pong.quote:
Oom Dagobertquote:Op woensdag 7 september 2005 20:45 schreef Nano het volgende:
Tegen wie praatte Dian?
Ik moet je teleurstellenquote:Op woensdag 7 september 2005 16:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
je hebt duidelijk nooit gekeken: Sonja speelde haar tegenspelers met gemak van het scherm
Komt door haar verzoening met Barquote:Op woensdag 7 september 2005 21:25 schreef Frey het volgende:
Valerie is trouwens erg populair geworden bij veel mensen, terwijl die haar een week geleden nog het liefste dood zagen gaan. Ze is zo leuk geworden sinds vrijdag, ik wil niet meer dat ze gaat![]()
Nou niet bij mij hoor, van mij mag ze zo snel mogelijk gaanquote:Op woensdag 7 september 2005 21:25 schreef Frey het volgende:
Valerie is trouwens erg populair geworden bij veel mensen, terwijl die haar een week geleden nog het liefste dood zagen gaan. Ze is zo leuk geworden sinds vrijdag, ik wil niet meer dat ze gaat![]()
Ja jammer dat zo een verzoening alleen maar kan voordat iemand eruit gaat in gtst-land, als Valerie erin zou blijven zouden zij en Barbara zo weer ruzie hebben.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Komt door haar verzoening met Bar.
Tof!! Was duidelijk de tijd van de foute schakelkettingenquote:Op woensdag 7 september 2005 18:22 schreef Wup het volgende:
hier nog een oud Lindaatje met Frits & Martine
GTST 13 januari 1994, LindaLook[/url] ~ [4.45 min; 7.6 Mb] ~
Het was kennelijk ook voordat Robert iets met Linda kreeg, want Laura was kalm en vrolijk aanwezig in de Boutique...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
Tof!! Was duidelijk de tijd van de foute schakelkettingen
* Babette heeft haar "welkom terug"-spandoek bijna af
nee die indruk had ik ook...quote:Op woensdag 7 september 2005 20:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Keek Janine die zuster nou aan alsof ze haar herkende of beeld ik me dat enkel in?
het was wel rond die Stan-lijn volgens mij, gezien het kapsel van Lauraquote:Op woensdag 7 september 2005 22:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het was kennelijk ook voordat Robert iets met Linda kreeg, want Laura was kalm en vrolijk aanwezig in de Boutique...
haha klopt hoor, hiermee begonnen Linda & Fatima de boetiek en Robert kwam pas in het verhaal voor toen hij steeds moest 'overwerken' vanwege de boekhouding van Linda Look....quote:Op woensdag 7 september 2005 22:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het was kennelijk ook voordat Robert iets met Linda kreeg, want Laura was kalm en vrolijk aanwezig in de Boutique...
Toen had Laura toch nog niks met Stan?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
het was wel rond die Stan-lijn volgens mij, gezien het kapsel van Laura
& het feit dat Fatima erbij was [die ging er toch met Stan vandoor als de lachende derde?!?]
Oh zeker wel hoor, dat ging best goed tussen die twee als Arnie maar eenmaal gekozen had, in de strijd om Arnie waren ze stevige rivalen ja.quote:ik kon me ook niet herinneren dat Linda en Roos ooit een normale confersatie hadden gevoerd
... maar ik had het mis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |