54 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ze edit posts die ik aan het editten ben.
So truequote:Op woensdag 7 september 2005 09:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
nietus
sc daar is gewoon erm wat minder
Ik heb d'r ingewerkt, zelfs "mod voor dummies" zal niet helpenquote:Op woensdag 7 september 2005 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is ernstig met haar gesteld
Is er geen "mod voor dummies"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |