Pestkop!quote:
Dat kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
was ik maar dood!
quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
was ik maar dood!
En morgen wordt het toch ook nog mooi weer? Kan ik lekker thuis in mijn tuin werken (nee, niet tuinieren, maar met laptopquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:41 schreef marcb1974 het volgende:
Hoezo laatste zomerdag???? We krijgen ook weer een goed weekend
Zorg dan wel dat je een vluchtroute hebt morgen, de kans op buien is dan (net als vandaag) aanwezig.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
En morgen wordt het toch ook nog mooi weer? Kan ik lekker thuis in mijn tuin werken (nee, niet tuinieren, maar met laptop) .
Goedemorgen, ook.
heey meisquote:
Nog steeds heel erg moe eigenlijk. Zo alleen maar even een afpraak met mn metrix en daarna kan ik hopelijk nog weer even slapen.quote:
Je hebt toch niet met p_p zitten tongen he...al erg genoeg dat hij pfeiffer heeft..Als je koffie wilt haas, dan staat ie er voor jequote:Op dinsdag 6 september 2005 10:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nog steeds heel erg moe eigenlijk. Zo alleen maar even een afpraak met mn metrix en daarna kan ik hopelijk nog weer even slapen.![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:29 schreef Blind_Guardian het volgende:
Goeiemorgen. Ben ook moe, werd vannacht steeds wakker gemaakt door muggen. Elke keer sliep ik weer een uutje en dan stak er een of zoemde er eentje bij mijn oor.
Wie maakt me wakker?
Ik heb al veel langer pfeiffer. Er is zeg maar een reden dat ik nu het 2e jaar over moet doen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
Je hebt toch niet met p_p zitten tongen he...al erg genoeg dat hij pfeiffer heeft..Als je koffie wilt haas, dan staat ie er voor je
Ow sorry.. ik had wel ergens opgevangen dat je het had, maar dacht dat het over was..quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:39 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb al veel langer pfeiffer. Er is zeg maar een reden dat ik nu het 2e jaar over moet doen.
Ok succesquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Geen tijd meer, ik moet even naar mn mentrix.![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:11 schreef Blind_Guardian het volgende:
Dank je voor de koffie nixxx. Hoewel ik het altijd bij een virtueel bakje hou, ik vind koffie nl. niet te zuipen. Hoe ik elke ochtend overleef is dan ook een raadsel
Ik. Geef mij maar een lekker colaatje om 7 uur 'smorgensquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:16 schreef nixxx het volgende:
[..]wheheheheh geen koffie lusten... wie doet dat nou
Ikke jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:16 schreef nixxx het volgende:
[..]wheheheheh geen koffie lusten... wie doet dat nou
Goed album trouwens, hoewel B_G een beetje uit de picture aan het raken is sinds ze al 2 jaar niks meer van zich laten horenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:17 schreef nixxx het volgende:
zo, ik zet Nightfall in middle-earth even op en ga aan het werk/de studie
Keer wat van gedownload, lekkere muziek, maar verder weet ik niet echt wat van de band.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:25 schreef Blind_Guardian het volgende:
Goed album trouwens, hoewel B_G een beetje uit de picture aan het raken is sinds ze al 2 jaar niks meer van zich laten horen
tssk, en dan heb je het over een album opzettenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
Keer wat van gedownload, lekkere muziek, maar verder weet ik niet echt wat van de band.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij hebt wat geregeld.. het is te zien
Top!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:07 schreef Twisted_fok het volgende:![]()
Ik hoef niet naar de lessen van Events & Safety, moet wel het boek lezen en er een verslag van maken. Ze hebben het vak dus wel compleet omgegooid incl een ander boek dan vorig jaar. Ik ben erg tevreden met deze oplossing.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:12 schreef Blind_Guardian het volgende:
Hoi Mir, jou heb ik ook alweer een tijd niet gesproken. My bad, that is.
Vooral gezien de lessen op woensdags van 5 tot 8 uur 's avonds zijn, wat zijn dat voor tijden mên.quote:
wow... dat heb ik nooit gehad.. bij ons waren de practica tot 5 uur, dat was het ergste.. vanaf 9 uur dan.. en natuurlijk project werk... dat was op het einde 24 uur/dagquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Vooral gezien de lessen op woensdags van 5 tot 8 uur 's avonds zijn, wat zijn dat voor tijden mên.![]()
Iemand met wie je afgelopen december een tijdje mee hebt gemaild n.a.v. een topic van je. Was de laatste week van december als ik me een beetje herinner.quote:
Ik had in het eerste jaar wel vaker zulke tijden. En als dat dan op maandag of vrijdag is dan baaal je zo.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
wow... dat heb ik nooit gehad.. bij ons waren de practica tot 5 uur, dat was het ergste.. vanaf 9 uur dan.. en natuurlijk project werk... dat was op het einde 24 uur/dag
Dan weet ik het al weer geloof ik.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:22 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Iemand met wie je afgelopen december een tijdje mee hebt gemaild n.a.v. een topic van je. Was de laatste week van december als ik me een beetje herinner.
Dat is weet ik nog. Maar goed om te horen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:28 schreef Blind_Guardian het volgende:
Prima. In december zat ik nogal klote in m'n vel, zoals je je misschien nog kan herinneren, maar nog geen maand later wisten m'n vriendin en ik het weer bij te leggen. Ze is nog niet over d'r eigen problemen heen, maar 't gaat iig beter dan vorig jaar
Het lijkt MIJ ook echt onmogelijk. Knap van jequote:Op dinsdag 6 september 2005 12:35 schreef Blind_Guardian het volgende:
jep. laatst nog in Nog nooit vriend(in) of sex gehad (4) een leuke discussie gehad. Het schijnt voor veel Fokkers onmogelijk te zijn om een relatie zonder sex te hebben, ik lijk 't nog niet zo slecht te doen.
* nixxx gooit handgranaat het topic inquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:25 schreef Blind_Guardian het volgende:
't is hier rustig en vredig.
Als je d'r ziek wilt hebbenquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:25 schreef Blind_Guardian het volgende:
hoi melismay. 't is hier rustig en vredig. Bakkie pleur?
I was born dangerous.. misschien had mijn mamma minder koffie moeten drinkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:45 schreef Blind_Guardian het volgende:
Je hebt mensen die gevaarlijk worden van koffie
is iedereen hier nu ziek?quote:
quote:
rielekst.. ik ga nog even wat aan studie doen een uurtje.. daarna moet ik weer naar den haagquote:
Succes! En veel plezier dan in Den Haag straks.. wel goed je best doen he!?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
rielekst.. ik ga nog even wat aan studie doen een uurtje.. daarna moet ik weer naar den haag
die had ik gezien.. de legendarische "uuurgh" of zo ietsquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:50 schreef Blind_Guardian het volgende:, misschien als ik wat beruchter op Fok ben. Ik kom hier nu al 2 jaar, maar werd nog voor newbie uitgemaakt toen ik een weekje terug de 30.000.000e post haalde
Ik ben toe aan weekendquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
Echt gewerkt? En hoe was de Pheno?
Mijn pinguin is mooierquote:
quote:
Zie ik meer pinguins hier?!quote:
Ik heb morgen roostervrijquote:
Ik weet het niet, ik zie niet wat jij ziet..quote:
Ik heb zo'n voorgevoel dat Melis hier ieder moment binnen kan komen vallen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
t is nogal stil even hier geloof ik, of, dat was tot jij kwam
Goed bezig!quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
woei, zowaar wat substansieels naar binnen gekregen!
Zie je, ik kan de toekomst voorspellen!quote:
Nee, ik ben vanavond hier om je te pesten.quote:
Oeh, kan je die gave ook ergens kopen ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zie je, ik kan de toekomst voorspellen!![]()
Ja, als je je ziel aan de duivel verkoopt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, kan je die gave ook ergens kopen ?
Hmm...quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik ben vanavond hier om je te pesten.![]()
We kunnen ook samen Pheno gaan pestenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Hmm...
* bedenkt iets anders om te gaan doen...
Ja, lijkt me wel een goed plan om de verveling tegen te gaan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:08 schreef Pheno het volgende:
Dat kan.
Daarom juist, een goede relatie kan dat aan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:10 schreef melismay het volgende:
Ik wil Pheno niet pesten, ik vond Pheno aardig
En anders wordt het matten bij de volgende meetquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daarom juist, een goede relatie kan dat aan.![]()
Komen we in ieder geval wel in de top 10 van beste Fok-rellen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
En anders wordt het matten bij de volgende meet
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Komen we in ieder geval wel in de top 10 van beste Fok-rellen.![]()
Als jullie maar wel foto's maken danquote:
Kom je niet meedoen dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als jullie maar wel foto's maken dan![]()
Ja, waarom niet? In het echt schijn ik best mee te vallen, dus je hoeft je nergens druk over te maken.quote:
Ben 1 keer geweest, denk dat dat wel genoeg isquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? In het echt scijn ik best mee te vallen, dus je hoeft je nergens druk over te maken.![]()
Maar toen was ik er niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben 1 keer geweest, denk dat dat wel genoeg is![]()
NIet, zou dat het dan geweest zijn?quote:
Was dat die meet die door S georganiseerd was?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NIet, zou dat het dan geweest zijn?
Ik ben afgelopen november of december in Utrecht geweest
Dat verklaart wel het één en ander.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
Yep
Bespeur ik hier een beetje arrogantie in ons Melisje?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:15 schreef melismay het volgende:
Wat Plato misschien probeert te zeggen... Met ons is het wellicht gezelliger
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Bespeur ik hier een beetje arrogantie in ons Melisje?![]()
Mag wel hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:34 schreef melismay het volgende:
[..]Jij kent mij!! Dat zou ik nooit doen!!
Tuurlijk mag dat niet! Arrogantie is stom!quote:
Ahhhh.. regende hetquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:37 schreef nixxx het volgende:
nat.. verder wel ok, kreeg te eten enz ook nog.. er was alleen geen bier
en hier thuis ook niet meer
toen ik net aankwam wel.. dus ik was wel redelijk doorweekt toen we begonnen en daarna lekker zweten enz.. ik zal wel flink stinkenquote:
Zweten snap ik ja met dat drukkende weer... Regen heb ik echter nog niet gezienquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
toen ik net aankwam wel.. dus ik was wel redelijk doorweekt toen we begonnen en daarna lekker zweten enz.. ik zal wel flink stinken![]()
Mits in de goede mate niet hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat niet! Arrogantie is stom!
Het "ik ben niet arrogant, ik ben gewoon goed" ideequote:
Volgens mij kan ik te goed een dramaqueen spelen, dus het lijkt me niet verstandig daar uberhaupt mee te gaan experimenterenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mits in de goede mate niet hoor.
En dat stuur jij neit even door hierheenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:49 schreef nixxx het volgende:
had je in den haag moeten wezen, was forse bui met beetje onweer erbij
Doet me denken aan de slogan: Ik ben niet arrogant ik ben gewoon de allerbeste, die hier thuis op de wc hangt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
Het "ik ben niet arrogant, ik ben gewoon goed" idee
Nee.. dat haal ik maar even weg...quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
En dat stuur jij neit even door hierheen![]()
ook op je wc of all placesquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Doet me denken aan de slogan: Ik ben niet arrogant ik ben gewoon de allerbeste, die hier thuis op de wc hangt.![]()
Badeenden zijn cool: we hebben al een badeendenklok voor het nieuwe huisquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:21 schreef melismay het volgende:
Nixxx! Thanx voor je vetcoole plaatje in HVJJN!
En slaap lekker
Slaap ze!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
Truste Allemaal
en ik zal morgenochtend het licht wel aan doen hoor
Thnx!quote:Op woensdag 7 september 2005 00:40 schreef melismay het volgende:
* melismay doet licht uit...
Truste!
Nee ik kop hem niet inquote:Op woensdag 7 september 2005 10:17 schreef Pheno het volgende:
kan iemand me wakker maken?
quote:
* Blind_Guardian komt met een glas koud water aangeslopen...quote:Op woensdag 7 september 2005 10:17 schreef Pheno het volgende:
kan iemand me wakker maken?
Pinguins houden van koud waterquote:Op woensdag 7 september 2005 10:18 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
* Blind_Guardian komt met een glas koud water aangeslopen...
quote:
Pinguins kussen niet met vreemdenquote:
Lijkt me leukquote:Op woensdag 7 september 2005 10:36 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft er iemand zin om een aantal van mijn collega's af te maken?
Klinkt gezellig, ben blij dat je zulke leuke collega's hebt.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:36 schreef marcb1974 het volgende:
alweer? Leefde ze nog dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 10:36 schreef marcb1974 het volgende:
Call the A-Teamquote:Op woensdag 7 september 2005 10:36 schreef marcb1974 het volgende:
In een ziekenhuis, dus je moet wel je best doen, anders maken ze ze weerquote:Op woensdag 7 september 2005 10:43 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Lijkt me leuk. Waar werk je?
Dat zijn huillie's die nooit iemand doodmaken, niet effectief genoeg dusquote:
Dat gaat wellukkenquote:Op woensdag 7 september 2005 10:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In een ziekenhuis, dus je moet wel je best doen, anders maken ze ze weer
Niet met het A-Team dissen jaquote:Op woensdag 7 september 2005 10:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn huillie's die nooit iemand doodmaken, niet effectief genoeg dus![]()
Ze zijn heel goed, alleen niet voor dit soort dingenquote:
Tip 1quote:Op woensdag 7 september 2005 10:57 schreef Blind_Guardian het volgende:
Je moet ze ook eerst morfine geven voor je ze afmaakt, anders zijn ze te wakker
Dan zijn ze duf en hebben ze niet door wat er gebeurtquote:Op woensdag 7 september 2005 10:57 schreef Blind_Guardian het volgende:
Je moet ze ook eerst morfine geven voor je ze afmaakt, anders zijn ze te wakker
Uhm, thats kind of the whole point...quote:Op woensdag 7 september 2005 10:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zijn ze duf en hebben ze niet door wat er gebeurt![]()
Eerst handen afzetten, doen ze dat ook niet meerquote:Op woensdag 7 september 2005 11:00 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Uhm, thats kind of the whole point...
Je zegt net zelf dat ze anders zichzelf repareren
Ik vind inderdaad dat jij wel iets van Hannibal weg hebt.quote:
Ik rook geen sigaarquote:Op woensdag 7 september 2005 11:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind inderdaad dat jij wel iets van Hannibal weg hebt.![]()
Dat deed Clinton ook nietquote:
Wat Clinton doet interesseert me dan weer nietsquote:Op woensdag 7 september 2005 11:16 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Dat deed Clinton ook niet![]()
quote:
"I pity the fool!"quote:
* Pheno heeft zelfs de DVD 'squote:
Ik ben hard bezig de 10.000 posts te halenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:29 schreef nixxx het volgende:
maar ondertussen ben ik hard bezig hoormaar ik kijk af en toe eens fok rond
Dat gaat wel lukkenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:32 schreef nixxx het volgende:
nog maar 8
Ik heb meer van mijn posts in singles gemaaktquote:Op woensdag 7 september 2005 11:42 schreef melismay het volgende:
Ik vind je wel extreem flauw Pheno dat je m in het andere topic deed
Ja, met 10001 schiet je zelfs 10 plaatsen vooruit ofzo, door die mafketels die daarna een nieuwe nick aanmakenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
sta je tegenwoordig met 10k eig nog in de top 1000?
En dat terwijl je met Ruis nog wel mod wasquote:Op woensdag 7 september 2005 11:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
46. (46) paarse_paashaas 43281 ( + 64 )
593. (593) Ruis 10942
whehehehe!
Het bewijs dat mods geen reet uitvoerenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:53 schreef melismay het volgende:
[..]
En dat terwijl je met Ruis nog wel mod was
Ik zou zeggen, kijk naar de indienstreding datums in het profielquote:Op woensdag 7 september 2005 11:59 schreef nixxx het volgende:
maar hoe lang is het ruis account in dienst geweest vergeleken met p_p.. das belangrijk
quote:Op woensdag 7 september 2005 12:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kijk naar de indienstreding datums in het profiel
Whohooooooo... met twist?quote:
Geil!quote:
Shit zeg, you know me too wellquote:
Laat die vrouwen toch meis, ga de straat op, zoek een postbode en grijp hem!quote:
paarse_paashaasquote:Op woensdag 7 september 2005 12:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kijk naar de indienstreding datums in het profiel
Ik wil maar 1 speciale postbodequote:Op woensdag 7 september 2005 12:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
Laat die vrouwen toch meis, ga de straat op, zoek een postbode en grijp hem!
p_p -----(gemiddeld 34 per dag)quote:
Nee schat, in Arnhem!quote:
Dan pak je een auto, rijd 5 keer over zijn vriendin heen en ga hem dan troostenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik wil maar 1 speciale postbode
Dat zijn nog eens ideeen!!quote:Op woensdag 7 september 2005 12:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dan pak je een auto, rijd 5 keer over zijn vriendin heen en ga hem dan troosten
Wat ga je eiegnlijk voor een spelcomputer kopen?quote:
Mijn moeder heeft de auto meequote:
ik heb wel eens een goed idee... heel af en toe...quote:
een SNES natuurlijk!quote:Op woensdag 7 september 2005 12:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat ga je eiegnlijk voor een spelcomputer kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |